Vaalitentti Nelosella tiistaina 23.1. klo 20.00
Kommentit (727)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo Stubb tosiaan aivan tyhmä? Tuo jaarittelu tuolle lapselle oli tosi typerää. Ei sanonut yhtään mitään, pelkästään epämääräinen kokoelma sanoja.
Huonon vastauksen (tai ylipäätään kielellisen informaation) merkki on, jos kuulija osaa referoida sitä edelleen. Stubb puhui vaan ympäripyöreitä paremmasta maailmasta.
Selvää sai muttei mitää jääny mieleen. Voi ei. Tosiaan, joku eläkemummo olis ollu parempi ottaa kysymään ja haastamaan. Lapset vaan seiso tyhjään tuijottaen ymmärtämättä yhtään mitä puhutaan. Tulkaas maanpinnalle toimittajat!
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Stubbin jeesustelua. Rehn oli hyvä eilen siinä Luokan edessä.
Jeesusteluapa hyvinki kun itse ollut koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Stubbilla riittää puhetta mutta kun häntä kuuntelee, suusta ei tule mitään uutta, omaa näkökulmaa tms. oikeaa sisäistämistä.
Onko Stubb kyborgi, oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbilta hyvä vastaus lapsille - aivan loistava.
Stubb haluaa halailla lapsia. Aika epämääräistä.
Sininen kolmio...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi älex sano juontajaa äsken? Kiitti Vatu?
Kyllä kuulostaa pahalta tollanen puhe, yrittää esittää vissiin jotain kansanmiestä, mutta kuulostaa entistä ylimielisemmältä.
Stubb kiitti lasta eikä juontajaa. Tosi hyvä puhe häneltä lapsille. Rauhoittava ja toivoa luova.
Sä ainakin teet kovasti töitä palkkasi eteen. No, onhan Stubbilla rahaa maksaa sullekin.
Stubb ollut selkeästi paras tässä tentissä. Rehn tukehtuu omahyväisyyteensä ja Haavisto on paniikissa. Halla-aho ei sovi presidentiksi.
Lapsiosio oli aivan turha, mutta Halla-ahon vastaus oli siinäkin paras.. Stubb on tosiaan tänään aivan ulapalla. Jaarittelee ja diibadaabaa joka kysymykseen.
Stubb ei vastaa yhteenkään kysymykseen korostamatta omia suhteitaan sinne ja tänne. Ihan joka kysymys käytetään aasinsiltana tähän.
Vierailija kirjoitti:
Lin "vihainen nuori nainen" -tyyli on niin nähty. Eikä hän ole edes nuori enää.
Li ei ole pysynyt kehityksen tahdissa. Miksi hän on mukana tässä tentissä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Urpilainen ja pinnki takki... miss Piggy?
https://fi.pinterest.com/pin/puppetry-muppets-sesame-street--1459448441…
Tähän asti parhaiten on pärjännyt Olli Rehn, jolla on ollut selkeästi eniten punnittua puhetta, omaa ajattelua, laajempien asiakokonaisuuksien ymmärtämistä.
Andersson on oikeastaan aika karmea maailmanhalaaja ja räksyttäjä.
Stubb omahyväinen ja tyhjää täynnä.
Haavistolla on ihan hyvän tasoinen ulko- ja turvallisuusosaaminen ja ymmärrys, mutta mutta... hmm.
Halla-aholla on pointtinsa, mutta ei pysty.
Urpilainen on jotenkin raskasta kuunneltavaa.
Harkimolla petti eilen niin pahasti tilannetaju, että maku meni lopullisesti.
Aaltola on ollut tässä ihan statistin roolissa, mitä hän toki tässä kisassa onkin.
Haluaisin nähdä millaiset ihmiset ovat antaneet pojalleen nimeksi VATU? Pojasta on kuitenkin kasvamassa komea roteva mies eikä mikään muunsukupuolinen hörhö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset tuonne? Jos ihan pakko oli, niin kysymys kortilla eteen Vatulle myös! Miksi vain aikuiset toimittajat saavat lukea kysymyksensä papereista? Nythän Vatun unohdus oli hirmu inhimillinen, tsempit hänelle. Mutta jännitys tekee katkoja kelle vain, saati lapsille. Toivottavasti k u k a a n ei kiusaa poikaa tämän takia.
Niinpä :( Miksei poika saanut lukea paperista kysymystä noin jännässä paikassa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi, malta nyt, ettet pamauta mitään sarkastista tähän lapsihommaan ;)
Miksi pamauttaisi, on hyvä isä ja välittää lapsista oikeasti. Osaa myös käyttäytyä, vaikka ei viihtyisikään.
Jussi on viiden lapsen isä. Hänellä on varmasti rutkasti kokemusta lapsista ja heille puhumisesta. Mutta ei rupea teennäiseksi vaan on oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä ...tapasin sen ja sen ja sen ja sen ...Haaviston aiheet.
Haavisto on tuossa, minä-kun minä-ja minä olin- sönkkäyksessään ihan kuin halonen muistellessaan Ahtisaarta. Ja siitäkään ei haavisto osannut opikseen ottaa vaan jatkaa tuota noloa namedroppailuaan kilpaa stubbin kanssa.
Stubb on niin feikki, että etoo.
Haavisto puhui lapsille aidon oloisesti ja jotenkin lämpimästi.
Miesjuontajalla samanlainen korkea puheääni kuin stubbilla. Naismaista.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ollut selkeästi paras tässä tentissä. Rehn tukehtuu omahyväisyyteensä ja Haavisto on paniikissa. Halla-aho ei sovi presidentiksi.
Maksetaanko sulle kommenttien määrän perusteella?
Onneksi tässä hs tentissä ei ole yhtään mainos katkoja...
(sarkasmia)