Voiko miehen kikuli olla ikinä liian pitkä?
Onko mammat törmänneet muka liian pitkiin? Liika lyhysiähän on joka toisella
Kommentit (118)
Jos perällä on kierukan piuhat tökkimässä peeniksen päätä on siinä nautinto kaukana
Muistakaa naiset vaatia lyhentään ne ettei töki.
Perus suomimiehellähän on keskimäärin 12-13 cm pituinen. Se ei tahdo riittää läpäisemään suomidaamin läskikerrosta, vaan kärki ylettää vain hieromaan hyllyvää läskikerrosta.
Vierailija kirjoitti:
Perus suomimiehellähän on keskimäärin 12-13 cm pituinen. Se ei tahdo riittää läpäisemään suomidaamin läskikerrosta, vaan kärki ylettää vain hieromaan hyllyvää läskikerrosta.
On totta että paksun perseen penetroimiseen tarvitsee pidemmän munan. Vaikka läskit vähän tiivistyy sopivasti työntäessä laihan naisen kanssa pääsee helpommin koko syvyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20cm kulli on sopiva ja oikein kiva omistaa. Se mahdollistaa naistenkin nautinnon ja monenlaiset asennot. Nainen on varuillaan kun pimpin pohjaa hierotaan, mutta mennään sinne syvälle aina alkuun varovasti. Siellä tuntuu asennosta riippuen kohdunsuu joka antaa molemmille mukavaa aistimusta. On parasta kun saan naisen kokonaisvaltaisesti ja nainen antaa minun lävistää herkimmän paikkansa perusteellisesti.
Sama juttu meillä. Vaimo osannut alusta lähtien nauttia ja käyttää hyväkseen. Hän opetti tai pakotti minut noviisin naimaan oikein. Opeista olisi varmaan ollut hyötyä muidenkin naisten kanssa, mutta vaimo pitänyt aina pussit tyhjinä, joten olen tyytynyt kotiseksiin.
Mukava kuulla kohtalotoverilta kommenttia. Omaani olen tarjoillut useille naisille ja ilmeet ovat aina samoja. Sekoitus pelkoa, uteliaisuutta ja kiimaa yhdessä. Tykkäävät kun mennään tunnustellen, eikä survota heti pohjaan. Huomaan myös sen, onko noissa syvyyksissä käyty ennen ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20cm kulli on sopiva ja oikein kiva omistaa. Se mahdollistaa naistenkin nautinnon ja monenlaiset asennot. Nainen on varuillaan kun pimpin pohjaa hierotaan, mutta mennään sinne syvälle aina alkuun varovasti. Siellä tuntuu asennosta riippuen kohdunsuu joka antaa molemmille mukavaa aistimusta. On parasta kun saan naisen kokonaisvaltaisesti ja nainen antaa minun lävistää herkimmän paikkansa perusteellisesti.
Sama juttu meillä. Vaimo osannut alusta lähtien nauttia ja käyttää hyväkseen. Hän opetti tai pakotti minut noviisin naimaan oikein. Opeista olisi varmaan ollut hyötyä muidenkin naisten kanssa, mutta vaimo pitänyt aina pussit tyhjinä, joten olen tyytynyt kotiseksiin.
Mukava kuulla kohtalotoverilta kommenttia. Omaani olen tarjoillut useille naisille ja ilmeet ovat aina samoja. Sekoitus pelkoa, utel
Jep. Siksi meilläkin menty aina pitkän esileikin kautta. Pikaseksi ollut käytännössä mahdotonta, samoin doggy. Silti vaimo ei ole kaluni pituudesta sanonut muuta, kuin että täytyyhän sen tuntuakin jossain.
Mulla menee pari kierrosta reiden ympäri, niinkuin 70 % palstan jäbistä. Eiks je !
Voihan se olla, jos on ohut. Paksu ja sellainen 20 cm on ideaali.
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä sattuu pohjaan ainakin mulla.
Jätkä ei osaa. Eihän sitä ole pakko pohjaan painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niinkään ole. Jos kulli ei mene ollenkaan pohjaan missään asennossa, ei myöskään hävyt kohtaa ja naisen on vaikea saada ongasmia, ilman, että klitoris saa hierontaa. Sitten on myös naisia, jotka haluaa saada pillunperälle hierontaa ja painetta. Pitkäkullisen pitää vain varoa matkanvarrella olevaa kohdunkaulaa. Pitää käyttää niitä sentoja joissa ei kolhi ja sittenkin pitää kulli siellä pohjassa, jottei tule kovia osumia. Silloin ei vain yksinkertaisesti voi paukuttaa edestakaisin. Vaimoni ei ole koskaan saanut orgasmia paukuttanalla, mutta pillun perillä pidetyllä kullilla tuhansia. Itse myös opetti minut naimaan lukitsemalla jaloillaan minut paikalleen kulli pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niinkään ole. Jos kulli ei mene ollenkaan pohjaan missään asennossa, ei myöskään hävyt kohtaa ja naisen on vaikea saada ongasmia, ilman, että klitoris saa hierontaa. Sitten on myös naisia, jotka haluaa saada pillunperälle hierontaa ja painetta. Pitkäkullisen pitää vain varoa matkanvarrella olevaa kohdunkaulaa. Pitää käyttää niitä sentoja joissa ei kolhi ja sittenkin pitää kulli siellä pohjassa, jottei tule kovia osumia. Silloin ei vain yksinkertaisesti voi paukuttaa edestakaisin. Vaimoni ei ole koskaan saanut orgasmia paukuttanalla, mutta pillun perillä pidetyllä kullilla tuhansia. Itse myös opetti minut naimaan lukitsemalla jaloillaan minut paikalleen kulli pohjassa.
Tais vähän logiikka pettää. Vaikka kuinka lyhyellä kullilla saa hävyt kohtaamaan. Vaikka ei ois kullia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Sama jankkaus, eri ketju.
Vierailija kirjoitti:
Jos perällä on kierukan piuhat tökkimässä peeniksen päätä on siinä nautinto kaukana
Muistakaa naiset vaatia lyhentään ne ettei töki.
aamen, en aluks viittiny ottaa puheeks kun kuulosti rehvastelulta :D mutta kyllä siä joku pisti vastaan
Vierailija kirjoitti:
Ei se kikulin pituus ole olennaista vaan römpsän väljyys. Väljähän ei ole pimpsa.
Aina voi laittaa kakkoseen.
Olen aika suurella varustettu, mutta nuorena olin kokematon. Pääsin pukille vasta parikymppisenä pitkän ja suuren tytön (ei lihava)kanssa ja olimme molemmille ekat. Mutta sitten kun alkoi tulla suhteita normaali mittaisten naisten kanssa niin alkoi se mahtumis ongelma ja säätäminen mistä asennosta. Lapset tuli tehtyä sellaisen kanssa joka otti juurta myöten, mutta enimmäkseen elämässäni on ollut näitä puolitankonaisia. Älkääkä kuvitella että tosi iso kalu on oikotie onneen. Siihen oho ilmeeseen alkaa kyllästyä.
Itsellänikin on oikeasti aika iso. 19.5cm pitkä(ihan oikea, ei nettimittaus), sekä aika paksu. Ei mullakaan ole tämä oikotie onneen ollut, en ole erityisen komea mies, enkä hyvä naisten kanssa muutenkaan. Jotkut tykänneet, jotkut ei. Varoa saa useimmiten, ainakin takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niinkään ole. Jos kulli ei mene ollenkaan pohjaan missään asennossa, ei myöskään hävyt kohtaa ja naisen on vaikea saada ongasmia, ilman, että klitoris saa hierontaa. Sitten on myös naisia, jotka haluaa saada pillunperälle hierontaa ja painetta. Pitkäkullisen pitää vain varoa matkanvarrella olevaa kohdunkaulaa. Pitää käyttää niitä sentoja joissa ei kolhi ja sittenkin pitää kulli siellä pohjassa, jottei tule kovia osumia. Silloin ei vain yksinkertaisesti voi paukuttaa
Siis tarkoitin, että jos pohja tulee vastaan eikä kalu mahdu kokonaan sisään. Jos itselläni olisi vielä 5cm pidempi niin tuo 5cm jäisi ulos, tekisi vaimolla helposti kipeää ja olisi jääneet orgasmit saamatta. Olisi jäänyt myös parisuhde toteutumatta. Jos ei sovi niin ei sovi.
Karkeasti ottaen joka kolmannelle on ollut 19 senttinen liikaa. Kaikki nämä naiset ovat myös olleet pienikokoisia. Jos mahtuu niin sattuu.
Minä olen ollut viidentoista naisen kanssa ja pohjaan olen saanut painaa kolmelle. Kalu on sen maagisen 20 cm ja 180 cm , 172 cm ja yllätys, 156 cm naiset ovat ottaneet sen juurta myöten sisäänsä. Nykyinen on tämä 172 cm. Muut valittaneet enempi tai vähempi kun on innoissaan juntannut menemään. Uskon että 15 cm kulli menee kaikkiin ja tyydyttää varmalla ellei nyt ole sitten naisella muuta ongelmaa.
Nuorempana kun kulli seiso kunnolla koputtelin kohdun kaulaa. Tämä teki kipeää ja siitä mainittiin. Kun sitten ensimmäinen lapsi oltiin synnytetty ei tälläistä ongelmaa enään ollut. Päin vastoin.