Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt iski kansalaiseen vaalipaniikki - eihän noista pääehdokkaista voi äänestää ketään! Toinen toistaan pöhkömpiä

Vierailija
24.01.2024 |

Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä?

Kommentit (393)

Vierailija
321/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kääntyä tuo Halla-ahon tuputus jo itseään vastaan, just saying.

Ihan sama ja enpä usko. Minä äänestän Halla-ahoa. 

N48 

Siig hail vasn sulleki.

Vierailija
322/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin äänestämässä Jussi Halla-ahoa

- N33

Erinomainen valinta. Minä kävin myös.

- N54

Voi teitä harhaisia, vähä-älyisiä, elämän murjomia ressukoita.

Ei hätää. Se on vaan joku yks ja sama elämän murjoma ressukka mies, joka esiintyy muka eri-ikäisinä naisina.

Hah, no sehän nähdään sitten sunnuntaina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasurit pelkäävät kuollaksensa.

Heh heh.

Vierailija
324/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ju ma lau ta. Nyt tuon stubidon vaalimainos on tälläkin palstalla ja tuo haljenneen nauriin tuputus, jos jokin, on kääntynyt jo niin itseään vastaan ettei paremmasta väliä.

Noitahan on tehtailtu suomenkielisen lisäksi myös venäläisille ja somalialaisillekin omansa. Ja eiköhän suomenruotsalaisillekin kun kerran on rkp:nkin ehdokas.

P T H Y I !

Vierailija
325/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on sulkeutunut, synkkämielinen, eikä välitä ihmisistä(kuten itsekin asian ilmaisi Tommolan haastattelussa). Suomi tarvitsee vakaan, luotettavan ja ihmisistä aidosti välittävän presidentin. Asiaa ei muuta se, että joku jonne tänne kirjoittelee Halla-aho ylistyksiä tekeytyen naiseksi. Annetut äänet ratkaisevat, ei häiriköinti somessa.

Vierailija
326/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin eilen ja ääni meni  Haavistolle. Kukaan ei ole näistä ehdokkaista sellainen joka olis, että no tuo se on, mutta kun pienimmän pahan yrittää valita, niin se on Haavisto. Stubb on ehdoton ei.

Vierailija
327/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh.

No siis, olemme jo nähneet kuinka perussuomalainen puolue halveksuu elämää ja omia kansalsisiaankin. Puolueen toimet pujuvat puolestaan.

Vierailija
328/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh.

Nyt täytyy kyllä ottaa lasillinen tämän kunniaksi!

Vierailija
329/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kääntyä tuo Halla-ahon tuputus jo itseään vastaan, just saying.

Rehniähän tässäkin ketjussa on tuputettu, ei Halla-ahoa.

Liekö nämä "taktikot" jo niin kuuppa sumeana, että Rehnin mainostus nähdään Halla-ahon tuputtamisena ja lopulta ne hoksaakin äänestää Hjallista, jotta saisivat ihastelemansa Lin toiselle kierrokselle..

En tiedä mitä näistä "taktikoista" pitäisi ajatella. Presidentinvaalit ei ole mikään BB:n häätöäänestys ja jo eduskuntavaaleissa nähtiin kuinka se taktikointi kannatti. Joo, sdp sai pari lisäpaikkaa mutta kokonaisuutena vihvas otti pataansa.

/s

Vierailija
330/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh.

Mitä ne pelkää? minä olen vihreä, vasemmistolaisesta en tiedä, mutta ei minua kyllä pelota mikää. Tai ehkä vähän se, että Stubbista tulisi presidentti, mutta se ei taas liity mitenkään siihen, että olen vihreä ja rakastan luontoa ja eläimiä.

Vierailija
331/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh.

Mitä ne pelkää? minä olen vihreä, vasemmistolaisesta en tiedä, mutta ei minua kyllä pelota mikää. Tai ehkä vähän se, että Stubbista tulisi presidentti, mutta se ei taas liity mitenkään siihen, että olen vihreä ja rakastan luontoa ja eläimiä.

Pidä tuo linja, eläimet on suloisia.

Vierailija
332/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ne salaliittolaiset paelasivat Paavon pelistä pois ! Nulju temppu oli se ! Kyllä me vielä...

Vierailija
333/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh.

Kansainväliset sopimukset unohtui.

Vierailija
334/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin äänestämässä Jussi Halla-ahoa

- N33

Erinomainen valinta. Minä kävin myös.

- N54

Voi teitä harhaisia, vähä-älyisiä, elämän murjomia ressukoita.

Ei hätää. Se on vaan joku yks ja sama elämän murjoma ressukka mies, joka esiintyy muka eri-ikäisinä naisina.

Hah, no sehän nähdään sitten sunnuntaina. 

Niin nähdään. Sinäkin varmaan sitten sunnuntaina viimein opit ettei se palstalla huutelu sittenkään auta vaikuttamaan ihmisten tekemisiin ja mielipiteisiin.  Että ei ne sittenkään äänestäneet Halla-Ahoa, vaikka kuinka koitit kuukausia palstalla vakuutella että kaikki äänestää Halla-Ahoa ja Rehnin sun muiden äänestäjät on vain  k e h i t y s v a m m a i s i  a  ja  t o l l o j a. 

Vierailija
335/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on sulkeutunut, synkkämielinen, eikä välitä ihmisistä(kuten itsekin asian ilmaisi Tommolan haastattelussa). Suomi tarvitsee vakaan, luotettavan ja ihmisistä aidosti välittävän presidentin. Asiaa ei muuta se, että joku jonne tänne kirjoittelee Halla-aho ylistyksiä tekeytyen naiseksi. Annetut äänet ratkaisevat, ei häiriköinti somessa.

Kuka täällä on naiseksi tekeytynyt? Teillä vasemmistolaisilla tuntuu olevan kova tarve määritellä jo halla-ahon kannattajien sukupuolikin itselle mieleiseksi vaikka just teillehän kenenkään sukupuolella ei kuulemma saisi olla mitään merkitystä.

N47

Vierailija
336/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...kun ne salaliittolaiset paelasivat Paavon pelistä pois ! Nulju temppu oli se ! Kyllä me vielä...

Paavo olis varmaan voittanut kaikki.

Vierailija
337/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensalaisena äänestin Rehniä. Älykkäin ehdokas. Älykkäänä ihmisenä sen aina huomaa kuka on oikeasti älykäs ja kuka tyhmä.

Vierailija
338/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä äänestä ketään, mutta käy kirjoittamassa äänestyslappuun: 

"Ole kuka olet

mutta jos väärämielistä valtaa

sorrut käyttämään 

olet KIROTTU

suomalaiset ovat unohtaneet sanan mahdin. 

Tässä on vähän samaa henkeä, mitä itsekin mietin. Voisimme kirjoittaa lappuun vaikkapa loitsuja. Taidan kumminkin ekalla kierroksella äänestää Rehniä minäkin, ehkä ja toivottavasti vähiten huonona vaihtoehtona. Mutta jos toisella kierroksella vastakkain on kaksi toivottoman huonoa, niin sitten ehkä perinteinen kirkkovene ja jotain taikasanoja. 

Vierailija
339/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-Aho sai mun äänen!

N24

N57

Vierailija
340/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Halla-ahoa. Pakko yrittää ettei Stubb tai Haavisto voita. Muillahan ei ole edes mahdollisuuksia.