Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa uutta suhdetta on sopivaa pieraista ensimmäisen kerran ääneen?

Vierailija
24.01.2024 |

Viikko? Kaksi? Kuukausi?!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on vaihdettu ne kolme kuuluista sanaa. Toinen tuskin jättää yhen pierun takia.

Vierailija
2/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierujen pidättely on epäterveellistä. Jos puolisosi ei halua sinun piereskelevän niin tämä vain tarkoittaa, että hän haluaa sinun voivan pahoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekassa kuusysissä.

Vierailija
4/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierujen pidättely on epäterveellistä. Jos puolisosi ei halua sinun piereskelevän niin tämä vain tarkoittaa, että hän haluaa sinun voivan pahoin.

AP kysyi, että missä vaiheessa on ok pieraista ÄÄNEEN. Hieman eri asia kuin jotkut tuhnut. Ääneen piereskely on ällöä.

Vierailija
5/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun on laittanut rojut tötteröön.

Vierailija
6/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto kestää kaiken. Esimerkiksi eräs päivä oli ollut todella rankka. Ja mun oli pakko vaan päästä istuin pöntölle kun kauheesti kaasua mahassa. Jostain syystä vessan ovea ei saanut kiinni. Pakko vaan päästää pieruja ja toivoo, että mies ei kuule. Pidän siinä kauheeta pierusooloa ja mitä minun silmäni näkivätkään! Siinä istuessani vessan pöntöllä, huomasin mieheni seisovan ovenraossa, katse nauliintuneena minuun. Hänellä oli ilme kasvoillaan, jota en ollut koskaan aiemmin nähnyt. Hän oli jotenkin jännittynyt, mutta samalla kiinnostunut. En voinut ymmärtää, mistä tässä kaikessa oli kyse. Sitten huomasin, että mieheni tarkkaili minua silmillään kiinteästi, vatkaten samalla itseään.

Ennen kuin ehdin kysyä asiasta mitään, kauhuissani ymmärsin, että mieheni kiihottuminen liittyi pieruihin. Se oli jotain, mitä en ollut koskaan osannut odottaa tai edes kuvitella.

Kyseessä oli täydellinen shokki järjestään, koska vaikka olimme olleet naimisissa jo vuosia, en ollut koskaan huomannut miehessäni moista mieltymystä. Tämä uusi puoli hänessä sai minut tuntemaan oloni epämukavaksi ja hämmentyneeksi. En tiennyt, miten reagoida tai mitä sanoa samalla kun mies laukesi ruikkien päälleni. No ei sille mitään voi, kaikkeen tottuu. Ei se niin vakavaa ole vaan avioliitto.

Vierailija
7/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!

Vierailija
8/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun on vaihdettu ne kolme kuuluista sanaa. Toinen tuskin jättää yhen pierun takia.

"Kylläpä pierettää kovasti" ?

Vierailija
9/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Yli 30 vuotta naimisissa ja pyrimme hoitamaan kaasujenpäästöt yksityisesti. Vahinkoja tietysti sattuu, ja vanhemmiten enemmän vatsa temppuileekin.  Jotain käyttäytymissääntöjä ja huomioonottamista voi olla parisuhteissakin.

Vierailija
10/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun ääni, tuoksut, nöyryytyksen ja kontrollin elementit, kun nainen lopulta merkkaa sinut hajulla kaikki se. 🥵

Vierailija
11/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni foorumeilla ja viestittelyssä muiden pierufetisistien kanssa on, että ihmiset jakautuvat karkeasti kahteen ryhmään: hajuun ja ääneen. Voit ajatella sitä rinta- ja peppumiehen vastakohtana. Ihmiset toki mieltyvät myös muihin asioihin, mutta useimmilla on vankka mieltymys. Mitä fyysisiin ominaisuuksiin tulee, itse nautin eniten äänestä, erityisesti syvistä, jyrisevistä, kuplivista äänistä sellaisista, jotka ovat mahdollisimman kaukana naisellisuudesta. Enemmän kuin itse pieru, minulle kuitenkin merkitsee asenne, käytös, asento kaikki ne piirteet, jotka ovat sivuasioita itse pääasiaan, eli pieruun.

Vierailija
12/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin koen naisen piereskelyn kiihottavaksi, kaikki muu on vain lisäominaisuuksia. Pierut kasvoille, piereminen kun penikseni on sisällä heidän takapuolessaan tai vain persposken nostaminen istuenpierren - itse teko on tärkein ja kaikki muu siihen liittyvä riippuu mielialasta ja henkilökohtaisista mieltymyksistä.

Vierailija
13/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kysyi, että missä vaiheessa on ok pieraista ÄÄNEEN. Hieman eri asia kuin jotkut tuhnut. Ääneen piereskely on ällöä.

Tuhnukin on ÄÄNEEN pieremistä, kun siitähän lähtee se tuhnu ääni, siksihän sitä tuhnuksi sanotaan.

Vierailija
14/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en oikeastaan usko, että yhtä tiettyä hetkeä olisi ollut, milloin koukutuin piereskeleviin naisiin. Naisen pierujen vetovoima syntyy pääasiassa yhteiskunnallisten normien ristiriidasta. Naisten odotetaan olevan kauniita, hauraita, siistejä pikkuperhosia.

Kun nainen päästää pierun, se heittää nuo odotukset ikkunasta ulos. Siihen liittyy myös se luottamus, joka ilmenee siinä, että näyttää sen osan itsestään, jota on opetettu piilottamaan.

Lisäksi pieremisessä on selvä valta-asema toista henkilöä kohtaan. Ja sitten on tämä uskomaton itsevarmuus, joka liittyy piereskelemiseen kaiken maailman huolista välittämättä. Kaikki nämä tekijät yhdistyvät herättämään kiinnostukseni pieruihin, mutta ne myös värittävät muita seksuaalisia mieltymyksiäni ja kiinnostuksenkohteitani luottamuksessa ja epäperinteisessä naisellisuudessa.

Vierailija
15/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa on sopivaa piereskellä äänekkäästi töissä?

Vierailija
16/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea on omat vessat. 

Vierailija
17/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti ekassa kuusysissä.

Miehenikin sanoi, että oli jo pitkään halunnut nähdä ja kuulla minun päräyttävän pierun. Kyseessä oli todella yllättävä pyyntö, enkä aluksi voinut olla nauramatta ääneen. Kuitenkin, rakastaen miestäni ja haluan tyydyttää hänen toiveensa, joten päätin hypätä rohkeasti mukaan leikkiin. Kun rentouduin hieman, menin alasti kontilleni hänen eteensä tuntien pierun lähestyvän. Se oli kevyt ja hillitty, mutta varmasti kuuluva. Mies tykkäsi ja tuli muuten jäykäksi.

Vierailija
18/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottaa sitä vaimolle, mutta en tiedä kehtaanko. Kaluun piereskely. Nainen, suostuisitko?

Nainen, miten reagoisit jos partnerisi ehdottaisi, että pieraisisit hänen pyllyn päälle laitettuun kaluunsa? Harkitsisitko asiaa vai olisiko ehdoton ei? Tämä ajatus todella kiihottaa ja haluaisin ehdottaa sitä vaimolle, mutta en tiedä kehtaanko.

Vierailija
19/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu u. Mieheni pyysi minultakin voisinko piereskellä hänen kaluunsa. Miehen toiveissa kuulemma täytyy mennä polvilleen, pyllistää ja levittää käsillä peppua ;). Ensin käydään saunassa ja saan kuulemma kokovartalohieronnan... Mystinen ja ihana ilta luvassa...

Vierailija
20/34 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ehdottaa sitä vaimolle, mutta en tiedä kehtaanko. Kaluun piereskely. Nainen, suostuisitko?

Nainen, miten reagoisit jos partnerisi ehdottaisi, että pieraisisit hänen pyllyn päälle laitettuun kaluunsa? Harkitsisitko asiaa vai olisiko ehdoton ei? Tämä ajatus todella kiihottaa ja haluaisin ehdottaa sitä vaimolle, mutta en tiedä kehtaanko.

Totta kai suostuisin, mutta vähän epäilen syntyisikö tuosta mitään ihmeempää tuntemusta penikseen kuitenkaan. Varmaan pitäisi sytyttää kynttilä hajun hälventämiseksi vai onko se hajustus osa nautintoa?

En nyt oikein ymmärrä mikä tässä niin kamalaa on joidenkin mielestä. No, toisaalta täällä on aina se porukka, joka hyihyttelee anaaliseksillekin, joka itselleni on ihan parasta molemmin puolin ja varsinkin miehelle duunattuna.

Miksi et uskalla kysyä tuota vaimolta? Ei ole edes tuore suhde jos naimisissa olette. Meidän suhteessa on kysytty alusta asti vaikka ja mitä, jolloin seksielämästä tuli alusta asti meidän yksi parhaita harrastuksia ja piiiitkän avioliiton onnellisuustekijöitä.

Jos mieheni pyytäisi tuollaista, alkaisin varmaan nauraa, mutta en pahalla ja sitten vain toteuttamaan. Ehkä vaatisi jokusen aspartaamienergiajuomatölkin tyhjentämistä, sehän aiheuttaa ilmavaivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän