Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olen HS:n keskiluokka mittarin mukaan 7/15 keskiluokkaonen :O!

Vierailija
24.01.2024 |

Mun mielestä noi kysymykset on enemmän yläluokkaisia esim. Juon viiniä sunnuntain pääaterialla, Olen kuullut Miles Davisin Kind of Bluen ja pidän siitä, Olen nähnyt Frida Kahlon teoksia ja pidän niistä, Olen kiinnostunut Pedro Almodóvarin elokuvista Olen lukenut Gustave Flaubertin Rouva Bovaryn.

Siis mitä! Ei noi ole keskiluokkaisia kommentteja ollenkaan vaan jonku hienosto taiteilijasuvun kysymyksiä.

Keskiluokkaiset on niitä, joilla on omakotitalo, auto, koira ja lapsia kuskataan harrastuksiin.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 9/15.

Vierailija
102/102 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukuharrastus on ilmainen Suomessa, kirjastosta voi hakea kirjoja joten sitä tasa-arvoisempaa harrastusta ei oikein ole. Suurin osa kai ei lue lainkaan kirjoja, riippumatta pankkitilin saldosta.

Teen työkseni paljon kotikäyntejä. Kyllä keskiluokan kodeissa on vielä kirjahyllyt ja kirjoja luetaan jo lapsena. Työväenluokalle on tyypillistä, että kirjat eivät kiinnosta ja kirjahyllyn sijaan, kotoa löytyy massiivikokoisia ruutuja.

Jos lainaa kirjoja kirjastosta, ei tarvitse kirjahyllyä. Aika harva lainaa koko kirjahyllyllisen kerrallaan. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla