Unohdin huolehtia ulkonäöstä ja näytän nyt kaamealta!
Väsähdin syksyn mittaan ja oman ulkomuodon miettiminen näköjään unohtui täysin. Järkytyin kun katsoin äsken peiliin! Aivan hirveä kulahtanut ja täysin yhteensopimaton reikäinen asu, harottavissa hiuksissa älytön juurikasvu, naama hilseilevä ja harmaa, ihohuokoset helottaa jättimäisinä, säärikarvatkin kilometrin mittaiset jne..
Miten saan itseni taas kuntoon ja mistä jaksamista itsestä huolehtimiseen?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Siitä uudenvuoden lupaus.
Mitä voisit tehdä jo nyt? Onko parempia vaatteita olemassa?
Pienikin asia piristää.
Laita nyt ainakin kasvovoidetta, iho tarvitsee kosteutta paljon talvisin.
Tarvitseeko talvella todella ajaa säärikarvat? Itse ajan lähinnä vaan uimarannalle mennessä.
Hiukset voi pikkurahalla värjätä kotona. Vaalea väri piristää.
Vaatteita on kaappi täynnä, silti jostain syystä olen pukenut ne kulahtaneet ja vetäny vaan toppahousut ulos lähtiessä päälle. Kasvovoidetta olen kyllä käyttänyt, mutta mun iho kaipaa ajoittain kuorintaa ja naamiotakin.
Olen aiemmin pitänyt huolta ulkonäöstä ja ajelemattomat säärikarvat ei oikein sovi mun agendaan. Ja sukkahousuja käyttäessä puskevat kankaan läpi..
Ehkä tää tästä.
Ap
Yksi asia kerrallaan. Teetkö mitään jumppia tms? Se piristää myös. Ja on terveellistä ja kaunistaa samalla.
Kookosöljyä iholle ja hiuksiin. Nivea Cremestä saa ihanan naamion sekä käsi- ja jalkahoidon.
Kannattaako värjätä hiukset oman värisiksi? Sitten ei tarvitse värjätä jatkossa.
Reikäiset vaatteet roskiin, korjaat ne tai sitten kotivaatelaatikkoon.
Joulu on ihanaa aikaa itsensä hoitamiselle ja rauhoittumiselle.
Sullahan on asiat ihan hyvin. Et oo pitänyt huolta itsestäsi, ja näytät siksi kaamealta. Mä näytän kaamealta kovasta yrityksestä huolimatta.
Olemme kaikki kauniita.
Itsensä hemmotteleminen on ihanaa.
Oisko sulla yhtään ylimääräistä rahaa? Tai vaikka ei olisikaan, niin panosta itseesi, se parantaa mielialaasikin. Mene johonkin kylpylään ja teetä itsellesi kaikki kasvohoidot, kampaaja, ihokarvanpoistot yms. Sauno ja nauti.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sulla yhtään ylimääräistä rahaa? Tai vaikka ei olisikaan, niin panosta itseesi, se parantaa mielialaasikin. Mene johonkin kylpylään ja teetä itsellesi kaikki kasvohoidot, kampaaja, ihokarvanpoistot yms. Sauno ja nauti.
Jos ei paljoa ole ylimääräistä rahaa, niin muutamalla kympillä saa kotiin tarvikkeet myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei paljoa ole ylimääräistä rahaa, niin muutamalla kympillä saa kotiin tarvikkeet myös.
Rahaa ei ole, mutta tarvikkeita kyllä. Käyttäjä vaan on puuttunut :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ei ole, mutta tarvikkeita kyllä. Käyttäjä vaan on puuttunut :D
Ap
Jes. Tästä alkaa uusi vuosi meille kaikille pikku hiljaa. Uudet tuulet ja kevään odotus.
Nythän se valoisa aika alkaa ja mieli piristyy.
Olet sitäpaitsi katsellut itseäsi peilistä liian kirkkaassa valossa, silloin kaikki näyttää huonommalta kuin onkaan.
Nyt aloitat pikkuhiljaa, otat vaikka yhden hoitotoimenpiteen viikossa, jo sekin auttaa. Kun huomaat muutoksen, innostut jatkamaan seuraavaan.
Hiuksissa vaalea sävy on aina parempi kuin kovin tumma, joka synkistää lisää ja tummien vaatteiden kanssa on pahin mahdollinen vaihtoehto. Varsinkin meikkaamattomana korostaa kasvojen "virheitä". Katso lehtikuvista mallia.
Vaatteista on helpoin jatkaa, vaaleampaa lähelle kasvoja. Vyö vyötärölle ja näytät hoikemmalta. Niitä on myös sellaisia, jotka pukevat ja tuntuvat mukavilta, vaikka mahaakin olisi.
Kenkien pitää olla mukavat, mutta nekin voivat olla kauniit, jolloin piristävät. Kaikki, mikä näyttää tyylikkäämmältä, tekee iloisemmaksi. Vaihtelua saa helposti myös asusteilla, kaulanauhoilla, erivärisillä pitkillä ja lyhyillä liiveillä, jotka voivat ratkaista myös taskujen puutteen.
Siitä se muutos lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Nythän se valoisa aika alkaa ja mieli piristyy.
Olet sitäpaitsi katsellut itseäsi peilistä liian kirkkaassa valossa, silloin kaikki näyttää huonommalta kuin onkaan.
Nyt aloitat pikkuhiljaa, otat vaikka yhden hoitotoimenpiteen viikossa, jo sekin auttaa. Kun huomaat muutoksen, innostut jatkamaan seuraavaan.
Hiuksissa vaalea sävy on aina parempi kuin kovin tumma, joka synkistää lisää ja tummien vaatteiden kanssa on pahin mahdollinen vaihtoehto. Varsinkin meikkaamattomana korostaa kasvojen "virheitä". Katso lehtikuvista mallia.
Vaatteista on helpoin jatkaa, vaaleampaa lähelle kasvoja. Vyö vyötärölle ja näytät hoikemmalta. Niitä on myös sellaisia, jotka pukevat ja tuntuvat mukavilta, vaikka mahaakin olisi.
Kenkien pitää olla mukavat, mutta nekin voivat olla kauniit, jolloin piristävät. Kaikki, mikä näyttää tyylikkäämmältä, tekee iloisemmaksi. Vaihtelua saa helposti myös asusteilla, kaulanauhoilla, erivä
Vyö on aina kauhea.
Toivottavasti ymmärrät, kuinka onnellisessa asemassa olet, jos suurin huolesi ovat juurikasvu ja säärikarvat , joita ei edes kukaan muu huomaa kuin sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ymmärrät, kuinka onnellisessa asemassa olet, jos suurin huolesi ovat juurikasvu ja säärikarvat , joita ei edes kukaan muu huomaa kuin sinä itse.
Suurin huoleni on se, että olen tällä hetkellä työkyvytön, hyvänä kakkosena kehitysvammaisen lapseni pärjääminen elämässä. Sen lisäksi on lukuisia muita pikkuhuolia, kuten juurikasvu. Minkälaisia huolia sulla olikaan?
Ap
Siitä uudenvuoden lupaus.
Mitä voisit tehdä jo nyt? Onko parempia vaatteita olemassa?
Pienikin asia piristää.
Laita nyt ainakin kasvovoidetta, iho tarvitsee kosteutta paljon talvisin.
Tarvitseeko talvella todella ajaa säärikarvat? Itse ajan lähinnä vaan uimarannalle mennessä.
Hiukset voi pikkurahalla värjätä kotona. Vaalea väri piristää.