Lapsi ihailee isäänsä, joka on minusta melkein täysi P
Poika 11V pitää isäänsä idolinaan, koska ei tiedä hänen heikkoja puoliaan. En ole hänellä kantojani paljastanut, vaikka mieli tekisi. Isä on niin hyvä, pärjää elämässään, rahaa on enemmän kuin minulla, ovat niin läheisiä yms. Tämä huokuu pojasta läpi. 50/50 huoltajuus, mutta harmittaa olla se tylsempi vanhempi koko ajan.
Isä pitää kyllä pojalleen myös kuria, siitä ei ole valittamista. Ja panostaa häneen. Mutta minua kohteli huonosti varsinkin avioliiton loppuvuosina. Onko muilla ollut eron jälkeen tälläisiä tunteita? Poika on isänsä poika.
Kommentit (23)
Hyvä, että lapsi viihtyy isänsä kanssa. Mutta viimeistään aikuisena se fanitus putoaa. Se voi olla lapselle kovakin paikka ymmärtää ettei isä olekaan täydellinen.
Keskenkasvuinen äiti ei nyt näe kuin oman napansa, eikä halua ymmärtää, että lapsi on myös isänsä lapsi, eikä kilpailija, jolle on jo hävinnyt. Jos vielä isä on kunnollinen, eikä aiheuta lapsen kehitykselle haittaa, niin olisi tyytyväinen, ettei isä ole hyljännyt poikaansa. Se kuitenkin on yleisempää, tai niin ainakin oli oman poikani kohtalo isänsä taholta.
Hei ap, täällä on ihan käsittämättömän typeriä kommentteja. Ymmärrän sinua täysin, olen ollut ihan samassa tilanteessa. Kun lapset kasvoivat, niin huomasivat minkälainen isänsä todellisuudessa on. Koeta kestää.