Vaalitentti Nelosella tiistaina 23.1. klo 20.00
Kommentit (727)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussin kommentointi oli taas ihan timanttista! Ei kannata raahata nykyisessä maapallon tilanteessa krääsää toiselta puolelta maailmaa joka on kuitenkin Kiinassa valmistettua. Ihan loistavaa kommentointia aina Jussilta!
Jussi ei ole tajunnut matkamuiston ideaa. Ei tietenkään sieltä kannata mitään krääsää roudata, mutta on ihanaa tuoda matkoilta jokin juttu mikä muistuttaa matkasta. Kirja, taulu, astia, vaikka kivi rannalta tai jotain... ei sen tarvitse eikä edes pidä mitään krääsää olla!
Matkamuisto tarkottaa eri ihmisille eri asiaa. Esim. itse olen minimalisti, enkä parhaaltakaan matkalta halua edes mitään muka ei-krääsää, kiviä, tms. typerää. Muistot ovat mielessäni, ei tavarana, eikä edes valokuvina. Maailmaa tarkastelen mieluiten silmien läpi, en kameran linssin kautta.
Muista Halla-ahon haastatteluista olen ymmärtänyt hänen olevan kaltaiseni kulutuskriittinen minimalisti, joka ei osta kuin välttämättömään tarpeeseen, käyttää vaatteet puhki loppuun, jne. Ymmärrän tosi hyvin, ettei hän roudaa mitään sinun mielestäsi merkityksellistä, mutta omasta mielestään turhaa tavaraa.
Siis mitä tuo Andersson sössöttää? EBU teki yhteisen päätöksen, että Israel on mukana Euroviisuissa.
Eilinen IL-tentti oli parempi. Juontajat oli skarppeja. Tänään on vähän lällyt vetäjät.
Joo olin ekaks maikkarilla enkä kuullu sarin po-syytä. Sori siitä.
Tentti on kyllä tylsin hetkeen, mutta on kiva huomata että Rehnillä on ainakin omia mielipiteitä ja ajatuksia, ei pelkkää muiden apinointia tai ulkoa opeteltuja argumentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essayah missä?
"estynyt", sanottiin.
Eu:n maatalousministerien kokouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussin kommentointi oli taas ihan timanttista! Ei kannata raahata nykyisessä maapallon tilanteessa krääsää toiselta puolelta maailmaa joka on kuitenkin Kiinassa valmistettua. Ihan loistavaa kommentointia aina Jussilta!
Jussi ei ole tajunnut matkamuiston ideaa. Ei tietenkään sieltä kannata mitään krääsää roudata, mutta on ihanaa tuoda matkoilta jokin juttu mikä muistuttaa matkasta. Kirja, taulu, astia, vaikka kivi rannalta tai jotain... ei sen tarvitse eikä edes pidä mitään krääsää olla!
Matkamuisto tarkottaa eri ihmisille eri asiaa. Esim. itse olen minimalisti, enkä parhaaltakaan matkalta halua edes mitään muka ei-krääsää, kiviä, tms. typerää. Muistot ovat mielessäni, ei tavarana, eikä edes valokuvina. Maailmaa tarkastelen mieluiten silmien läpi, en kameran linssin kautta.
Lopuksi Halla-aho kyllä sanoi, että hänellä oli matkalta tuotu rastapäähine,mutta että se oli kadonnut.
Eli oli hänellä konkreettinen matkamuisto.
Viime tiistain Ilta-Sanomien tentti oli tähän verrattuna sata kertaa parempi. Siis paremmat kysymykset. Katsokaa jos vielä mietitte ketä äänestää. Tästä Helsingin Sanomien tentistä ei taida olla muuta kuin huonoa huvia ja kalliin ajan tuhlausta.
Jussi on paras. Rauhalinnen presidentillinen olemus. Ei sössää turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutalla liikaa poskipunaa. Vähän pelle
Pubiruusu-tanttalook tänäänkin, uutta meikkiä vaan entisen päälle.
Teillä päin on siinä tapauksessa fiksun näköisiä pubiruusuja.
Israel-Hamas-kysymyksessä Halla-ahon ei annettu puhua lainkaan. Ekan lauseen jälkeen toimittaja siirsi vuoron Anderssonille ja sen jälkeen kaikki muut puhuivat piiiitkästi. Ihme touhua.
Haavisto on kireä kuin viulunkieli. Galluppien tulokset pelottavat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä.... voi jessus tuota Stubbia
Yeah but no, but yeah, but no - tyyppi upottaa ihan itse itsensä. Miksi ihmeessä se edes on joku suosikki kun tuolla on kaikki muut ehdokkaat , jopa Juttakin, fiksumpia mitä Alex? Aaltolallakin on oikeasti hyvää ajattelua ja perusteltuja mielipiteitä mutta silti sitä sitten haukutaan joka käänteessä ja Stubbia ylistetään. Samaten Harkimoa pidetään jotenkin toopena vaikka sehän on oikeasti fiksu tuohon Alexiin verrattuna ja osaa oikeasti perustella mielipiteensä sekä seisoa sanojensa takana.
Eikö stubbilla ole varaa ostaa oikeankokoisia vaatteita, kun aina on kahta kokoa liian pientä nakinkuorta päällä.
Mitä vastaa sivarit puolustuskysymykseen? Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt persuista on tullut myös luonto- ja ympäristöaktiiveja 😄 Suuri huoli ilmastonmuutoksesta..
Hyvä, TAAS Rehniltä loistavaa pohdintaa tuohon puolustuskysymykseen! Kyllä Olli on omaa luokkaansa näissä isoissa kysymyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se Jasmine voi pusutella ym. tota Hjallista? Katsokaa hänen suuta.
Voipi olla että Hjallis on se joka pusuttelee daaminsa huulia ja naisellahan niitä huulipareja on kolmet, ja kieliäkin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se et tajunnut, että halla-aho tarkoitti juurikin sitä että ne muistot matkasta on hänellä muistoina mielessä.
Eutoviisu kysymys ,todellinen rimanalitus