Kannattaako ottaa yhteyttä?
Minulla oli säätöä yhden naisen kanssa viime vuonna. Olin häneen kovasti ihastunut ja ilmeisesti hän tunsi samoin. Kokemattomuudestani ja peloistani johtuen kuitenkin pakenin tilannetta ja käperryin kuoreeni. Nainen ihmetteli miksi muutuin niin etäiseksi ja vetosin kiireisiin. Yhteydenpitomme loppui ja nyt kaduttaa. Kehtaako tässä vaiheessa ottaa yhteyttä enää kun homman loppumisesta on jo yli puoli vuotta? Riittäisikö teillä ymmärrys vai pitäisittekö valheena jos kertoisin todelliset syyt? Yritin antaa itsestäni kuvaa suosittuna miehenä mutta siis todellisuudessa ei ole mitään kokemusta naisista. Nyt 28v.
Kommentit (58)
Totta kai kannattaa. Se toinen on voimut jäädä odottelemaan ja ihmettelemään, ja toivomaan. No, hän sitte kertoo jos ei kiinnosta.Älä täältä kysele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnostaisi minkäänlaiset selitykset. Sinä mokasit. Nyt voit vaan oåpia virheistäsi ja mennä eteenpäin. Älä haikaile menneitä.
Miksei kiinnosta selitykset? Entä jos en osaa mennä eteenpäin? Yhtä kaunista naista en tule saamaan jos sitten minkään muunkaan laista. Miksi naisilla ei ole empatiaa ujoja miehiä kohtaan?
Tässä ei ole kyse empatiasta tai empatian puutteesta ujoja miehiä kohtaan vaan vastauksesi kertoo jo tarpeeksi että sinulle kelpaa nainen kuin nainen, nyt vaan sattui olemaan kaunis nainen jota vedätit kun luulit löytäväsi paremman ja kun et löytänyt, niin sitten sinulle kelpaakin tämä hylkäämäsi nainen. Ehkäpä hän on löytänyt tasoisensa miehen joka ei pelaa mitään teinipelejä ihmissuhteilla. Vaikka olisi kuin
no ota nyt ap herrajumala yhteyttä äläkä täällä kysele. Oletko varma ettei hän lue palstaa? "Tuli itse tyrkylle" ei välttämättä kuulosta imartelevalta jos hän täältä sen lukee.
Christiiina kirjoitti:
Mulle kävi niin, että kävin Tinder -ensitreffeillä nelikymppisen miehen kanssa. Olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei. Sitten vuoden kuluttua hän otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, että haluaisiko nyt tavata uudelleen, kun hän on yrittänyt tapailla muita naisia, mutta ei ole löytänyt ketään parempaa. En halunnut tavata enää uudestaan siinä vaiheessa. Ei kukaan nainen halua olla se viimeinen vaihtoehto.
Olen koittanut tällä selityksellä joskus itsekin päästä takaisin naisen elämään. En päässyt yli hänestä ja kaduin kun sössin homman. En kehdannut myöntää että oikeasti olin vain tumputtanut yksin koko erossaoloajan ja käytin tätä samaa selitystä. Olisi ollut liian noloa myöntää se todellinen syy eli että pupu meni pöksyyn. No, nainen oli tyhmä eikä ottanut takaisin. Harmittaa yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies nuoruudessani sortui samaan. Oli muka kiireinen ja kehuskeli minulle muita naisia ja sitä miten kuuma se ja se on. Luonnollisesti mielenkiintoni sammui täysin ja elämänmuutosten myötä päädyin toiselle puolen Suomea. Tyyppi otti yhteyttä ja koitti selitellä että hän oli niin peloissaan ja epävarma että pää meni sekaisin. Ja kertoili alkavansa etsiä asuntoa samasta kaupungista johon olin muuttanut. Oikeastiko kuvitteli että enää kiinnostuisin. Estin numeron ja jätin omaan arvoonsa.
Sama kokemus mulla. Alkaako miehen nimi L kirjaimella?
Ei ala. näköjään samanlaisia hulluja Suomessa enemmänkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitäkin miten naista siinä käpertymisvaiheessasi kohtelit. Vaikka olit kuinka peloissasi jne, mutta jos puhuit naiselle loukkaavasti ja arvostelit muka vitsinä jne, niin silloin nainen tuskin ymmärtää eikä sitä voi edes olettaa häneltä. Minulla kokemusta vastaavasta, annoin toisen tilaisuuden, mutta ei kauaakaan kulunut kuin sama moukka tuli persoonassa esiin. Mies ei ollut ottanut mitään opikseen kuin puheen tasolla.
En kohdellut loukkaavasti. Ei kuulu tapoihini haukkua ihmisiä. Siis lähinnä vain jätin vastaamatta viesteihin,vastasin viiveellä ja välttelin tapaamisia. Tavatessa olisin saattanut vaikuttaa liian pelokkaalta ja paljastaa alennustilani. Siksi vetäydyin.
Ei kiinnostaisi selitykset eikä yhteydenotot. Se juna meni jo. Jos en silloin ollut tarpeeksi kiinnostava parisuhteeseen, niin tuskin olen sitä nytkään. Kuka tosiaan haluaa olla se varavaihtoehto, jonka luokse ryömitään, kun parempaa ei löytynyt. Jos taas on pupupöksyilijä, joka ei kykene parisuhteeseen eikä sitoutumaan, niin kuka sellaisen kanssa suhteeseen edes haluaa. Kohta se pelkoeinari tekee uudelleen katoamistempun, ei semmoista epävakautta jaksa katsella.
Ymmärrys riittäisi mutta en missään tapauksessa lähtisi yrittämään suhdetta enää uudelleen. Takaraivossa olisi kuitenkin koko ajan että kohta tyyppi tekee uudelleen saman tempun.
Kannattaa alkaa katselemaan muita naisia ja yrittää olla tekemättä samaa virhettä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitäkin miten naista siinä käpertymisvaiheessasi kohtelit. Vaikka olit kuinka peloissasi jne, mutta jos puhuit naiselle loukkaavasti ja arvostelit muka vitsinä jne, niin silloin nainen tuskin ymmärtää eikä sitä voi edes olettaa häneltä. Minulla kokemusta vastaavasta, annoin toisen tilaisuuden, mutta ei kauaakaan kulunut kuin sama moukka tuli persoonassa esiin. Mies ei ollut ottanut mitään opikseen kuin puheen tasolla.
En kohdellut loukkaavasti. Ei kuulu tapoihini haukkua ihmisiä. Siis lähinnä vain jätin vastaamatta viesteihin,vastasin viiveellä ja välttelin tapaamisia. Tavatessa olisin saattanut vaikuttaa liian pelokkaalta ja paljastaa alennustilani. Siksi vetäydyin.
No onhan tuollainenkin käytös loukkaavaa, kerroit sillä ettet ollut kiinnostunut hänestä.
Suomalaiset naiset on kylmiä nirppanokkia joille ei kelpaa ujo kilttimies. 😢
Kannattaa jättää ne eksät sinne menneisyyteen eikä haikailla perään.
Vierailija kirjoitti:
Ujo kilttimies joka ei vastaa viesteihin ja ei halua tavata? Miksi sellainen olisi hyvä kumppani kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnostaisi minkäänlaiset selitykset. Sinä mokasit. Nyt voit vaan oåpia virheistäsi ja mennä eteenpäin. Älä haikaile menneitä.
Miksei kiinnosta selitykset? Entä jos en osaa mennä eteenpäin? Yhtä kaunista naista en tule saamaan jos sitten minkään muunkaan laista. Miksi naisilla ei ole empatiaa ujoja miehiä kohtaan?
Tässä ei ole kyse empatiasta tai empatian puutteesta ujoja miehiä kohtaan vaan vastauksesi kertoo jo tarpeeksi että sinulle kelpaa nainen kuin nainen, nyt vaan sattui olemaan kaunis nainen jota vedätit kun luulit löytäväsi paremman ja kun et löytänyt, niin sitten sinulle kelpaakin tämä hylkäämäsi nainen. Ehkäpä hän on löytänyt tasoisensa miehen joka ei pelaa mitään teinipelejä ihmissuhteilla. Vaikka olisi kuin
Osaan kyllä lukea. Vaikutat päällekäyvältä vaikka kerrot olevasi ujo ja tuokin että nainen tuli tyrkylle. Yhä, sinulle käy näemmä nainen kuin nainen, hän nyt sattui vaan tulemaan tyrkylle. Opettele arvostamaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa todelliset syyt. Riittäisi ymmärrystä. Rohkeasti eteenpäin. Kannattaa ottaa selvää , että onko hän vielä vapaa ja kiinnostunut tutustumaan lisää. Jos on varattu, niin toivota onnea ja että olet ehkä kiinnostunut, jos molemmat olette vapaita tulevaisuudessa.
Jos joku sanoo varatulle, että on kiinnostunut tulevaisuudessa jos molemmat ovat vapaita, niin hyi yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo kilttimies joka ei vastaa viesteihin ja ei halua tavata? Miksi sellainen olisi hyvä kumppani kenellekään?
En kirjoittanut tuota. T:ap
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mulle kävi niin, että kävin Tinder -ensitreffeillä nelikymppisen miehen kanssa. Olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei. Sitten vuoden kuluttua hän otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, että haluaisiko nyt tavata uudelleen, kun hän on yrittänyt tapailla muita naisia, mutta ei ole löytänyt ketään parempaa. En halunnut tavata enää uudestaan siinä vaiheessa. Ei kukaan nainen halua olla se viimeinen vaihtoehto.
Olen koittanut tällä selityksellä joskus itsekin päästä takaisin naisen elämään. En päässyt yli hänestä ja kaduin kun sössin homman. En kehdannut myöntää että oikeasti olin vain tumputtanut yksin koko erossaoloajan ja käytin tätä samaa selitystä. Olisi ollut liian noloa myöntää se todellinen syy eli että pupu meni pöksyyn. No, nainen oli tyhmä eikä ottanut takaisin. Harmittaa yhä.
Ai nainen oli tyhmä kun ei ottanut pelimiestä larppaavaa takaisin? Nainen väisti luodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole kyse empatiasta tai empatian puutteesta ujoja miehiä kohtaan vaan vastauksesi kertoo jo tarpeeksi että sinulle kelpaa nainen kuin nainen, nyt vaan sattui olemaan kaunis nainen jota vedätit kun luulit löytäväsi paremman ja kun et löytänyt, niin sitten sinulle kelpaakin tämä hylkäämäsi nainen. Ehkäpä hän on löytänyt tasoisensa miehen joka ei pelaa mit
Vierailija kirjoitti:
Saman huomion tehnyt itsekin. Naisilla pitäisi olla enemmän kärsivällisyyttä eikä heti hylätä hyvää miestä. Pitäisi olla varmaan jotain ruusuja kantamassa ja rakkautta vannomassa ensi tapaamisella etelän gigoloiden tapaan. Suomalaismiehen kuuluu olla hillitty ja liika tunteilu on ämmämäistä. Mysteerisyys viehättää monia naisia ja senkin takia kannattaa olla vähän etäinen. Mutta sitten on näitä itsekeskeisiä prinsessahuoruleita jotka ei vaan osaa nähdä tätä.
Miten voi tää maa olla näin täynnä luonnehäiriöisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että naisen fiilikset sinua kohtaan ovat kyllä menneet. Suurin osa pääsee yli noista lyhyistä tapailuista verrattain nopeasti ja jatkaa eteenpäin. Toiselle osapuolelle tuollainen välttely ja vastaamattomuus näyttäytyy vain epäarvostavana käytöksenä. Ja koska KAIKKI ovat aina vähän epävarmoja uuden ihmissuhteen alkaessa, ei se myöskään ole pätevä selitys - valtaosa osaa silti käyttäytyä.
Itse tapailin jonkin aikaa miestä, joka toimi juuri noin, ja sen vuoksi oma kiinnostukseni sitä suhdetta kohtaan loppui. Harmitti kyllä, mutta en halua tulla kohdelluksi kuvaamallasi tavalla. Tuollaisen jälkeen olisi vaikea luottaa kyseiseen ihmiseen enää.
Etkö osaa lukea? Olin hyvin ihastunut ja halusin juuri tuon naisen mutta en osannut toimia oikein. Enkä ole etsinyt mitään naisia edes. Tuokin nainen tuli itse tyrkylle.