Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmin kuvauksissa järkyttävä tapahtuma. Siis todellako tämä järkyttää?

Vierailija
06.05.2024 |

"Kirsikka kertoi jaksossa, ettei hän ollut uskoa sitä, että televisio-ohjelman kuvauksissa piti itse tyhjentää ulkohuussia.

Ajattelin, että herran jestas. Missään nimessä näin ei voi olla, Kirsikka totesi."

Niin, onhan se ihan ihmisoikeuksien poljentaa, että kun on käyttänyt huussia, pitää huussia myös tyhjentää. 😂 Missä maailmassa jotkut elää...

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/974cfb19-f19a-4080-b743-fd37232…

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "Kirsikat" ovat todella ulkona todellisuudesta ja elävät vain siellä insta maailmassa, jossa kaikki vaan hymyilee sekä näyttää hyviltä. Ehkä heitä järkyttää kun oman ympäristön kupla vihdoin puhkeaa.

Vierailija
2/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihmisulostetta saa pellolle laittaa!! Saa koli ehec pöpön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikkaa ei ole edes haastettu pudotuskamppailuun vielä. Aika lusmu on kyllä.

Vierailija
4/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset on varmaan sitä mieltä, että sähkö tulee seinästä ja vesi hanasta. Muuta ei tarvita

Vierailija
5/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaa vihreitä. Otaksun.

Vierailija
6/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se oli tarpeeton tehtävä, kukahan teistä menisi levittämään ihmisen lantaa, jossa kivasti löytyy tamppooni bonuksena. Jos tämä on normaalia mun juuresten syönnit loppuu tähän paikkaan.

Vierailija
7/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi mauton tehtävä. Siihen olisi sit kaikkien pitänyt osallistua eikä vain ns renkien. 

Vierailija
8/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symppaa vihreitä. Otaksun.

Meinaatko, että ainutkaan vihreä lähtisi ylipäätänsä millekään pellolle puhumattakaan ihmisjätöksiä käsittelemään. Älä unta näe. Siinähän voisi kengät likaantua ja voiko pellolla edes ajaa fillarilla, jos sattuu olemaan iso pelto.

Vierailija
9/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmispaskalla ei peltoja lannoiteta!

Vierailija
10/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin mökillä ulkohuussi järjestetty lakien ja säädösten takia niin että on säiliö johon kaikki tarpeet menevät ja sitten pitää tilata loka-auto joka käy tyhjentämässä huussin. Tuo jätösten kippaaminen suoraan huussissta pellolle on nykyisin ympäristörikos eikä huussiakaan saisi käyttää ellei se ole asetusten ja säädösten mukainen.

Vierailija
11/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai huussinalus pitää välillä tyhjentää. Luulisi olevan itsestään selvää. Eikä sitä tehtävää tarvitse koko porukan olla tekemässä. 

Vierailija
12/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai huussinalus pitää välillä tyhjentää. Luulisi olevan itsestään selvää. Eikä sitä tehtävää tarvitse koko porukan olla tekemässä. 

Onneksi on keksitty jo ajat sitten kompostoivat huussit. Tosin niiden tyhjennys on lähinnä multakasan tyhjennystä.

Vierailija
13/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se oli tarpeeton tehtävä, kukahan teistä menisi levittämään ihmisen lantaa, jossa kivasti löytyy tamppooni bonuksena. Jos tämä on normaalia mun juuresten syönnit loppuu tähän paikkaan.

Meillä huussin tyhjennys on ihan perus arkiaskare. Sisävessaa ei ole käytössä ollenkaan.

Sinäkö siis käytät kyllä huussia jos niin pitää tehdä (kuten farmilla) mutta et laita tikkua ristiin sen tyhjentämiseksi?

Vierailija
14/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka ei vissiin vielä tiennyt että hänkin käy paskalla,no eipä sitten turhaan lähtenyt ohjelmaan kun tuonkin tuli oppineeksi.

Vierailija
15/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin maistu myös pehtoorin jakama eväs joka oli kielletty . Kaikki muut kärsi seuraamuksista paitsi pehtoori itse .

Vierailija
16/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä JÄRKYTTÄVÄN typerä juttu, huusin tyhjennyksestä älämölöä?

Tuo on nyt niin perusjuttuja mitä voi olla.

Vierailija
17/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmispaskalla ei peltoja lannoiteta!

Minne luulet Hesalaisten paskan lopulta päätyvän?

Vierailija
18/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viljapeltoon on laitettu iät ja ajat. Muuhun viljelyyn vain huolella kompostoituneena.

Vierailija
19/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ihmiset on varmaan sitä mieltä, että sähkö tulee seinästä ja vesi hanasta. Muuta ei tarvita

Meillä kyllä tulee vettä seinästä ja hanasta saa sähköiskuja. Mies itse remppasi. Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
20/30 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin maistu myös pehtoorin jakama eväs joka oli kielletty . Kaikki muut kärsi seuraamuksista paitsi pehtoori itse .

Mitä tämä kielletty herkku oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme