Vaalitentti Nelosella tiistaina 23.1. klo 20.00
Kommentit (727)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ne luukut haisivat savulle? En tajua.
Siksi, että JOS Stubbista tulee presidentti, Suomi olisi hänelle KAIKKI. Mutta ei hetkeäkään aikaisemmin.
Kuule ei näitä hänen juttujaan ymmärrä kukaan. Kai ne luukut oli jostain savimajasta peräisin, ja se oli Stubbille tosi eksoottista ja jännittävän kansainvälistä, mutta yäks vähän barbaarista, että niissä oli haju.
Valkoinen mies kaukomailla.
Miksi se oli tosiaan tärkeää Stubbille selittää miten ne ikkunaluukut haisivat pahalle?
Hän oli ymmärtänyt tehtävän kirjaimellisesti, ja niinpä kertoi esineistä, jotka ovat hänen kotonaan takan päällä. Aivan jonninjoutavaa jorinaa.
Häh, Stubbin mielestä terroristijärjestön kanssa pitää neuvotella?
Hyvä Stubb. Täyttä asiaa! Ratkaisun avain, hirveän tärkeää saada poliittinen ratkaisu.
Mika Aaltolan olisi kannattanut avata pikkutakkinsa napit istuessa.
Stubbilla on varmaan liian keltaista meikkivoidetta, koska kädet on eri väriset.
Ei Stubb, ei. Ensin Hamasin pitää vapauttaa panttivangit.
Stubb on ihan pihalla. Minä minä minä kun olin ensimmäisenä.... minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb on taas keltavihreä iholtaan. Miksi?
Hepatiitti varmaan.
Yritetty epätoivoisesti peittää itseruskettavan oranssisuutta läiskimällä meikkipaletista vastavärejä.. Muutenkin muistuttaa trumppia sammakoineen ja muine möläytyksineen niin ihonvärin ei enää parane olla samaa sävyä.
Tosin nyt se sitten on kuin sammakolla.
Harkimo on jotenkin ihanan pragmaattinen.
Olli Rehn on paras noista, humaani, harkitseva ja presidentillinen. Hän saa ääneni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Stubb. Täyttä asiaa! Ratkaisun avain, hirveän tärkeää saada poliittinen ratkaisu.
Stubbin äskeinen puhe erittäin hyvä, hyviä pointteja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Ollilla on taas omaa ajattelua ja näkemystä asiaan. Muut höpisevät samoja vanhoja latuja.
Tämä on hienoa nähdä tässäkin tentissä! Hyvä Olli!
Jestas tätä kontrastia Rehnin, Haaviston ja Stubbin puheenvuorojen ja Hjalliksen ja Aaltolan sönkötyksen välillä
Kohta 40 minuuttia mennyt todella tylsästi, huah
Miten se Jasmine voi pusutella ym. tota Hjallista? Katsokaa hänen suuta.
Onko miesten uutta muotia, että neule laitetaan puvun kanssa? Ollilla neule tänään.
Vierailija kirjoitti:
Urpolainen on kyllä hölmö. Uskoo terrorijärjestön tiedotteisiin joita ei voi mitenkään vahvistaa. Hamas on se joka on pantannut vettä, öljyä ja ruokaa mitä Israel on Gazaan toimittanut!
En ole äänestänyt Halla-ahoa, mutta hän on hyvin perillä tilanteesta alueella ja tuo sitä esiin usein. 10 points to him!
Todellinen asiantuntija. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Jutalle on kova pettymys, luuli olevansa suositumpi.
Kyllä se Jutta-ilmiö vielä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Miten se Jasmine voi pusutella ym. tota Hjallista? Katsokaa hänen suuta.
Mä en vois.
Hyi helvetti tätä Styyybia.
"olen vierailluuuut gaaaaashassa.."