Voiko miehen kikuli olla ikinä liian pitkä?
Onko mammat törmänneet muka liian pitkiin? Liika lyhysiähän on joka toisella
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksimipituus on n 17cm, kaikki sen yli on turhaa ja sattuu kun tökkää pohjaan. Paksu on parempi.
Teknikka kysymys. Miehen pitää tietää miten isoa käyttää. Mikä pakko on tökkiä? Pillun pohjaa voi hieroa ihan rauhassakin kun on millä mällätä ja voimaa yli tarpeen. Ei teslallakaan ajeta kaasu pohjassa.
Tyttö porukoissa juteltu aiheesta. Miten tekniikka auttaa kun yleinen haave/ toive on se että saa mieheltä kunnon rynkytystä silloin tällöin? 16cm jälkeen kun alkaa tuntua lähinnä kipeältä työnnöt.
Yhteen isoon olen tutustunut 21cm ja seksi oli ehkä huonointa mitä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole sama kuin koko. Spagetin mittainen ja yhtä kapea ei todellakaan ole iso. Pituutta voi olla vaikka metri, se ei haittaa jos osaa käyttää, mutta paksuus voi olla ongelma tai jopa este. Täällä pyörivät "isomunat" eivät juurikaan ole naista saaneet, sillä eivät tiedä ollenkaan mistä puhuvat.
Tämä!
Peniksen koko on äkkiä nähtävissä, mutta parinkymmenen naisen kokemuksella sanoisin, että on pilluissakin eroa, mikä taas vaikuttanee kokemukseen sopivasta munasta. Mulla on keskimittainen 13 cm keskipaksu muna, mutta joskus on ollut tiukka sovitus, joskus hyvin löysä. Se tiukkapilluisin ei olisi isolla munalla tehnyt mitään, koska ei olisi mennyt helpolla sisään, kun taas väljimmän reiän omistaja ylistäisi kaikkein paksuinta parrua. Mutta täytyy sanoa, että vaikka pilluissa on isojakin eroja, niin ei se seksin laatuun juuri vaikuta. Vaikka sovitus on väljä, on fiilis yhtä hyvä kuin piukankin tavaran kanssa. Eniten vaikuttaa tunnelma, sopiva kosteus, ja naisen kiihotustila. Ja jos on naisen genitaalialueen lihakset hyvässä kunnossa, kunnon puristus orgasmin hetkellä tekee kyllä hyvää.
M51
Vierailija kirjoitti:
Peniksen koko on äkkiä nähtävissä, mutta parinkymmenen naisen kokemuksella sanoisin, että on pilluissakin eroa, mikä taas vaikuttanee kokemukseen sopivasta munasta. Mulla on keskimittainen 13 cm keskipaksu muna, mutta joskus on ollut tiukka sovitus, joskus hyvin löysä. Se tiukkapilluisin ei olisi isolla munalla tehnyt mitään, koska ei olisi mennyt helpolla sisään, kun taas väljimmän reiän omistaja ylistäisi kaikkein paksuinta parrua. Mutta täytyy sanoa, että vaikka pilluissa on isojakin eroja, niin ei se seksin laatuun juuri vaikuta. Vaikka sovitus on väljä, on fiilis yhtä hyvä kuin piukankin tavaran kanssa. Eniten vaikuttaa tunnelma, sopiva kosteus, ja naisen kiihotustila. Ja jos on naisen genitaalialueen lihakset hyvässä kunnossa, kunnon puristus orgasmin hetkellä tekee kyllä hyvää.
M51
Näinhän se menee. Itselläni on 17/12 penis, eli ohuehko. Silti kaikki vaginat tuntuneet todella hyviltä. Eniten siihen on kyllä vaikuttanut keskinäinen kemia, enemmän kuin mikään tiukkuus. Seksikokemuksia kertyi aikanaan ehkä noin 60 naisen kanssa, täytyy sanoa että jo otannalla naisissa oli valtavasti eroa. Kaikki kokemukset kuitenkin olleet positiivisia. Nyt kymmenen vuotta suhteessa.
m50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että todellisessa maailmassa peniksen koolla on niin paljon merkitystä kuin täällä palstalla. Olen elänyt tällä pallolla 54 vuotta, eikä ole kokoasia tullut kertaakaan eteeni oikeissa seksisuhteissa. Ollaan nautittu molemmin puolin ihan keskimittaisellakin. Eiköhän pidempikin ole ok, kunhan ei satuta toista. Kyllä maailman sivu ollaan menty isoilla ja pienillä kaluilla, vietetty onnellinen elämä.
No kyllä sillä vaan todellisuudessa on väliä. En itse tyydyty, jos penis on liian pieni.
SInä? Olet yksi mitätön nainen(anteeksi vaan) tässä universumissa. Et määrittele elämästä tai naisellisuudesta yhtään mitään. EN omista pientä, mutta tämä banaalisuus on rasittavaa, niin rasittavaa.
On pitkä
Niin, joka naisella on omat mieltymyksensä. Ei siis todellakaan voi sanoa, etteikö koolla olisi väliä.
Eikä liian pitkä penis haittaa ,kun siihenkin on apuvälineitä, esim Ohnut-seksidonitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Näinhän se menee. Itselläni on 17/12 penis, eli ohueh
No naisesta ei kyllä kaikki peniskoot tunnu yhtä hyviltä. Mutta totta on,että naisissakin on yhtälailla eroja elimen koossa kuin mitä miehilläkin.
Peniksen koko ei ole ratkaisevaa, vaan pillun maljan koko ja muoto. Jos kalu maljassa jää paljon vajaaksi on huono, samoin jos malja vuotaa yli kun kulli ei mahdu. Sama juttu maljan muodosta, onko laakea malja, vaiko syvä shampanjalasin muotoinen pitkä ja kapea. Vaimolla on onneksi jälkimmäinen, joten kaluni on mahtunut edes muutamissa asennoissa kokonaan sisään. Vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Näi
No ei miehistäkään kaikki naiset tunnu yhtä hyviltä. Mutta loppujen lopuksi sillä on aika vähän merkitystä, loistavaa seksiä voi olla monenlaisen vaginan kanssa. Se on vaan yksi osa ihmisessä ja kokonaisuudessa.
Max 17. Eli voi olla liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
No et sinä voi sanoa, mikä merkitys kenellekin on milläkin. Itselle peniksen koolla on aivan olennainen merkitys nautinnon kannalta. Se on yksi suurimmista tekijöistä yhdyntänautinnon kannalta. Ja jos olen miehen kanssa, niin tottakai haluan kunnollisen yhdynnän. Muutenhan se olisi sama olla naisen kanssa.
Etkä sinäkään muuta kuin omasta puolestasi. Meitä naisiakin on yhtä paljon erilaisia kuin meitä on yleensäkin. Pituus ei haittaa sinällään itselle, enkä saa paksuudesta erityistä nautintoa. Muuten kyllä kaikki menee.
Vierailija kirjoitti:
Etkä sinäkään muuta kuin omasta puolestasi. Meitä naisiakin on yhtä paljon erilaisia kuin meitä on yleensäkin. Pituus ei haittaa sinällään itselle, enkä saa paksuudesta erityistä nautintoa. Muuten kyllä kaikki menee.
Tuohon voisi lisätä, että siittimen tulisi olla kuitenkin riittävän kova, jotta hyvä tuntuma toteutuisi.
Vaimolleni peniksen koolla ollut ratkaiseva merkitys aina. Vaikka itsellä on paksu ja pitkä penis, niin hän ei ole koskaan arvostanut puolisääreen naimista, vaan aina pillu tuusan täyteen ja penis pohjaan asti hieromaan pillun pohjaa. Jotta saanut maksimaalisen venytyksen niin sivu- kuin pituussuuntaan ja sen lisäksi vielä peniksen tyvestä ja häpyluusta paineen klitorikselle ja pillun etureunaan. Varsinaisesta jyystöstä ei ole juurikaan välittänyt, joten penikseni on aina tehnyt vain pientä edestakaista liikettä. Mutta vastaavasti sillä saanut orgasminsa, eli meillä naitu aina vaimon ehdoilla. Se mitä minä olen saanut nauttia on olleet ne pillun rajut puristelut penikseni varressa. Sitä nautintoa ei voita mikään maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolleni peniksen koolla ollut ratkaiseva merkitys aina. Vaikka itsellä on paksu ja pitkä penis, niin hän ei ole koskaan arvostanut puolisääreen naimista, vaan aina pillu tuusan täyteen ja penis pohjaan asti hieromaan pillun pohjaa. Jotta saanut maksimaalisen venytyksen niin sivu- kuin pituussuuntaan ja sen lisäksi vielä peniksen tyvestä ja häpyluusta paineen klitorikselle ja pillun etureunaan. Varsinaisesta jyystöstä ei ole juurikaan välittänyt, joten penikseni on aina tehnyt vain pientä edestakaista liikettä. Mutta vastaavasti sillä saanut orgasminsa, eli meillä naitu aina vaimon ehdoilla. Se mitä minä olen saanut nauttia on olleet ne pillun rajut puristelut penikseni varressa. Sitä nautintoa ei voita mikään maailmassa.
Tuo tuntuu hyvin kiihottavalta. Kuinka pitkään pystyt tuolla tavalla panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, että vaimolta tullut. Vaimolta tullut noin aina aika nopeasti kun on itse saanut määrätä tahdin ja syvyydet. Penis liikkunut tuossa myös vain vähän ja sekin lisännyt kestävyyttä. Mutta on vaatinut myös pitkän riittävän esileikin lähelle vaimon orgasmia ja siksi, että pillu on kiihoittunut tarpeeksi, jotta on ollut valmis ottamaan pohjaan asti. Hätäinen seksi ei ole onnistunut ollenkaan, ennemmin siinä vaiheessa, kun vaimo halunnut jo pakosta pohjaan asti.
Muutamalla mustaihoisella fuck buddyllä on ollut liian pitkä.
Takaapäin onnistuu hyvin mutta vaikeuksia lähetyssaarnaajassa jos haluaa samalla suudelmia jne. Myös lusikka-asento vaikea koska miehen täytyy olla kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon putkeen maksimissaan. Silloinkin pitää pitää juomataukoja ja ottaa palautusjuomaa.
Pituus ei ole sama kuin koko. Spagetin mittainen ja yhtä kapea ei todellakaan ole iso. Pituutta voi olla vaikka metri, se ei haittaa jos osaa käyttää, mutta paksuus voi olla ongelma tai jopa este. Täällä pyörivät "isomunat" eivät juurikaan ole naista saaneet, sillä eivät tiedä ollenkaan mistä puhuvat.