Miksi media ensin nosti Aaltolan korkeuksiin, mutta sitten yhtäkkiä veti kaiken tukensa pois ja antoi miehen vajoa pohjamutiin?
Outo kuvio kyllä, Ihan kuin häntä olisi vedetty höplästä. Että mitäs läksit, ei me tosissaan. Ja taustalla nauraa Stubbin iljettävä kiusaajan naama..
Kommentit (59)
Eikse kritisoinu IPlehtiä jotenkin? Kai ne globalistit tajus että ei aatana ei me tätä voida Pressaks asettaa sehän kyseenalaistaa asioita
Aaltola lähti uhmaamaan mediaa ja luuli olevansa sen yläpuolella.
Tehtävä oli toimia ladunavaajana kokoomuksen ehdokkaalle?
Aaltola aiheutti pettymyksen, kun hänet päästettiin esiintymään. Tuli selväksi, että aivan hihhuliäijä.
Vierailija kirjoitti:
Media päättää Suomessa presidentinkin.
Ei päätä.
Outo kuvio kyllä tuo että media kuin käskystä lopetti miehen tukemisen. Jotakin siellä kulisseissa on tapahtunut. Menikö Mika neuvomaan EK:n poikia ja sitten käsky kävi kieltää mies ja nostaa uusi tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Aaltola lähti uhmaamaan mediaa ja luuli olevansa sen yläpuolella.
Tämä vaikuttaisi todennäköiseltä. Mutta miten se sitä mediaa uhmasi?
joo, olen miettinyt kanssa.
Yksi selitys, esitti roolin. Et puolueiden ulkopuolelta kisaan onnistuu juu. Suoritettu.
Alfa Aaltola sai liikaa nostetta ja piti pudottaa nopeasti tonttiin ja pitää siellä!
Aaltolalla ei ollutkaan mm rahaa.
Media myy mainoksia ja siitä saa rahaa.
Aaltola ei tuo koskaan rahaa medialle.
AY mafia tai keskusta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Outo kuvio kyllä tuo että media kuin käskystä lopetti miehen tukemisen. Jotakin siellä kulisseissa on tapahtunut. Menikö Mika neuvomaan EK:n poikia ja sitten käsky kävi kieltää mies ja nostaa uusi tilalle.
Tuskin muuta kuin että kokoomus asetti oman ehdokkaan ja se siitä
Eiköhän se ihan itse päästellyt ne sammakot suustaan.
Vierailija kirjoitti:
Aaltolalla ei ollutkaan mm rahaa.
Media myy mainoksia ja siitä saa rahaa.
Aaltola ei tuo koskaan rahaa medialle.
AY mafia tai keskusta kyllä.
Ylivoimaisesti isoin vaalibudjetti on aina Kokoomuksen ehdokkaalla.
Hänestä toivottiin vastavoimaa poliitikoille, vähän kuin Ahtisaaresta aikoinaan. Pian kävi kuitenkin ilmi ettei miehestä ole presidentiksi. On eri asia olla tutkija kuin presidentti. Aaltola on pelkkä kupla joka puhkesi nopeasti. Eihän hän saanut edes rahoittajia kampanjansa tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Media päättää Suomessa presidentinkin.
Ei päätä. Gallupit päättävät. Perustuslain mukaan äänioikeutetut.
Asiantuntijana oli ok aluksi, mutta sitten alkoi nousta hattuun ja lopulta niin pahasti että meni maku koko äijään. Ei siis ollut presidenttiainesta alkujaankaan, ego aivan liian suuri ja perso julkisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne EKn pojat Suomea hallitse. Liian pienia tekijoita. Kaskyt tulee korkeemmalta eli esim Maailman talousfoorumista jonka Young Global leaders onkin sitten stubb, rehn, li, jutta jne. Kaikki ovat tuossa talutusnuorassa itse asiassa. Ainoat kriitikot torpataan joko median toimesta tai sitten kannattajakortit menee viroon.
Heraaminen ois hyva. Taallakin Espanjassa hyvin protestoidaan hallitusta vastaam. Ja maajusseilla valtaisia mellakoita eri puolilla eurooppaa. Kylla se siita! Suomi menee viela pohjamutien kautta
Aaltola mokasi ihan itse moneen kertaan. Mm. säästövinkki kansalle ostaa kuohuviiniä shampanjan sijasta.
Alussa jopa harkitsin hänen äänestämistään yhtenä mahdollisuutena mutta nyt ääneni meni ilman muuta Halla-aholle.
Vierailija kirjoitti:
joo, olen miettinyt kanssa.
Yksi selitys, esitti roolin. Et puolueiden ulkopuolelta kisaan onnistuu juu. Suoritettu.
Haavisto on puolueiden ulkopuolelta kun keräsi. Haavisto tukee voittamaan vaalit vaikka on puolueista riippumaton.
Ukrainan sodan uhri tämä Aaltolakin. Perse ei kestänyt merivettä ja media petti. Tavallaan käy sääliksi kaveria.. mutta itsepähän lähti.