Fatim Diarra pyytää anteeksi
" Jos toimii väärin niin se pitää myöntää. Mä nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Ei olisi pitänyt ajakaa tätä missään nimessä. Plus, feikkivaalimainosten teko ei tee hyvää demokratialle. Minä toimin nyt väärin ja ala-arvoisesti, Diarra kirjoittaa."
Siis mitä? Onko Fatu feikkivaalimainosten takana?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cf277d85-563e-4a3d-af16-ca09ae5a7…
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Jos toimii väärin niin se pitää myöntää. Mä nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Ei olisi pitänyt ajakaa tätä missään nimessä. Plus, feikkivaalimainosten teko ei tee hyvää demokratialle. Minä toimin nyt väärin ja ala-arvoisesti, Diarra kirjoittaa.
Niin missä tossa pyydetään anteeksi? Toimittaja keksinyt anteeksipyynnön päästään? Toi on pahoittelu.
Anteeksi pyyntö oli otsikossa. Ei muualla.
Todella outo tyyppi. Pitäisi saattaa edesvastuuseen teoistaan.
Ripuli-Fatun pitäisi pitää Twitter kiinni kun sillä on korkki auki. Ja oikeastaan voisi kyllä sen korkinkin pistää pikku hiljaa kiinni.
Niin yleinen kaava, kännissä ollaan kovin rohkeaa tyttöä ja poikaa antamaan milloin mitäkin lausuntoja sen enempää ajattelematta, ja kun krapula-aamu koittaa, ollaan niin katuvaisia, niin katuvaisia.
Näyttää eräs puolue vetävän puoleensa tietynlaista väkeä. Fatim Diarran edeltäjä oli Rosa Meriläinen, joka piti eduskunnassa pinssiä "Vi**u haisee hyvältä".
Jaksaako tuo muka nostaa käden pystyyn? Käsittämätöntä mustamaalausta, taitaa puntti tutista.
Jaksaako tuo muka nostaa käden pystyyn? Käsittämätöntä mustamaalausta, taitaa puntti tutista.
Vihreät kerää joukkoonsa todella omituista porukkaa. Ei tulis mieleenkään äänestää Haavistoa!
Ei taida olla kyse aidosta ja rehellisestä anteeksipyynnöstä ! Tuskin tarkoittaa mitä sanoo
Ymmärrän. Fatima kuuluu niihin 200 arkadianmäkeläiseen, jotka puhuvat ennen kuin ajattelevat. Ei heillä oikeastaan muuta virkaa olekaan kuin pyydellä anteeksi lukuisia harkitsemattomia tekojaan.
Yhtä sekaisin on,kuin asuntonsa eräässä tv formaatissa,mistä näitä oikein sikiää.
Just näitä tarkoittaa se, ettei eduskuntaan tai ministeriksi tarvitsi päästä kuin syntyperäiset suomalaiset. Jokainenhan tuon näkee miksi.
Ärsyttävä lätkätermi tuo käsi pystyyn virheen merkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä sekaisin on,kuin asuntonsa eräässä tv formaatissa,mistä näitä oikein sikiää.
Onko Keskikalja muka Fatimaa parempi? Ei todellakaan ole, samantasoista kakkapökälettä suoltavat.
Jos tulee sota, tuollaisten ääliöiden takia meidän lapsemme tulevat kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä lätkätermi tuo käsi pystyyn virheen merkiksi.
Koripallosta se on peräisin, jääkiekkoon liity alkujaan mitenkään.
Mistä se tietää mikä on Breivik? No eihän se tiedäkään, siksi sepustelee kuulopuheelta perättömiä asioita.