Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fatim Diarra pyytää anteeksi

Vierailija
24.01.2024 |

" Jos toimii väärin niin se pitää myöntää. Mä nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Ei olisi pitänyt ajakaa tätä missään nimessä. Plus, feikkivaalimainosten teko ei tee hyvää demokratialle. Minä toimin nyt väärin ja ala-arvoisesti, Diarra kirjoittaa."

Siis mitä? Onko Fatu feikkivaalimainosten takana?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cf277d85-563e-4a3d-af16-ca09ae5a7…

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra pyytää anteeksi toimintaansa sosiaalisessa mediassa. Diarra pahoittelee jakamaansa tekstiä, jossa presidenttiehdokas Jussi Halla-ahon (ps) kirjoitetaan olevan f as ist i."

Vierailija
2/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatu taitaa vaan pelätä että joutuuko hänkin poliisikuulusteluun törkeistä ja valheellisista kirjoituksista. Hänellä on niistä ennestään jo kokemusta:

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/wp-content/uploads/2019/06/fatim.diarr…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on.

Vierailija
4/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö anteeksi, vai sanoiko olleensa väärässä tyyliin "olen minä suoraselkäinen, näettekö"?

Vierailija
5/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsä ja aikuinen vihreä nainen. Miten näitä voisi olla rakastamatta.

Vierailija
6/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin menestyksellä koettaa kerätä huomiota.

Vierailija
7/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt.

Vierailija
8/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kohta persuja nämäkin ;D

Vierailija
9/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, se oli vaan parempaa höpsöttelyä

Vierailija
10/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen nauruun, näillä ma mu kansanedustajille ei mene oikein putkeen, kuka tuomitaan mistäkin petoksesta ja osan kontrolli pettää yöllä bilettäessään ja alkavat haukkumaan suomalaisten suosikkia Halla-ahoa.

Go on Fatima, teet itsestäsi naurettavan! Me persut menemme vaaliuurnille iloisesti tanssahdellen.

Vierailija
11/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fat i'm Diarra

Vierailija
12/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP menee hallitukseen kenen kanssa vaan, että ruotsinkielen asema säilyy. Nämä  mielistelee ketä vaan, ettei taikaseinä katoa.

Vierailija
13/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sille antaisi räjähdevyön, siirtyisi kaupungintalollinen työntekijöitä paratiisiin.

Vierailija
14/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Fatimaa hiukan pelottaa, että Jussista tulee presidentti. 

Vierailija
15/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstissä kirjoitetaan Andrers Breivikin lainanneen Halla-ahon tekstejä manifesteissaan sekä viitataan kirjoituksiin, joiden mukaan Halla-aho toivoo raakaa väkivaltaa vihervasemmistolaisia naisia ja homoseksuaaleja kohtaan. Kirjoitus päättyy lauseeseen Jussi Halla-aho on f.......sti.

Tämä, Diarra kirjoittaa Instagramin tarinani-osioon jakamassaan tekstissä.

Myöhemmin Diarra julkaisi tarinani-osiossa uuden viestin, jossa hän pahoittelee aiempaa julkaisuaan.

Jos toimii väärin niin se pitää myöntää. Mä nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Ei olisi pitänyt ajakaa tätä missään nimessä. Plus, feikkivaalimainosten teko ei tee hyvää demokratialle. Minä toimin nyt väärin ja ala-arvoisesti, Diarra kirjoittaa.

Vierailija
16/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Fatimaa hiukan pelottaa, että Jussista tulee presidentti. 

Suuren päällikön pelko on viisauden alku.

Vierailija
17/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emänolo ämm.

Vierailija
18/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstissä kirjoitetaan Andrers Breivikin lainanneen Halla-ahon tekstejä manifesteissaan sekä viitataan kirjoituksiin, joiden mukaan Halla-aho toivoo raakaa väkivaltaa vihervasemmistolaisia naisia ja homoseksuaaleja kohtaan. Kirjoitus päättyy lauseeseen Jussi Halla-aho on f.......sti.

Tämä, Diarra kirjoittaa Instagramin tarinani-osioon jakamassaan tekstissä.

Myöhemmin Diarra julkaisi tarinani-osiossa uuden viestin, jossa hän pahoittelee aiempaa julkaisuaan.

Jos toimii väärin niin se pitää myöntää. Mä nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Ei olisi pitänyt ajakaa tätä missään nimessä. Plus, feikkivaalimainosten teko ei tee hyvää demokratialle. Minä toimin nyt väärin ja ala-arvoisesti, Diarra kirjoittaa.

Missä se anteeksipyyntö oli?

Vierailija
19/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli joku puolikriminaali wanna be desigber räppäri. Sisko haukkuu maalaiset insestiä harjoittavaksi, pressaehdokkaan fasisriksi ja hkin kauoungin hallituksen puh.joht.saa ilmaise n sähköompyörän ja ei herää aamuisin ennen klo 9.

Vierailija
20/51 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä, fat diarrhea?