Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko miehen kikuli olla ikinä liian pitkä?

Vierailija
24.01.2024 |

Onko mammat törmänneet muka liian pitkiin? Liika lyhysiähän on joka toisella

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla ainakin minulle liian pitkä, jos  sulho on malttamaton. Pitkää ei saa minulle työntää koko pituudelta. Pari afrikkalaista on saanut minut todella kipeiksi. Paras taas oli eräs savolainen mökkiä vuokraava isäntämies. 

Hänellä oli ehkä kymmenen senttiä pitkä, mutta paksuin tapaamani ja komeuden täydensi iso ja leveähelttainen terska. Kun hän oli ensimmäisen osamaksuerän kuitannut kondomin kanssa, pyysin seuraavat erät paljaalla. Taisi tulla vähän ylimaksuakin. 

Vierailija
122/128 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän tulee taas ne vakiokommentit, mutta sanon että minulle oli ihan maagista rakastella nuorempana poikaystäväni kanssa. Hän sai mut tulemaan niin voimakkaasti. "Kulta, sä sait mut taas tuleen vaikka et liikkunut ollenkaan...", hän kirjaimellisesti pelkästään työntyi sisään pimppiini ja tulin.

Mittasin läpällä ja hänen oli noin kouluviivoitin ja niin paksu, etten saanut sormiani ympäri. Olkoonkin että ne olivat pienikokoisen teinitytön pienet sormet, mut silti...

Uuh kiihottavaa :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai liian pitkä voi olla, mutta se menee sitten että pitäisi olla joku 30 cm mela, millaista tuskin kellään on. Pitkä JA paksu on paras. Tykkään, kun kulli venyttää leveyssuunnassa, mutta myös se kohdunsuun tökkiminen on kiihottavaa, vaikka se totta tosiaan sattuukin.

Vierailija
124/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nyt ymmärtää, että pillujen  syvyydet vaihtelevat ihan yhtä paljon kuin kullien pituudet. Jos ja kun kulli on liian pitkä, niin sattuu ihan varmasti kun kulli ei mahdu kokonaan sisään. 

Itselläni on pitkä ja paksu kalu. Ihmettelin nuorena kun yritin naida takaa doggyssä nykyistä vaimoani. Hyppäsi koko ajan karkuun, ennen kuin tajusin, että pohja tuli vastaan kesken työnnön. Soitin silloiseen seksuaalineuvontaan ja kysyin miksei mahdu. Puhelimessa ollut nainen ei ymmärtänyt koko kysymystä ja väitti että mahtuu?? 

No onneksi vaimolle on mahtunut lähärissä, jossa vaimo sääti jaloilla jännittämällä syvyyttä. Vaimon polvet kohti rintaa olisi mennyt liian syvälle. Ainut asento missä vaimo ottanut viimeistä milliä myöten on päällä maaten,,hänen suosikkiasento orgasmien ottoon.

Jos vaimolla ei olisi ollut kapea ja syvä emätin, ei meidän suhteesta olisi tullut mitään. Syystä, että hänen orgasminsa on vaatineet häpyjemme hieromisen vastakkain. Puolisääreen nainti on vaimon mielestä ollut aina yhtä tyhjän kanssa. Hänen on pitänyt saada tuntea paine ja venytys myös pillun pohjassa.

Joten vakka kantensa valitsee.

KIROTTUA!!!

Vierailija
125/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun panee miestä, niin sitä kunnolla pitkää on kiva samalla runkata.

-Jussi

Vierailija
126/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monen pituisia dildoja. Pisimmät saattavat tuntua alkuun ikäviltä, ottavat jotenkin kiinni emättimen pohjukassa. Mutta, kun kiihotus ja kiima lisääntyy niin jotenkin kummasti sieltä sisältä tuntuu portit aukeavan ja pitkä dildo painuu, ah ihanasti, ihan juurta myöten sisään. Eli kertalaakista pitkä ei välttämättä mahdu, mutta kun malttaa ja osaa niin semmosen saattaa saada sisäänsä ihan koko pituudeltaan.

Vierailija
127/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
128/128 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai liian pitkä voi olla, mutta se menee sitten että pitäisi olla joku 30 cm mela, millaista tuskin kellään on. Pitkä JA paksu on paras. Tykkään, kun kulli venyttää leveyssuunnassa, mutta myös se kohdunsuun tökkiminen on kiihottavaa, vaikka se totta tosiaan sattuukin.

Mun mielestä se sattuu liikaa puolet ajasta. Siinä ja siinä onko oikeasti nautinnollista seksiä. Se on aika ikävää ku tää liian iso mela on kii miehessä kuka jaksaa pitkään ja monesti mistä mä tykkään. Mutta en voi nähdä sitä sen koon takia ja ku tuntuu että pyrkii kohdun suusta sisään.