Miksi media ensin nosti Aaltolan korkeuksiin, mutta sitten yhtäkkiä veti kaiken tukensa pois ja antoi miehen vajoa pohjamutiin?
Outo kuvio kyllä, Ihan kuin häntä olisi vedetty höplästä. Että mitäs läksit, ei me tosissaan. Ja taustalla nauraa Stubbin iljettävä kiusaajan naama..
Kommentit (59)
mika was fucked up the ass by union boys
Vierailija kirjoitti:
Outo kuvio kyllä tuo että media kuin käskystä lopetti miehen tukemisen. Jotakin siellä kulisseissa on tapahtunut. Menikö Mika neuvomaan EK:n poikia ja sitten käsky kävi kieltää mies ja nostaa uusi tilalle.
Itsekkin olen miettinyt samaa. Jotain tapahtui kulisseissa. Kansa tykkäsi liikaa Aaltolasta.
Vierailija kirjoitti:
Outo kuvio kyllä tuo että media kuin käskystä lopetti miehen tukemisen. Jotakin siellä kulisseissa on tapahtunut. Menikö Mika neuvomaan EK:n poikia ja sitten käsky kävi kieltää mies ja nostaa uusi tilalle.
Ei tapahtunut sen kummempaa kuin että Mika ryhtyi asiantuntijasta ehdokkaaksi.
Pidin häntä erittäin pätevänä UPI.n lausuntoja antaessaan Ylelle ym.
Mutta eihän me hänestä ihmisenä juuri tiedetty kuin että meni naimisiin ja tuli isäksi.
Kun hän alkoi kampanjan, niin sosiaaliset vuorovaikutustaidot, eli niiden puute ja sammakot aiheutti luottamuksen alenemaa.
Hän on omassa sarjassaan ulkopoliittisena asiantuntijana ja tutkijana erittäin viisas ja pätevä mutta edustaessaan itseään ja aatettaan auttamattoman höperö.
Usein nerot ovat nepsyjä eivätkä sosiaalisten tilanteiden luku- ja esiintymistaidoiltaan kovin osaavia.
Se ei tee heistä sen huonompia ihmisiä mutta presidenttinä pitää osata luovia neutraalisti eikä mennä tunne edellä.
Jos vuorovaikutustaidot olisi Aaltolalla kunnossa, olisin vahvasti harkinnut äänestämistä.
Nyt ääni lähti yhdelle naisista. Sarille.
Nyt media saa maistaa omaa lääkettään kun Halla-ahon suosio on nousussa.
Kommentaattorista presidentiksi oli huono idea, kenen idea sitten olikaan. Mutta itse olisi pitänyt tajuta olla lähtemättä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kommentaattorista presidentiksi oli huono idea, kenen idea sitten olikaan. Mutta itse olisi pitänyt tajuta olla lähtemättä mukaan.
Mutta kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita.
Aaltola kyllä taisi tuhota uransa tällä sekoilulla. Olen varma, että UPIssa häntä pidetään epäpätevänä pellenä eikä kunnioiteta ammattitaitoaan. Joku Timo Stewart viiksineen on varmaan seuraava johtaja, koska ei ole menettänyt arvostelukykyään.
Se sanottua, sen verran minussa on myötätuntoa, että toivoisin että Aaltola ei nyt täysin romahtaisi tästä vaan miettisi missä meni vikaan ja ottaisi opikseen.
Media ei ole kiinnostunut keskinkertaisuudesta. Vain sankarit ja luuserit myy, paras jos voi käyttää saman ihmisen kahteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Aaltola mokasi ihan itse moneen kertaan. Mm. säästövinkki kansalle ostaa kuohuviiniä shampanjan sijasta.
Alussa jopa harkitsin hänen äänestämistään yhtenä mahdollisuutena mutta nyt ääneni meni ilman muuta Halla-aholle.
Tuohan ei muuten pidä ollenkaan paikkaansa. Häneltä kysyttiin, kuinka hän itse säästäisi menoissaan (siis omissaan huom.), johon hän vastasi aivan normaaleja ylemmän keskiluokkaisen ihmisen asioita kuten esim. juuri tuo shampanjan vaihtaminen vaikkapa kuohuviiniin jne. il keät ja ty hmät vääntelivät taas tapansa mukaan asioita ja aloittivat sitten p ilkan ja ki vittämisen näiden itse keksimiensä juttujen pohjalta. Se on aina yhtä hämmentävää kun siihen törmää.
Aaltola suututti myös median kritisoimalla heitä aivan aiheellisesti sekä tuomalla julki joidenkin toimijoiden epäeettistä toimintaa. Saman teki kokoomuksen ja sitä lähellä olevien suhteen kertomalla julkisesti hänelle ehdotetuista suhmuroinneista. Sehän ei todellakaan kokoomuslaisille käy ja se porukka todellakin re pii ihmisen alas ja kappaleiksi, sillä heillä on eniten vaikutusvaltaa ja kytköksiä kuten suurella rahalla aina on. Ki usaaja Alex pääsi siis ksipää kavereineen taas kerran näyttämään kyntensä, kun heidän härski ja moraaliton suhmurointinsa kehdattiin paljastaa. Sama median pikkusieluisten i..oottien kanssa eli herne vedettiin palkoa myöten nokkaan ja loppu on historiaa. Ja nämä on sitten muka niitä päteviä fiksuja tasapainoisia kypsiä osaajia toisin kuin kukaan muu. Höpö höpö. Nämä eivät ole mitään muuta kuin epäkypsiä kieroja vähemmän älykkäitä valehtelijoita.
Tuossa on suurimmat syyt, lisäksi vielä se, että meillä pienten piirien ja kuppikuntien maassa ei anneta ulkopuolelta tuleville mahdollisuutta eikä varsinkaan, jos on kyse puoluepolitiikan ulkopuolelta tulevasta toimijasta. Itsevarmuutta ei myöskään siedetä ja toisiin ihmisiin suhtaudutaan usein jopa lähes sairaalloisen epäluuloisesti ja penseästi. Aaltola oli myös uudessa roolissaan kokematon ja esiintyminen jo liiankin pitkään poliittisissa piireissä pyörineiden ja kouliintuneiden (= asioita peittelemään ja valehtelemaan oppineiden) rinnalla herätti paikoin huomiota. Sehän ei ole haitta tai tarkoita Aaltolan huonoutta, mutta tätä eivät t yhmät ihmiset tietenkään tajua.
Mikalla ei ollut päivääkään kokemusta politiikasta. Miksi keltanokasta pitäisi tulla presidentti?
Ensin pitäisi hakea kokemusta politiikasta muutama vuosi, vaikkapa kansanedustajana.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteliko Aaltola, että media kohtelisi häntä jotenkin eri tavalla kuin muita ehdokkaita, tai että media ryhtyisi suorastaan kampanjoimaan Aaltolan puolesta?
Media nimenomaan on itseasiassa kohdellut Aaltolaa eri tavalla kuin muita, nimittäin paljon huonommin ja epäreilummin. Vasta nyt loppumetreillä jutuissa on alkanut näkyä edes jonkinlaista tasapuolisuutta ja realismia. Kun katsoo pari kuukautta taaksepäin oli tilanne täysin toinen ja media höykkyytti Aaltolaa koko ajan ja paikoin jopa hyvin kyseenalaisesti. Ja koska hän tuli puoluepolitiikan ulkopuolelta, yhtyivät myös poliitikot ja muut aktiiviset poliittiset toimijat tuohon höykkyyttämiseen, sillä hän oli yhteinen uhka myös kaikille heille.
En ole Aaltolan kannattaja, mutta hieman kyllä ihmettelen että mitä sillä Stubbilla on niin paljon enemmän muka annettavaa, että hän keikkuu 25 pinnan kannatuksessa, kun taas Aaltola on 1 prosentin luokkaa.
Kaikki kumminkin tietää, että Alex on full of shit. Mutta kai se pitää saada keulakuvaksi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola mokasi ihan itse moneen kertaan. Mm. säästövinkki kansalle ostaa kuohuviiniä shampanjan sijasta.
Alussa jopa harkitsin hänen äänestämistään yhtenä mahdollisuutena mutta nyt ääneni meni ilman muuta Halla-aholle.
Tuohan ei muuten pidä ollenkaan paikkaansa. Häneltä kysyttiin, kuinka hän itse säästäisi menoissaan (siis omissaan huom.), johon hän vastasi aivan normaaleja ylemmän keskiluokkaisen ihmisen asioita kuten esim. juuri tuo shampanjan vaihtaminen vaikkapa kuohuviiniin jne. il keät ja ty hmät vääntelivät taas tapansa mukaan asioita ja aloittivat sitten p ilkan ja ki vittämisen näiden itse keksimiensä juttujen pohjalta. Se on aina yhtä hämmentävää kun siihen törmää.
Aaltola suututti myös median kritisoimalla heitä aivan aiheellisesti sekä tuomalla julki joidenkin toimijoiden epäeettistä toim
Juuri näin. Aaltola ei osannut pelisääntöjä.
Mika ei osaa puhua kuten poliitikko puhuu. Aito poliitikko on puheissaan liukas kuin saippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola suututti myös median kritisoimalla heitä aivan aiheellisesti sekä tuo
Mutta ei ole ok, että maatamme pyöritetään ja johdetaan suhmuroinnilla, henkilökohtaisilla loukkaantumisilla ja kostamisilla, asioiden peittelyllä ja suoranaisella valehtelulla, rahalla ja sen tuomilla suhteilla, (vakiintuneilla) kuppikunnilla jne. jne.! Me olemme yleisen osaamattomuuden lisäksi juuri siksi tässä jamassa kuin nyt olemme! Ja en siis väitä, että sinä ajattelisit noin, tuon olevan ok tai mitään muutakaan, vaan kerroin ainoastaan oman mielipiteeni noista mainitsemistasi pelisäännöistä. Aaltola ei tosiaan ole pyörinyt sillä tavoin noissa piireissä, että toimisi samalla tavoin hähmäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ek hiljensi että Stubb nousee. Aiheetonta hehkutusta Stubbin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media päättää Suomessa presidentinkin.
Ei päätä. Gallupit päättävät. Perustuslain mukaan äänioikeutetut.
Gallupit mitään päätä. Annetut äänet ratkaisee.
Kuvitteliko Aaltola, että media kohtelisi häntä jotenkin eri tavalla kuin muita ehdokkaita, tai että media ryhtyisi suorastaan kampanjoimaan Aaltolan puolesta?