Nyt iski kansalaiseen vaalipaniikki - eihän noista pääehdokkaista voi äänestää ketään! Toinen toistaan pöhkömpiä
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasurit pelkäävät kuollaksensa.
Heh heh.
Nyt täytyy kyllä ottaa lasillinen tämän kunniaksi!
Pelossa on riittävästi rangaistusta.
Älkää peljätkö kuolemaa, peljätkää mieluummin Herraa!"
"Häntä kenellä on valta asettaa henkiä iänkaikkiseen elämään tai tuonelan porteille odottamaan lopullista tuomiota".
-Jumala
Vierailija kirjoitti:
valkkaa se tummelia pöllönsilmään läiskivä.
Meilläkin mies vinkui tuosta seksuaalisesta suuntauksesta. Kysyin mieheltä ajatteleeko hän kaikki ihmset sen mukaan mitä ne tekee makkarissa. Ajatteleeko hän, mitä hänen veljensä hommailee sen Ritvansa kanssa siellä makuuhuoneessa ja , että mitähän se Olli R puuhailee Merja vaimonsa kanssa? Entä minkälaiset tunnelmat on Halla-ahojen makkarissa, jos "mestari" on pettänyt vaimoaan vuosikausia vieläkö siellä läiskitään sukuelimiä yhteen jne. Mies ei vastannut mitään, mutta kerroin hänelle, että minä en ainakaan halua tietää yhtään kenenkään sänkyhommista oli ne siellä sängyssä kenen kanssa tahansa. Onko pakko siis vetää ho*mojen seksielämä esille, kun ei se esim presidentin viran hoitamiseen mitenkään kuulu? vaoihan se Ollikin painaa Merjaa kakkoseen. Mitäs siihen sanot?
En ymmärrä, miksi jotkut miettii seksin kautta ihmiset. Miettiikö ne myös miten niiden isä pökkii niiden äitiä, aina kun näkevät vanhempansa? Vai päteekö tämä seksin kautta ajatteleminen vain ho*moihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin mies vinkui tuosta seksuaalisesta suuntauksesta. Kysyin mieheltä ajatteleeko hän kaikki ihmset sen mukaan mitä ne tekee makkarissa. Ajatteleeko hän, mitä hänen veljensä hommailee sen Ritvansa kanssa siellä makuuhuoneessa ja , että mitähän se Olli R puuhailee Merja vaimonsa kanssa? Entä minkälaiset tunnelmat on Halla-ahojen makkarissa, jos "mestari" on pettänyt vaimoaan vuosikausia vieläkö siellä läiskitään sukuelimiä yhteen jne. Mies ei vastannut mitään, mutta kerroin hänelle, että minä en ainakaan halua tietää yhtään kenenkään sänkyhommista oli ne siellä sängyssä kenen kanssa tahansa. Onko pakko siis vetää ho*mojen seksielämä esille, kun ei se esim presidentin viran hoitamiseen mitenkään kuulu? vaoihan se Ollikin painaa Merjaa kakkoseen. Mitäs siihen
Oon miettinyt tosi usein kuule ihan samaa ja joskus sanonutkin jollekin, jota joku lesbo tai homo ällöttää, että mietit liian yksityiskohtaisia. Että mahtais sua ällöttää sekin jos alkaisit miettimään heteronaapureitasi tai vaikkapa tätiäsi ja sen miestä sänkypuuhissa.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä oikeasti ole muuta hyvää vaihtoehtoa kuin Halla-aho.
No ainakin se on vähiten huono vaikka kaukana täydellisestä. Jotenkin tällä kertaa ehdokkaista ihan jokainen ärsyttää jollakin tavalla jo ihan olemuksensa ja persoonansa puolesta. Osa enemmän, osa vähemmän ja sitten on tuo "älex" joka on täysin sietämätön kaikilla tavoilla.
Sitten on tietenkin nämä näkemykset joissa osassa ei tunnu olevan lainkaan hajontaa (paitsi li on aina omilla oudoilla linjoillaan) ja sitten osassa ollaan niin erimielisiä että edes keskustelu ei tunnu onnistuvan. Osa kiemurtaa kuin mato koukussa eikä uskalla vastata mitään kun haluaisi miellyttää kaikkia ja joku rohkeampi sitten vastaa, mutta se onnistutaan kääntämään nurinniskoin ja sitten lyödäänkin porukalla jo kuin vierasta sikaa.
En tiedä, jotenkin tämä jenkkityylinen loanheitto ei sovi Suomeen. Etenkään kun muutenkin maailmantilanne on ollut jo vuosia sellainen, että kaikilla on pinna enemmän tai vähemmän tiukalla jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Halla-ahoa. Pakko yrittää ettei Stubb tai Haavisto voita. Muillahan ei ole edes mahdollisuuksia.
Totta. Ja koska kahden kauppa on kolmannen korvapuusti niin toivottavasti se on sitten stubb joka saa korvilleen.
Se on ihan liian arvaamaton ja spontaani vmp-mies presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mensalaisena äänestin Rehniä. Älykkäin ehdokas. Älykkäänä ihmisenä sen aina huomaa kuka on oikeasti älykäs ja kuka tyhmä.
Ai. Minä luin jostakin, että Li on tämän porukan ehdoton älykkö. Varmaan pitää paikkansakin. Li on älykäs ja kun vielä tulee lisää ikää niin ei tiedä mihin vielä pystyy.
Mutta joo, Haavistoa äänestin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin mies vinkui tuosta seksuaalisesta suuntauksesta. Kysyin mieheltä ajatteleeko hän kaikki ihmset sen mukaan mitä ne tekee makkarissa. Ajatteleeko hän, mitä hänen veljensä hommailee sen Ritvansa kanssa siellä makuuhuoneessa ja , että mitähän se Olli R puuhailee Merja vaimonsa kanssa? Entä minkälaiset tunnelmat on Halla-ahojen makkarissa, jos "mestari" on pettänyt vaimoaan vuosikausia vieläkö siellä läiskitään sukuelimiä yhteen jne. Mies ei vastannut mitään, mutta kerroin hänelle, että minä en ainakaan halua tietää yhtään kenenkään sänkyhommista oli ne siellä sängyssä kenen kanssa tahansa. Onko pakko siis vetää ho*mojen seksielämä esille, kun ei se esim presidentin viran hoitamiseen mitenkään kuulu? vaoihan se Ollikin painaa Merjaa kakkoseen. Mitäs siihen
Saattaahan se myös olla, että Merja painaa Ollia takamukseen. Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin mies vinkui tuosta seksuaalisesta suuntauksesta. Kysyin mieheltä ajatteleeko hän kaikki ihmset sen mukaan mitä ne tekee makkarissa. Ajatteleeko hän, mitä hänen veljensä hommailee sen Ritvansa kanssa siellä makuuhuoneessa ja , että mitähän se Olli R puuhailee Merja vaimonsa kanssa? Entä minkälaiset tunnelmat on Halla-ahojen makkarissa, jos "mestari" on pettänyt vaimoaan vuosikausia vieläkö siellä läiskitään sukuelimiä yhteen jne. Mies ei vastannut mitään, mutta kerroin hänelle, että minä en ainakaan halua tietää yhtään kenenkään sänkyhommista oli ne siellä sängyssä kenen kanssa tahansa. Onko pakko siis vetää ho*mojen seksielämä esille, kun ei se esim presidentin viran hoitamiseen mitenkään kuulu? vaoiha
Siinäpä se, kun tavisheterot harvemmin mainostaa seksielämäänsä kenellekään kun taas nämä homoseksuaalit ei tunnu muusta osaavan puhuakaan. Ihan yhtä noloja ja rasittavia on nämä "kaadoillaan" ja "hoidoillaan" repostavat hamesankarit tai voimaantuneet naiset jotka harva se viikko avautuu jossain ip-lehdessä kuinka paneskelevat sovituskopeissakin.. Nämä homot on saanut nyt tosiaan osan heteroistakin sekoamaan tuohon seksikeskeisyyteensä.
Itseäni siis ei kiinnosta ketunvittua kenenkään panemiset tai panematta jättämiset eikä siihen vaikuta se mitkä vehkeet haarovälistä löytyy tai vaikka olisi molemmat. Pääasia että ovat hiljaa näistä yksityisasioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasurit pelkäävät kuollaksensa.
Heh heh.
Mitä ne pelkää? minä olen vihreä, vasemmistolaisesta en tiedä, mutta ei minua kyllä pelota mikää. Tai ehkä vähän se, että Stubbista tulisi presidentti, mutta se ei taas liity mitenkään siihen, että olen vihreä ja rakastan luontoa ja eläimiä.
Samat setit ja siksi annoin ääneni Halla-aholle. Tekovihreää Haavistoa en vaan voi äänestää ja muilla ei ole mitään jakoa Stubbia vastaan joka olisi ihan kammotus presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Pekka Haavistoa. Todellinen vaihtoehto.
Venäjä ja lähi-idän arvomaailma ei tule hyväksymään tämmöistä. Suututtaa venäjän arvomaailman ja samalla lähi-idänkin.
Näissä maissa ei todennäköisesti oteta vastaan tiettyjä vähemmistöjä.
Halutaanko me ärsyttää lähi-itää ja venäjää niin?
Mikä ettei haluttaisi. Ei me haluta nöyristelläkään.
Tosi monet haluaa kuten persut. Koska heillä on samat arvot kuin lähi-idässä ja venäjällä on.
Mitä pahaa panemisessa? "Make love not war" todettiin jo aikanaan. Silti jokainen lehti vaan täynnä sotajuttuja.
Stubbilla on rescuekissoja. Stubb tosin sanoo olevansa koiraihminen mutta perhe painostanut kissan hankkimisessa. Sarilla rotukissa. Aaltolalla koira. Tehnyt koiraihminen. Jutan lapsilla koirakuume.
Stubb 8 p, Mika 4 p, Jutta 2 p, Sari 6 p muut jäävät pisteittä.
Ei olisi mikään suuri katastrofi Suomelle valitaanpa noista kuka vain. Sivistyneitä hyvin käyttäytyviä ihmisiä ovat kaikki, vaikka iiltalehti röhkii niitä miten joku rajahti, ja löi sivupallolla päähän ja milloin mitäkin klikkiotsikoita.
Tässä hyvä juttu Iltasanomilta, missä asioissa kärkiehdokkaat ovat samaa ja eri mieltä. Pisteet Pekka Haavistolle siitä, että hänon ainut, joka ei leikkaisi julkisista palveluista ja sosiaalietuuksista:
http://www.is.fi/politiikka/art-2000010141169.html
Hyväosaisille ei ainakaan tässä taloustilanteessa pitäisi antaa verovapauksia tai vähennyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mensalaisena äänestin Rehniä. Älykkäin ehdokas. Älykkäänä ihmisenä sen aina huomaa kuka on oikeasti älykäs ja kuka tyhmä.
Ai. Minä luin jostakin, että Li on tämän porukan ehdoton älykkö. Varmaan pitää paikkansakin. Li on älykäs ja kun vielä tulee lisää ikää niin ei tiedä mihin vielä pystyy.
Mutta joo, Haavistoa äänestin nyt.
Li vaikuttaa koululaisälyköltä. Latelee aina noita itsestäänselvyyksiä, että annetaan lisää tukea vähävaraisille, ja annetaan vanhuksille palveluja ja koulutetaan kaikista mahtavia ammattilaisia ja lopetetaan sodat ja tykätään kaikista ihmisistä ja pelastetaan ilmasto. Sitten kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo äänestää Olli Rehniä. Olen tyytyväinen valintaani.
- N44
Eli kannatat ajatusta kolmesta sukupuolesta.
Poistiko Hesari tosissaan "onko sukupuolia kaksi" -kysymyksen vaalikoneestaan vain koska se ohjasi äänestäjiä Halla-aholle?
Itekin oon miettinyt että entä jos toisella kierroksella on vastakkain joku Halla-Aho ja Stubb. Ketä sitä sitten oikein äänestää. Varmaan kirjoitan lappuun kannanotoksi, että uusiksi koko vaalit ja oikeasti hyviä ehdokkaita ehdolle.