Vaalitentti Nelosella tiistaina 23.1. klo 20.00
Kommentit (727)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä selitys Jussilla siihen ettei ole matkamuistoa.... Fiksut ihmiset eivät tietenkään tuo krääsää vaan juuri kuten Olli, hänellä oli jotain muuta merkittävää matkalta löydetty.
Täh? Jussihan sanoi että tärkein matkamuisto on se muisto mikä ihmiselle matkasta jää eikä mikään joutava krääsä tai fyysinen tavara jonka matkaltaan "löytää" mukaansa.
Tuossakin näkyy Jussin järkevyys ja sellainen aito luonnonsuojelu sekä kestävät kulutusvalinnat.
Ihme jeesustelua
Aaltolan puhe on aina sekavaa, siitä ei saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Jutalla liikaa poskipunaa. Vähän pelle
Pubiruusu-tanttalook tänäänkin, uutta meikkiä vaan entisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Outoa ettei juontajat mainitse yhden ehdokkaan puuttumista. Oisko äkillinen vatsavaiva.
Mainitsivat alussa.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on taas keltavihreä iholtaan. Miksi?
Hepatiitti varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Outoa ettei juontajat mainitse yhden ehdokkaan puuttumista. Oisko äkillinen vatsavaiva.
Heti aluksi sanottiin, että maatalousministerien kokouksessa on Essayah. Tulisiko tämä jo tyhmemmillekin selväksi.
Haavisto sanoi että kiinalaiset ovat huolissaan ympäristöasioista. Nyt kaikki lämmittämään kivihiilellä, se on nyt hyväksytty.
Aaltola on oikeassa. Euroopassa pitää keskittyä Euroopassa olevaan sotaan.
Vierailija kirjoitti:
Puoli tuntia mennyt jo, jospa tästä paranisi pikkuhiljaa tämä tentti. Kiinnostaisi muut asiat kuin Stubbin tuhkaluukku.
😂
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Heti alussa mainittiin että kävelijä on ministerikokouksessa ulkomailla tms.
Hyvä, Ollilla on taas omaa ajattelua ja näkemystä asiaan. Muut höpisevät samoja vanhoja latuja.
Maa- ja metsätalousministeri Essayah on EU:n ministerikokouksessa Brysselissä.
Pitkällä, komealla ja raamikkaalla saa asuvalinta näyttämään siltä kuin riipparit olisi karannut kainaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hepatiitti varmaan.
Tai hiv.
Vierailija kirjoitti:
Liskoihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ne luukut haisivat savulle? En tajua.
Siksi, että JOS Stubbista tulee presidentti, Suomi olisi hänelle KAIKKI. Mutta ei hetkeäkään aikaisemmin.
Kuule ei näitä hänen juttujaan ymmärrä kukaan. Kai ne luukut oli jostain savimajasta peräisin, ja se oli Stubbille tosi eksoottista ja jännittävän kansainvälistä, mutta yäks vähän barbaarista, että niissä oli haju.
Valkoinen mies kaukomailla.
Miksi se oli tosiaan tärkeää Stubbille selittää miten ne ikkunaluukut haisivat pahalle?
Haisivat kehitysmaalle herran mielestä. Alleviivaa omaa asemaansa.
Joku raukka on niitä käsillään jossain nuotion ääressä askarrellut ja äijä kehtaa valittaa savun hajusta.
Minä minä minä minä.... voi jessus tuota Stubbia
Haavistosta tulee pressa. Miksi Aaltola on tuolla, kun hänen kannatus on 1%?