Minä olen incel mies, kysy mitä vaan.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sulla ole ystäviä?
On minulla nettiystäviä mutta tykkään olla yksin myös.
Eli sosiaaliset taidot miinuksella. Monenko naisen kanssa juttelet päivittäin, viikossa, kuukaudessa? Kaupan kassaa ja äitiä ei lasketa.
Juttelen naisen kanssa kasvotusten tosi harvoin. Kaupassa kassalle sanon en tarvitse kuittia mutta muuten en juttele ikinä naisille.
Netissä juttelen naisille usein.
Mitä sovellusta käytät juttelemiseen? Ite joskus skypeä käytin sinkkuna, tsitaa olla vanhentunut puhesovellus?
Vauvapalstaa lähinnä koska täällä on saman henkisiä ja tasoisia naisia mitä minä olen.
Eli ei edes juttele, kirjoittelu on eri asia
Vierailija kirjoitti:
Eli ei edes juttele, kirjoittelu on eri asia
Olin justiinsa tulossa samaa kommentoimaan
Hyi helvetti mikä ällöttävä atm! Vaikka kuinka kroppa kunnossa niin ätmi mikä ätmi. Ei muuksi muutu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi sä täällä sössötät etkä ole töissä?
Ei oo töitä enkä sössötä
Sössötäthän, helvetin lespaaja. Ole hiljaa ja hae niitä töitä.
Miksi hakisin töitä kun tää on surkea maa?
Sä et siis ole jaksanut käydä kouluja, ja nyt syytät yhteiskuntaa (ja naisia) omasta surkeudestasi? Olet vain istunut rakkaan tietokoneesi äärellä ja pelannut kun muut opiskeli itselleen ammatin. Ja nyt katkerana syytät muita omasta saamattomuudestasi. Hieno mies! 🤮
Olen yhtä arvokas ihminen kuin muut ihmiset. Eikö jokaisen kuulu elää vapaana ja niin kuin haluaa? Onnea vaan sin
"Olen yhtä arvokas ihminen kuin muut ihmiset."
Tämä on ensinnäkin vain sinun mielipide eikä mikään fakta.
Entäpä jos kaikki ajattelisivat niinkuin sinä eikä valtio saisi verotuloja keneltäkään etkä sinä saisi tukia? Puhut vapaudesta, mutta kiistät työssäkäyvien vapauden päättää omista rahoistaan, koska ne rahat pitäisi maksaa sulle tukien muodossa...
Mitä sovellusta käytät juttelemiseen? Ite joskus skypeä käytin sinkkuna, tsitaa olla vanhentunut puhesovellus?