Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehen kikuli olla ikinä liian pitkä?

Vierailija
24.01.2024 |

Onko mammat törmänneet muka liian pitkiin? Liika lyhysiähän on joka toisella

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksimipituus on n 17cm, kaikki sen yli on turhaa ja sattuu kun tökkää pohjaan. Paksu on parempi. 

Teknikka kysymys. Miehen pitää tietää miten isoa käyttää. Mikä pakko on tökkiä? Pillun pohjaa voi hieroa ihan rauhassakin kun on millä mällätä ja voimaa yli tarpeen. Ei teslallakaan ajeta kaasu pohjassa. 

Eihän se mikään pakko ookaan mutta kyllä sitä joskus väkisin innostuu kun alkaa huulet hieroo ja alkaa tuntua että nyt lentää.  Vaimo työntää toisinaan kättään väliin ettei satu. Se vaan tuntuu niin hyvältä kun paukuttaa pakaroita vasten. Mulla ainakin kun tulee kovaa tuntuu että on saatava niin pohjaan kun menee ja sitten kun kulli nytkii pari kertaa voi jatkaa ees taas vetämistä. Mutta parin eka nytkäyksen ajan tuntuu että on pidettävä pohjassa.

Vierailija
82/118 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksimipituus on n 17cm, kaikki sen yli on turhaa ja sattuu kun tökkää pohjaan. Paksu on parempi. 

Teknikka kysymys. Miehen pitää tietää miten isoa käyttää. Mikä pakko on tökkiä? Pillun pohjaa voi hieroa ihan rauhassakin kun on millä mällätä ja voimaa yli tarpeen. Ei teslallakaan ajeta kaasu pohjassa. 

Eihän se mikään pakko ookaan mutta kyllä sitä joskus väkisin innostuu kun alkaa huulet hieroo ja alkaa tuntua että nyt lentää.  Vaimo työntää toisinaan kättään väliin ettei satu. Se vaan tuntuu niin hyvältä kun paukuttaa pakaroita vasten. Mulla ainakin kun tulee kovaa tuntuu että on saatava niin pohjaan kun menee ja sitten kun kulli nytkii pari kertaa voi jatkaa ees taas vetämistä. Mutta parin eka nytkäyksen ajan tuntuu että on pidettävä pohjassa.

&nb

Ymmärrän tuon, itsellä sama juttu. Vaimo on opettanut väkisin paremman tekniikan ja itsehillinnän. Heti jo ekoilla kerroilla kietoi jalat ympärilleni ja lukitsi paikalleen kulli tyveä myöten sisällä. Sama  tehnyt lähärissä ja aina varsinkin päällä ollessa, lukinnut jalat jalkojeni ympäri minun jalat yhdessä ja juntannut niin syvälle kuin saanut. Siinä sitten kirnunut orgasminsa. Opin nuorempana läksyni, kun joskus innostuin lähärissä paukuttamaan kohdunkaulaan vekkejä ja aina viikon tauko seksiin. Joten meni jakeluun kantapään kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
84/118 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato! Pano-pate taas kerran turinoimassa samaa lätinää. Sä olet oikeasti kuin jumiin jääny levysoitin

Vierailija
85/118 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato! Pano-pate taas kerran turinoimassa samaa lätinää. Sä olet oikeasti kuin jumiin jääny levysoitin

Niin, minun vastaus liittyi suoraan asiaan. Mihin sinun liittyi?  Ei mihinkään, kuten ei koskaan. Miksi edes luet saittia, jos antisi on 0. 

Vierailija
86/118 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika pituus pilaa nautinnon.

Vierailija
87/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minun vastaus liittyi suoraan asiaan. Mihin sinun liittyi?  Ei mihinkään, kuten ei koskaan. Miksi edes luet saittia, jos antisi on 0. 

Joo. Niin liittyikin, mutta oletko itse huomannut, että todellakin kirjoitat aina sen saman asian. Jokaikiseen postaukseen, mihin se vaan sopii. Tuo kirjoittaja kenelle vastasit on täysin oikeassa. 

Eri

Vierailija
88/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että todellisessa maailmassa peniksen koolla on niin paljon merkitystä kuin täällä palstalla. Olen elänyt tällä pallolla 54 vuotta, eikä ole kokoasia tullut kertaakaan eteeni oikeissa seksisuhteissa. Ollaan nautittu molemmin puolin ihan keskimittaisellakin. Eiköhän pidempikin ole ok, kunhan ei satuta toista. Kyllä maailman sivu ollaan menty isoilla ja pienillä kaluilla, vietetty onnellinen elämä. 

Vierailija
89/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että todellisessa maailmassa peniksen koolla on niin paljon merkitystä kuin täällä palstalla. Olen elänyt tällä pallolla 54 vuotta, eikä ole kokoasia tullut kertaakaan eteeni oikeissa seksisuhteissa. Ollaan nautittu molemmin puolin ihan keskimittaisellakin. Eiköhän pidempikin ole ok, kunhan ei satuta toista. Kyllä maailman sivu ollaan menty isoilla ja pienillä kaluilla, vietetty onnellinen elämä. 

Monille miehille iso penis on ainoa ylpeilyn aihe. Ja sekin on luonnon antama, ei itse ansioillaan  ansaittu.

Vierailija
90/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon lempiasento on nykyisin takaa tyyny lantion alla ja jalat yhdessä suorana taakse. Eli pylly on vähän koholla. Silloin kaluni ei mene liian pitkälle kun ei pääse kokonaan sisään. Hieroo vaimolla g-pistettä ja kohdunkaulan etupuolella olevaa A-pistettä. Ei kumminkaan kolise kipeästi kohdunkaulaan, joten saan naida huoletta pidempään, varsinkin kun sininen pilleri tunnetusti pidentää laukeamista. Vaimo saanut orgasminsa jo nuolemalla ja saa päälle kunnon paukutusta niin lähtee panetukset molemmilta.

Vierailija
91/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille iso penis on ainoa ylpeilyn aihe. Ja sekin on luonnon antama, ei itse ansioillaan  ansaittu.

Kurjaa, jos iso on ainoa ylpeyden aihe. Kertaa aika suppeasta arsenaalista noin muuten ihmisenä. Seksi on kivaa ja tärkeä osa elämää, mutta täytyyhän sitä muutakin olla elämässä

Vierailija
92/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on saatu vaikka on syntymässä saatu. Onhan moni varakas ja ylpeä varallisuudestaan vain perinyt rahansa. Onneksi on joitain asioita, mitä rahalla saa. Toisilla on kallis urheiluauto, talot ja rahaa pankissa, toisilla komea kulli. Molempia naiset arvostaa tunnetusti. 

Vierailija
93/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on monille. Iso penis löytyy usein johtajatyypin lahkeesta. Tämä itsevarma, päättäväinen ja alaisistaan huolehtiva, leveästi hymyilevä uros nauttii kaikista elämän osa-alueista. Johtajalla on kaunis vaimo ja lapset. Hänellä on varallisuutta kiinteän ja irtaimen omaisuuden muodossa, paljon ystäviä laajojen kontaktien ansiosta. Harrastuksina kaikkea mahdollista missä rentoutua ja nauttia vapaa-ajasta.

Eli ylpeyden aihetta olisi, mutta oikeasti ylpeitä he ovat perheestään. 

Vierailija
94/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on monille. Iso penis löytyy usein johtajatyypin lahkeesta. Tämä itsevarma, päättäväinen ja alaisistaan huolehtiva, leveästi hymyilevä uros nauttii kaikista elämän osa-alueista. Johtajalla on kaunis vaimo ja lapset. Hänellä on varallisuutta kiinteän ja irtaimen omaisuud

Missä satumaailmassa elät? Tuo ei korreloi sitten yhtään, ihan tiedoksi vaan. Itse olen hyvin varakkaasta suvusta, johtajasuvusta - kuten sanoisit. Itsekin olen johtoasemassa, ja tunnen isojenkin firmojen toimareita. Voin sanoa, ettei tuo satuilusi pidä sitten tippaakaan paikkaansa. Meitä on pienimunaisista narsisteista ihan kapteeni amerikka tyyliseen ihmistyyppiin asti, ja kaikkea siltä väliltä. Osa arvostaa perhettään, osa viis veisaa ja pettää minkä ehtii. Pahoittelen kuplasi rikkomista.

Vierailija
95/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on saatu vaikka on syntymässä saatu. Onhan moni varakas ja ylpeä varallisuudestaan vain perinyt rahansa. Onneksi on joitain asioita, mitä rahalla saa. Toisilla on kallis urheiluauto, talot ja rahaa pankissa, toisilla komea kulli. Molempia naiset arvostaa t

Kiva kun sulla on hyvin yksisilmäinen kuva meistä naisista. Itse en ole koskaan arvostanut kenenkään penistä. Ihminen se on mikä ratkaisee.

kysymykseen. Voi olla epämiellyttävällä tavalla liian pitkä.

Vierailija
96/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos penis on hyvin pitkä, se voi joissain tapauksissa aiheuttaa hankaluuksia tai epämukavuutta seksuaalisissa aktiviteeteissa

Tuo on korjattavissa hyvinkin yksinkertaisesti, seksidonitsilla, joka säätelee työnnön pituutta. Netistä saa, Ohnut.

Vierailija
97/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sillä vaan todellisuudessa on väliä. En itse tyydyty, jos penis on liian pieni.

Vierailija
98/118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on monille. Iso penis löytyy usein johtajatyypin lahkeesta. Tämä itsevarma, päättäväinen ja alaisistaan huolehtiva, leveästi hymyilevä uros nauttii kaikista elämän osa-alueista. Johtajalla on kaunis vaimo ja lapset. Häne

Et rikkonut mitään. Se isokaluinen johtaja on itsevarma ja mukava tyyppi. Hänen ei tarvitse päteä ja hänellä on auktoriteettiä. Hän on luotsannut firmaa oikeaan suuntaan ja saanut sen menestymään. 

Toisessa ääripäässä on pienikaluinen pikkunilkkipomo, joka on varsinainen kokovartalokyrpä alaisilleen, eikä kukaan haluaisi olla hänellä töissä. Hän on tällainen koska pili aiheuttaa itsetuntoon kolhuja. 

Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
99/118 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on monille. Iso penis löytyy usein johtajatyypin lahkeesta. Tämä itsevarma, päättäväinen ja alaisistaan huolehtiva, leveästi hymyilevä uros nauttii kaikista elämän osa-a

Luuletko oikeasti, että kalun koko määrittelee persoonaa? Voi vit*u, kasva aikuiseksi. Samoin tämä, että joku nainen väittää, että miehen kalun koko vaikuttaa tämän elämään ihan hirveästi(ei puhuta nyt neurooseista), niin on kovin väärässä. Aikamoista harhamaailmaa täällä eletään, ja vedetään pahasti mutkia suoraksi. Jossain vaiheessa elämää huomaatte, että harmaan sävyjä on aika paljon enemmän kuin joku pieni asia, kuten kalun koko, tai ihmisen yhteiskunnallinen asema. Tai ok, pinnallisuushan on muotisana nykyään.

Vierailija
100/118 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sillä vaan todellisuudessa on väliä. En itse tyydyty, jos penis on liian pieni.

SInä? Olet yksi mitätön nainen(anteeksi vaan) tässä universumissa. Et määrittele elämästä tai naisellisuudesta yhtään mitään. EN omista pientä, mutta tämä banaalisuus on rasittavaa, niin rasittavaa.

On pitkästä peniksestä välillä haittaaki, joudun ainakin itse varomaan takaapäin välillä, pari kumppania ei ole edes suostunut doggyyn tämän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän