Minä olen incel mies, kysy mitä vaan.
Kommentit (86)
Ap haluaa naiselta vaan reikää???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaatko naisia?
En mutta olen kateellinen naisille koska naisia suositaan ja autetaan. Naisten ei tarvitse ite tehdä mitää koska muut sitä auttaa ja tukee.
Minä jouduin muuttamaan kotoa 16 vuotiaana.
Asuin yksin opiskelijakämpässa , myös joulut ja kesälomat.
Päätin menestyä.
Luin ja pänttäsin, otin lainaa.
Oot kyllä aika...
Sitä tukee??
Mitä sitä?
Pil.llua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaatko naisia?
En mutta olen kateellinen naisille koska naisia suositaan ja autetaan. Naisten ei tarvitse ite tehdä mitää koska muut sitä auttaa ja tukee.
Minä jouduin muuttamaan kotoa 16 vuotiaana.
Asuin yksin opiskelijakämpässa , myös joulut ja kesälomat.
Päätin menestyä.
Luin ja pänttäsin, otin lainaa.
Oot kyllä aika...
...tyh.mä..?
Kysy incel isältäs miten se sai pi.llua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi trollaat täällä?
En minä trollaa. Se että joku on erilainen kuin sinä niin se ei ole trollaamista.
Oletko sinä muka täydellinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä tavannut naista, joka kelpaisi sulle?
En ole. Olen mieluummin yksin kuin huonon naisen kanssa.
Ei minua rumat ja läskit naiset kiinnosta vaan naisen pitää näyttää hyvälle.
Ja naisia eivät kiinnosta omasta halustaan köyhät työtä vieroksuvat vätykset. So?
Eli naiset on kuin onkin miehen rahojen perään?
Ei välttämättä. Jos olisit köyhä mies, joka saa naisen nauramaan, osaat keskustella, tyydytät naisen seksuaalisesti, harrastat kulttuuria hänen seuranaan, pystyt keskustelemaan myös naisen ystävien kanssa ja ennen kaikkea et ole perässä vedettävä saamaton ja ruikuttava nahjus, niin joku varakas ja kaunis nainen voisi hyvinkin kelpuuttaa sinut kumppanikseen. Kodin hoito tietysti kuuluisi tehtäviisi. Tiedän tämän, koska minulla on kaksi hyvää ystävää, miestä, joilla on tällainen parisuhde. Toinen ei ole töissä. Toisella hyvin pienet tulot ja osa-aikatyö. Naiset tienaavat rahat.
Onko naisten rahan perään oleminen jotenkin huonompi vaade kuin sinun vaateesi kauneudesta ja hoikkuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisia eivät kiinnosta omasta halustaan köyhät työtä vieroksuvat vätykset. So?
Ei välttämättä. Jos olisit köyhä mies, joka saa naisen nauramaan, osaat keskustella, tyydytät naisen seksuaalisesti, harrastat kulttuuria hänen seuranaan, pystyt keskustelemaan myös naisen ystävien kanssa ja ennen kaikkea et ole perässä vedettävä saamaton ja ruikuttava nahjus, niin joku varakas ja kaunis nainen voisi hyv
Miksi valehtelet?
En valehtele. Mistä noin päättelet?
Fiksu aloitekykyinen ja salonkikelpoinen mies saa kyllä köyhänäkin naisen, jopa kauniin ja rikkaan, kuten nuo kaverini.
Katso kun naisen ei tarvitse miettiä toimeentuloaam hän voi valita miehen muilla perusteilla kuin varallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan pohtinut mikä on romanttisessa ja seksuaalisessa elämässäsi se yksi yhteinen, aina läsnä oleva tekijä?
Käsi.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu aloitekykyinen ja salonkikelpoinen mies saa kyllä köyhänäkin naisen, jopa kauniin ja rikkaan, kuten nuo kaverini.
Katso kun naisen ei tarvitse miettiä toimeentuloaam hän voi valita miehen muilla perusteilla kuin varallisuus.
Kuule tyttö rakkaushömppä elokuvat on eri asia kuin oikea elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekkarilla on varaa elättää kaikenlaista mukavaa yhdistystoimintaa harrastavaa miestä. Sama onnistuu dippi-inssillä. Ja korkealla valtionhallinnossa olevalla viranhaltijalla, jolla on runsaasti perittyä varallisuutta.
En silti ole kateellinen kavereilleni, miehenä olen puolestani elättänyt perheeni. Vaimo välillä opiskelee, välillä käy töissä. Kas kun minulla on varaa antaa vaimon toteuttaa itseään. Ihan mukava nainen, ja ihan siedettävän näköinenkin. Kelpo kansalaisiakin on tuotettu yhdessä tänne veroja makselemaan.
Kerroinpahan vain aloittajalle, että naisilla näkyy olevan muitakin arvoja kuin raha, ainakin kun sitä on omasta takaa riittävästi
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa naiselta vaan reikää???
Ei haittaa sillä naiset haluaa ainoastaan antaa sitä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5434900/haluaisin-kevytversion-parisuht…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika monessa ketjussa naiset sanoo samaa miehistä. Erona se että ne saa yli 30 yläpeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekkarilla on varaa elättää kaikenlaista mukavaa yhdistystoimintaa harrastavaa miestä. Sama onnistuu dippi-inssillä. Ja korkealla valtionhallinnossa olevalla viranhaltijalla, jolla on runsaasti perittyä varallisuutta.
En silti ole kateellinen kavereilleni, miehenä olen puolestani elättänyt perheeni. Vaimo välillä opiskelee, välillä käy töissä. Kas kun minulla on varaa antaa vaimon toteuttaa itseään. Ihan mukava nainen, ja ihan siedettä
Niin eli naiset on rahan perään. Sitten kun on rikas voi miettiä jotain vähäpätöistä kuten rakkaus, parisuhde, perhe...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Jos olisit köyhä mies, joka saa naisen nauramaan, osaat keskustella, tyydytät naisen seksuaalisesti, harrastat kulttuuria hänen seuranaan, pystyt keskustelemaan myös naisen ystävien kanssa ja ennen kaikkea et ole perässä vedettävä saamaton ja ruikuttava nahjus, niin joku varakas ja kaunis nainen voisi hyv
Tätä naiset jaksaa valehdella. Kuitenkin se miehen varallisuus on 1 kriteeri. seuraavana ulkonäkö ja kolmas onko mies miten sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*hyvältä