Fatim Diarra pyytää anteeksi
" Jos toimii väärin niin se pitää myöntää. Mä nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Ei olisi pitänyt ajakaa tätä missään nimessä. Plus, feikkivaalimainosten teko ei tee hyvää demokratialle. Minä toimin nyt väärin ja ala-arvoisesti, Diarra kirjoittaa."
Siis mitä? Onko Fatu feikkivaalimainosten takana?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cf277d85-563e-4a3d-af16-ca09ae5a7…
Kommentit (51)
Fatu taitaa vaan pelätä että joutuuko hänkin poliisikuulusteluun törkeistä ja valheellisista kirjoituksista. Hänellä on niistä ennestään jo kokemusta:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/wp-content/uploads/2019/06/fatim.diarr…
Pyysikö anteeksi, vai sanoiko olleensa väärässä tyyliin "olen minä suoraselkäinen, näettekö"?
Kypsä ja aikuinen vihreä nainen. Miten näitä voisi olla rakastamatta.
Kuolen nauruun, näillä ma mu kansanedustajille ei mene oikein putkeen, kuka tuomitaan mistäkin petoksesta ja osan kontrolli pettää yöllä bilettäessään ja alkavat haukkumaan suomalaisten suosikkia Halla-ahoa.
Go on Fatima, teet itsestäsi naurettavan! Me persut menemme vaaliuurnille iloisesti tanssahdellen.
RKP menee hallitukseen kenen kanssa vaan, että ruotsinkielen asema säilyy. Nämä mielistelee ketä vaan, ettei taikaseinä katoa.
Jos sille antaisi räjähdevyön, siirtyisi kaupungintalollinen työntekijöitä paratiisiin.
Tekstissä kirjoitetaan Andrers Breivikin lainanneen Halla-ahon tekstejä manifesteissaan sekä viitataan kirjoituksiin, joiden mukaan Halla-aho toivoo raakaa väkivaltaa vihervasemmistolaisia naisia ja homoseksuaaleja kohtaan. Kirjoitus päättyy lauseeseen Jussi Halla-aho on f.......sti.
Tämä, Diarra kirjoittaa Instagramin tarinani-osioon jakamassaan tekstissä.
Myöhemmin Diarra julkaisi tarinani-osiossa uuden viestin, jossa hän pahoittelee aiempaa julkaisuaan.
Jos toimii väärin niin se pitää myöntää. Mä nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Ei olisi pitänyt ajakaa tätä missään nimessä. Plus, feikkivaalimainosten teko ei tee hyvää demokratialle. Minä toimin nyt väärin ja ala-arvoisesti, Diarra kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Fatimaa hiukan pelottaa, että Jussista tulee presidentti.
Suuren päällikön pelko on viisauden alku.
Vierailija kirjoitti:
Tekstissä kirjoitetaan Andrers Breivikin lainanneen Halla-ahon tekstejä manifesteissaan sekä viitataan kirjoituksiin, joiden mukaan Halla-aho toivoo raakaa väkivaltaa vihervasemmistolaisia naisia ja homoseksuaaleja kohtaan. Kirjoitus päättyy lauseeseen Jussi Halla-aho on f.......sti.
Tämä, Diarra kirjoittaa Instagramin tarinani-osioon jakamassaan tekstissä.
Myöhemmin Diarra julkaisi tarinani-osiossa uuden viestin, jossa hän pahoittelee aiempaa julkaisuaan.
Jos toimii väärin niin se pitää myöntää. Mä nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Ei olisi pitänyt ajakaa tätä missään nimessä. Plus, feikkivaalimainosten teko ei tee hyvää demokratialle. Minä toimin nyt väärin ja ala-arvoisesti, Diarra kirjoittaa.
Missä se anteeksipyyntö oli?
Veli joku puolikriminaali wanna be desigber räppäri. Sisko haukkuu maalaiset insestiä harjoittavaksi, pressaehdokkaan fasisriksi ja hkin kauoungin hallituksen puh.joht.saa ilmaise n sähköompyörän ja ei herää aamuisin ennen klo 9.
"Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra pyytää anteeksi toimintaansa sosiaalisessa mediassa. Diarra pahoittelee jakamaansa tekstiä, jossa presidenttiehdokas Jussi Halla-ahon (ps) kirjoitetaan olevan f as ist i."