Nyt iski kansalaiseen vaalipaniikki - eihän noista pääehdokkaista voi äänestää ketään! Toinen toistaan pöhkömpiä
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armottomia sekopäitä koko kööri, erotuksena Li, joka on ihan normaali kaveri näiden hullujen keskellä.
Haavistosta tulee ihan mukava presidentti.
Kenen mielestä on normaalia hyväksyä varastaminen?
Ai sinun mielestäsi ihmisten pitäisi kuolla nälkään ennemminkin kuin varastaa nakkipaketti kaupasta? Itse olen sitä mieltä, että suht varakkaan länsimaan pitäisi hoitaa sosiaalihuoltonsa niin, ettei kenenkään tarvitsisi lastensa nälkään varastaa.
Meillähän on jo nyt ihan hirveän paljon kaikenlaisia tukisysteemeitä ja järjestelmiä. Jos näistä ei ole apua, niin ihmisellä on joitain muita elämänhallintaongelmia, joihin hän tarvitsee apua. Alkoholismi, huumeet tai muu addiktio tai psyykkiset häiriöt ja silloin lapsi saa kyllä apua lastensuojelusta. Varastaminen ei ole hyväksyttävä keino missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut taktikoida eka kierroksella ja äänestin Essayahia. Järkevin ja moraalisin ehdokas. Tietää että sukupuolia on kaksi ja että Hamasia vastaan on taisteltava, raja-asiassa oltava tiukka ja puolustuskyvystä pidettävä huolta. Taustassakaan ei mitään moraalisesti arveluttavaa kuten esim. Halla-aholla, jota olisin muuten äänestänyt.
Pitää sitten 2.kierroksella yrittää valita heistä kahdesta vähemmän huono ehdokas, jota äänestää.
Minunkin mielestäni Essayah on hyvä ja selväsanainen esiintyjä ja ellei uskoisi, että maailma on luotu 6000 vuotta sitten, äänestäisin ehdottomasti häntä. Miten voikin kaikki ehdokkaat olla jotenkin vähä-älyisiä? Li Andersson on ainoa, joka ei vaikuta retardilta, mutta edustaa vaan ihan väärää puoluetta.
Eli Rehniä sitten taidan äänestää.
ap
Pääasia ettei äänestä retardia Litä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella pöhkojä kaikki, Rehn lienee ainoa, jolla on oikeita meriittejä. Sotilasarvo luutnantti, korkea koulutus, Suomen Pankin pääjohtaja. Rehn on ollut kansanedustaja , Euroopan parlamentin jäsen , Euroopan unionin komissaari sekä Sipilän hallituksen elinkeinoministeri . Hän oli myös Euroopan komission varapuheenjohtaja.
Äänestän Rehniä, en pellejä tai muita joilla kokemusta ja koulutusta puuttuu vähän joka alalta.
Minä taasen äänestän Halla-ahoa.
Äänestä vaan, mutta tässä ketjussa on keskusteltu sellaisten äänestäjien äänestysdilemmasta, joille Halla-aho ei millään käy.
Jostain syystä Halla-aho on median epäsuosikki, ollut sitä aina. Mutta kansa osaa myös ajatella itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armottomia sekopäitä koko kööri, erotuksena Li, joka on ihan normaali kaveri näiden hullujen keskellä.
Ai sinun mielestäsi ihmisten pitäisi kuolla nälkään ennemminkin kuin varastaa nakkipaketti kaupasta? Itse olen sitä mieltä, että suht varakkaan länsimaan pitäisi hoitaa sosiaalihuoltonsa niin, ettei kenenkään tarvitsisi lastensa nälkään varastaa.
Meillähän on jo nyt ihan hirveän paljon kaikenlaisia tukisysteemeitä ja järjestelmiä. Jos näistä ei ole apua, niin ihmisellä on joitain muita elämänhallintaongelmia, joihin hän tarvitsee apua. Alkoholismi, huumeet tai muu addiktio tai psyykkiset häiriöt ja silloin lap
Anderssonin mielestä on. Mutta hän ei olekaan yhtä älykäs kuin monet muista ehdokkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin äänestämässä Jussi Halla-ahoa
- N33
Erinomainen valinta. Minä kävin myös.
- N54
Meitähän on monta. Minäkin äänestin Jussia jo ekana ennakkoäänestyspäivänä. Ja jos en aivan väärin käsittänyt niin samalla tavoin taisi äänestää myös liki 80-vuotias äitini. Hän siis on vielä osin vaalisalaisuuden kannattaja, ettei sitä kertonut, mutta rivien välistä paljastui paljon.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin Li kuin Haavisto.
Olkootkin sitten punainen komentaja.
Sanan varsinaisessa merkityksessä.
Anderson on rehellinen
Varastaisi. Ei ole rehellinen. Onko vaan todella tyhmä?
En muuten yhtään ihmettelisi, jos Halla-aho tiputtaa vielä Stubbin tai Haaviston jatkosta. Niin kova kuhina on nyt vitosen ympärillä. Sen oikein huomaa, kun pysähtyy aistimaan äänestyspaikkojen tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lin mielestä ihan ok. Onko Li tyhmä vai ajattelematon?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä oikeasti ole muuta hyvää vaihtoehtoa kuin Halla-aho.
Introvertti ei sovi presidentiksi!
Alkaa kääntyä tuo Halla-ahon tuputus jo itseään vastaan, just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- N33
- N54
Voi teitä harhaisia, vähä-älyisiä, elämän murjomia ressukoita.
0/5 tuolle trollille, joka on kirjoittanut ketjuun ainakin 20 kommenttia, joissa sanoo äänestäneensä Halla-Ahoa ja pistää aina viestin alle -N ja hatusta vetämänsä iän. Liian samanlaisia kommentteja, liian läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle se käy, kun oikeasti itse tutustuu niihin Halla-ahon ajatuksiin eikä perusta mielipidettään esim toimittajien tai muiden poliitikkojen tahallisiin väärinymmärryksiin.
Esim tuossa eilisessä tentissä Halla-aho kommentoi fiksusti ja ihan oikein (se toisen nato-maan auttaminen) mutta Stubb ei sitä joko kuunnellut tai ei ymmärtänyt kuulemaansa kun hökälehti huudahtamaan siihen päälle, ettei me voida olla antamatta sotilaallista apua. Ja sitten toimittajat (siis nämä jotka arvostelee jälkikäteen osallisten onnistumista) toisteli tuota samaa ja antoi ymmärtää, että Stubb on oikeassa ja Halla-aho väärässä. Todellisuudessa Halla-ahohan siis sanoi, että tietenkin apua annetaan toiselle nato-maalle ja se harkitaan tapauskohtaisesti liittolaisten kanssa onko se sotilaiden lähettämistä vaiko jotain muuta apua.
Ja tuo on vain yksi esimerkki.
Ai että minua ärsyttää tahallinen väärinymmärtäminen! Oli sitten kyse presidenttivaaleista tai vaikkapa työelämästä. En ymmärrä tuollaista. Miksei voi rehellisesti puhua asioista, vaan alkaa muuttaa toisen sanoja joksikin ihan muuksi? Kieroa peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan äänestää Rehniä, näistä vaihtoehdoista ns. normaalein ja vähiten ärsyttävä.
Minä taasen alan kallistumaan Jussi Halla-ahoon. Hän vaikuttaisi olevan kaikista älykkäin.
Suomeen ei tarvita mitään lopullisia ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Täältä ääni kanssa Halla-aholle
- N26
Taidat ollakin mies 62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalihuolto on hoidettu Suomessa niin. Vaikka olisi tiukkaa, kenenkään ei täällä tarvitse sortua tekemään rikoksia saadakseen ruokaa.
Sulla ilmeisesti on asiasta omakohtaista tietoa? Itse a
Jos on itse ryssinyt asiansa todella pahasti, eikä osaa tai halua hakea apua, niin nälkää voi nähdä. Mutta meillä on oikeasti paljon apua ja hätäapua jos vain tajuaa, ettei voi elää kuten kroisos. Jos on köyhä, niin on köyhä ja hakee ruokansa vaikka leipäjonosta. Eniten uskon elämänhallinnan puutteisiin. Se ruoka siellä kaupassa on toisen omaisuutta ja varastaa ei saa, piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- N33
- N54
Voi teitä harhaisia, vähä-älyisiä, elämän murjomia ressukoita.
Ei hätää. Se on vaan joku yks ja sama elämän murjoma ressukka mies, joka esiintyy muka eri-ikäisinä naisina.
Aika monelle se käy, kun oikeasti itse tutustuu niihin Halla-ahon ajatuksiin eikä perusta mielipidettään esim toimittajien tai muiden poliitikkojen tahallisiin väärinymmärryksiin.
Esim tuossa eilisessä tentissä Halla-aho kommentoi fiksusti ja ihan oikein (se toisen nato-maan auttaminen) mutta Stubb ei sitä joko kuunnellut tai ei ymmärtänyt kuulemaansa kun hökälehti huudahtamaan siihen päälle, ettei me voida olla antamatta sotilaallista apua. Ja sitten toimittajat (siis nämä jotka arvostelee jälkikäteen osallisten onnistumista) toisteli tuota samaa ja antoi ymmärtää, että Stubb on oikeassa ja Halla-aho väärässä. Todellisuudessa Halla-ahohan siis sanoi, että tietenkin apua annetaan toiselle nato-maalle ja se harkitaan tapauskohtaisesti liittolaisten kanssa onko se sotilaiden lähettämistä vaiko jotain muuta apua.
Ja tuo on vain yksi esimerkki.