Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt iski kansalaiseen vaalipaniikki - eihän noista pääehdokkaista voi äänestää ketään! Toinen toistaan pöhkömpiä

Vierailija
24.01.2024 |

Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä?

Kommentit (393)

Vierailija
261/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pöhkojä kaikki, Rehn lienee ainoa, jolla on oikeita meriittejä. Sotilasarvo luutnantti, korkea koulutus, Suomen Pankin pääjohtaja. Rehn on ollut kansanedustaja , Euroopan parlamentin jäsen , Euroopan unionin komissaari sekä Sipilän hallituksen elinkeinoministeri .  Hän oli myös Euroopan komission varapuheenjohtaja.

Äänestän Rehniä, en pellejä tai muita joilla kokemusta ja koulutusta puuttuu vähän joka alalta.

Vierailija
262/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella pöhkojä kaikki, Rehn lienee ainoa, jolla on oikeita meriittejä. Sotilasarvo luutnantti, korkea koulutus, Suomen Pankin pääjohtaja. Rehn on ollut kansanedustaja , Euroopan parlamentin jäsen , Euroopan unionin komissaari sekä Sipilän hallituksen elinkeinoministeri .  Hän oli myös Euroopan komission varapuheenjohtaja.

Äänestän Rehniä, en pellejä tai muita joilla kokemusta ja koulutusta puuttuu vähän joka alalta.

Minä taasen äänestän Halla-ahoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosiaan mieluummin Li kuin Pekka, mutta mieluiten ei kumpikaan.

Vierailija
264/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armottomia sekopäitä koko kööri, erotuksena Li, joka on ihan normaali kaveri näiden hullujen keskellä.

Haavistosta tulee ihan mukava presidentti.

Kenen mielestä on normaalia hyväksyä varastaminen? 

Vierailija
265/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestä vaan, mutta tässä ketjussa on keskusteltu sellaisten äänestäjien äänestysdilemmasta, joille Halla-aho ei millään käy.

Vierailija
266/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armottomia sekopäitä koko kööri, erotuksena Li, joka on ihan normaali kaveri näiden hullujen keskellä.

Ai sinun mielestäsi ihmisten pitäisi kuolla nälkään ennemminkin kuin varastaa nakkipaketti kaupasta? Itse olen sitä mieltä, että suht varakkaan länsimaan pitäisi hoitaa sosiaalihuoltonsa niin, ettei kenenkään tarvitsisi lastensa nälkään varastaa.

Vierailija
267/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinun mielestäsi ihmisten pitäisi kuolla nälkään ennemminkin kuin varastaa nakkipaketti kaupasta? Itse olen sitä mieltä, että suht varakkaan länsimaan pitäisi hoitaa sosiaalihuoltonsa niin, ettei kenenkään tarvitsisi lastensa nälkään varastaa.

Sosiaalihuolto on hoidettu Suomessa niin. Vaikka olisi tiukkaa, kenenkään ei täällä tarvitse sortua tekemään rikoksia saadakseen ruokaa. 

Vierailija
268/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on nyt haaviston ja stubbin kamppistiimit ahkerana ja aika aggressiivisenakin puffaamassa rehniä jolla ei ole mitään mahdollisuuksia 2.kierrokselle. Sen sijaan rehnin taakse saatavissa olevat äänestäjät on hyödyllisiä i*iootteja, koska nämä äänet on todennäköisimmin poissa kärkikolmikolta.

Ja tämä nykykannatushan on riittävä siihen, että 2. kierrokselle menee haavisto ja stubb.

Lisäksi näin vaalien ekalla kierroksella on turha miettiä taktikoimista. Ehdokkaita on liikaa eikä tietenkään kukaan voi olla varma siitä kuinka muut äänestää/taktikoi. Pahimmassa tapauksessa vaan kaksi "taktikointiääntä" kumoaa toisensa ja todellisuudessa ne hyödyttääkin sitä, jota vastaan kumpikin taktikoija kuvitteli äänestävänsä. Oma ääni kannattaa siis antaa sille, jonka mieluiten presidentiksi haluaa. Silloin se ei mene hukkaan ja myös sen oman äänensä takana voi seisoa myös siinä tapauksessa, että 2. kierrokselle ei matka jatkuisikaan.

Vierailija
269/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestä vaan, mutta tässä ketjussa on keskusteltu sellaisten äänestäjien äänestysdilemmasta, joille Halla-aho ei millään käy.

Minullekaan Halla-aho ei käynyt esim kk sitten, mutta nyt kun on näitä erilaisia keskusteluita ja väittelyitä nähnyt, niin mieli muuttui. Sitä aiemmin oli vain sekavat mielipiteet kaikista. Jokaisessa oli jotain hyvää, mutta paljon myös itselle sopimattomia näkemyksiä. Sitten ryhdyin vain pohtimaan ihan persoonan omia heikkouksia ja vahvuuksia ja kykyä vastata maailman haasteisiin. Halla-ahossa on vikoja silti edelleen, mutta hän vaikuttaa hyvin älykkäältä, joten uskon hänen olevan hyvä pressa. Se itu ja mahdollisuus mikä ihmisessä on, on tärkeintä. 

Vierailija
270/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalihuolto on hoidettu Suomessa niin. Vaikka olisi tiukkaa, kenenkään ei täällä tarvitse sortua tekemään rikoksia saadakseen ruokaa. 

Sulla ilmeisesti on asiasta omakohtaista tietoa? Itse asiassa uskon jopa Li Anderssonin tietävän asiasta enemmän kuin sinä. Nykyisilläkin tuilla on nimittäin nakkipaketti aika kallis, ja tulossa on valtavia leikkauksia näihinkin. Toki ymmärrän näkökulmasi, eli et usko kenenkään näkevän Suomessa nälkää.

Vierailija
271/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tie vie oikealle, vasen tie vie väärään.

-Saarnaaja

Vierailija
272/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin Li kuin Haavisto.

Olkootkin sitten punainen komentaja.

Sanan varsinaisessa merkityksessä.

Anderson on rehellinen.

Paras olisi Li ja Jussi toisella kierroksella.

Vierailija
273/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ilmeisesti on asiasta omakohtaista tietoa? Itse a

Valtava joukko tuttujani elää sosiaalituella ja kenelläkään ei ole ongelmia ostaa nakkipakettia.

Ongelmia on niillä, jotka juovat, polttavat ja uhkapelaavat tukensa. Näitä ei voi auttaa vaikka maksettaisiin 10000 euroa kuussa tukea.

Vierailija
274/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin äänestämässä Jussi Halla-ahoa

- N33

Vierailija
275/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea tie vie oikealle, vasen tie vie väärään.

-Saarnaaja

Tämä on varmasti totta.

Vierailija
276/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 

Vierailija
277/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan äänestää Rehniä, näistä vaihtoehdoista ns. normaalein ja vähiten ärsyttävä.

Vierailija
278/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin äänestämässä Jussi Halla-ahoa

- N33

Erinomainen valinta. Minä kävin myös.

- N54

Vierailija
279/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan äänestää Rehniä, näistä vaihtoehdoista ns. normaalein ja vähiten ärsyttävä.

Minä taasen alan kallistumaan Jussi Halla-ahoon. Hän vaikuttaisi olevan kaikista älykkäin.

Vierailija
280/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä oikeasti ole muuta hyvää vaihtoehtoa kuin Halla-aho.