Kannattaako ottaa yhteyttä?
Minulla oli säätöä yhden naisen kanssa viime vuonna. Olin häneen kovasti ihastunut ja ilmeisesti hän tunsi samoin. Kokemattomuudestani ja peloistani johtuen kuitenkin pakenin tilannetta ja käperryin kuoreeni. Nainen ihmetteli miksi muutuin niin etäiseksi ja vetosin kiireisiin. Yhteydenpitomme loppui ja nyt kaduttaa. Kehtaako tässä vaiheessa ottaa yhteyttä enää kun homman loppumisesta on jo yli puoli vuotta? Riittäisikö teillä ymmärrys vai pitäisittekö valheena jos kertoisin todelliset syyt? Yritin antaa itsestäni kuvaa suosittuna miehenä mutta siis todellisuudessa ei ole mitään kokemusta naisista. Nyt 28v.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitäkin miten naista siinä käpertymisvaiheessasi kohtelit. Vaikka olit kuinka peloissasi jne, mutta jos puhuit naiselle loukkaavasti ja arvostelit muka vitsinä jne, niin silloin nainen tuskin ymmärtää eikä sitä voi edes olettaa häneltä. Minulla kokemusta vastaavasta, annoin toisen tilaisuuden, mutta ei kauaakaan kulunut kuin sama moukka tuli persoonassa esiin. Mies ei ollut ottanut mitään opikseen kuin puheen tasolla.
En kohdellut loukkaavasti. Ei kuulu tapoihini haukkua ihmisiä. Siis lähinnä vain jätin vastaamatta viesteihin,vastasin viiveellä ja välttelin tapaamisia. Tavatessa olisin saattanut vaikuttaa liian pelokkaalta ja paljastaa alennustilani. Siksi vetäydyin.
Tuohan just ON loukkaavaa käyttäytymistä, että ei vastata viesteihin tai vastataan tarkoituksella viiveellä, ja vältellään tapaamista.
Älä ole creepy, se juna meni jo.
-mies
Jaahas. Taas yksi tällainen miesprinsessa. Näistä on kokemusta sekä itselläni että ystävättärilläni. Mene terapiaan hyvä mies tai unohda naiset kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on kylmiä nirppanokkia joille ei kelpaa ujo kilttimies. 😢
Saman huomion tehnyt itsekin. Naisilla pitäisi olla enemmän kärsivällisyyttä eikä heti hylätä hyvää miestä. Pitäisi olla varmaan jotain ruusuja kantamassa ja rakkautta vannomassa ensi tapaamisella etelän gigoloiden tapaan. Suomalaismiehen kuuluu olla hillitty ja liika tunteilu on ämmämäistä. Mysteerisyys viehättää monia naisia ja senkin takia kannattaa olla vähän etäinen. Mutta sitten on näitä itsekeskeisiä prinsessahuoruleita jotka ei vaan osaa nähdä tätä.
Ap tässä hylkäsi naisen, kun ei enää vastannut eikä halunnut tavata ja siksi juttu kuivui kokoon. Pitäisikö naisen sitten odotella puoli vuotta tai enemmän, että se ujo laiskiainen haluaakin yrittää parisuhdetta? Ei voi pitää ihmistä odottamassa, ei se ole mitään kärsivällisyyttä. Jos yhteys katkeaa niin tapailu on ohi. Ps. Rakkauspommitus on selkeä narsistin merkki ja moni nainen sen tietää. Joten rakkauden vannomiset heti alkuun karkoittaa kaikki fiksut todella nopeasti pois.
En kyllä ymmärrä mitä haittaa siitä voisi olla, jos ottaisit yhteyttä ja yrittäisit puhua hänen kanssaan. Eiköhän hän kerro, jos ei enää kiinnosta ja jos niin on, niin sitten jätät hänet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitä haittaa siitä voisi olla, jos ottaisit yhteyttä ja yrittäisit puhua hänen kanssaan. Eiköhän hän kerro, jos ei enää kiinnosta ja jos niin on, niin sitten jätät hänet rauhaan.
No se haitta siinä on että mies menettää kasvonsa ja joutuu nöyristelemään.
Olen ollut tuon naisen asemassa, tai tämmöinen mielikuva minulle jäi. En voi tietää.
Ainoa asia mitä voit tehdä on laittaa kaikki kortit pöytään ja kertoa rehellisesti ja avoimesti tilanteesta. Jos haluat vielä saada mahdollisuuden, niin sun on uskallettava.
Vaikka et saisi uutta mahdollisuutta, niin keskustelu vie teitä kumpaakin eteenpäin.
Tee se. Mitä pikemmin sen parempi. Jos hän ehtii sitoutua vakavasti toiseen, tilanne on paljon huonompi. Mutta et ikinä voi tietää, mitä hän ajattelee, jos et uskalla ottaa yhteyttä. Ehkä mietitte toisianne vielä 30 vuoden päästä, mutta kumpikaan ei tiedä sitä. Eikö se ole pahin skenaario?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tuon naisen asemassa, tai tämmöinen mielikuva minulle jäi. En voi tietää.
Ainoa asia mitä voit tehdä on laittaa kaikki kortit pöytään ja kertoa rehellisesti ja avoimesti tilanteesta. Jos haluat vielä saada mahdollisuuden, niin sun on uskallettava.
Vaikka et saisi uutta mahdollisuutta, niin keskustelu vie teitä kumpaakin eteenpäin.
Tee se. Mitä pikemmin sen parempi. Jos hän ehtii sitoutua vakavasti toiseen, tilanne on paljon huonompi. Mutta et ikinä voi tietää, mitä hän ajattelee, jos et uskalla ottaa yhteyttä. Ehkä mietitte toisianne vielä 30 vuoden päästä, mutta kumpikaan ei tiedä sitä. Eikö se ole pahin skenaario?
Taas nainen prinsessana oottaa miehen yhteydenottoa. Ota ite äläkä nössöile.
Vierailija kirjoitti:
älä ota yhteyttä. Naisista on pelkkää haittaa ja se nainen saa vain hyvät naurut tosta jos kerrot totuuden. Kaverien kans alkavat pilkata inkkeliä ja vittuilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se haitta siinä on että mies menettää kasvonsa ja joutuu nöyristelemään.
Mitä nöyristelyä se on, jos itse on sössinyt suhteen alun? Antais olla sitten ja pysyis siinä päätöksessään jättää tapailunainen.
Johan on ongelmat.. Onko tää trolli?
Uskomatonta miten paljon miehiä puolustelemassa apn älytöntä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta miten paljon miehiä puolustelemassa apn älytöntä käytöstä.
Riitaa ne vaan haastaa.
En antaisi toista mahdollisuutta. Miksi?
Koska tuollainen pelkääminen olisi merkki epäkypsyydestä. Tiedän, että sellainen pelkääminen ja häipyminen eivät varmasti tapoina häviä. Suoraan sanoen, en tajua tuollaista pelon määrää edes... eri laji kyseessä :D
Mulle ghostaaminen on vakava juttu ja kiinnostusta olisi mahdoton enää herättää.
Vierailija kirjoitti:
Koska tuollainen pelkääminen olisi merkki epäkypsyydestä. Tiedän, että sellainen pelkääminen ja häipyminen eivät varmasti tapoina häviä. Suoraan sanoen, en tajua tuollaista pelon määrää edes... eri laji kyseessä :D
Kyllä ihminen voi kasvaa peloista yli. Joillakin voi olla vakava sosiaalinen fobia ja ymmärtäväisten ihmisten avulla siitä voi päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen voi kasvaa peloista yli. Joillakin voi olla vakava sosiaalinen fobia ja ymmärtäväisten ihmisten avulla siitä voi päästä eroon.
Eihän tuo mies halua niitä ymmärtäväisiä ihmisiä elämäänsä vaan karkottaa ne.
Nainen ei voi tietää, onko mies hyvä mies, ennen kuin mies itse näyttää, millainen on. Ja jos mies ei vastaile viesteihin, vetäytyy ja välttelee tapaamisia, se ei kuulosta hyvältä suhdekäyttäytymiseltä. Voi olla hyvä ihminen sinänsä, mutta kumppanina ei-niin-hyvä. Kannattaa työstää omat epävarmuutensa ensin. Ei nainen voi jokaisen miehen kohdalla alkaa kärsivällisesti odotella, josko epäkiinnostuneelta vaikuttava sittenkin olisi kiinnostunut, josko epäkohtelias muuttuisi kohteliaaksi. Sehän tarkoittaisi ihan kynnysmattona olemista.