Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri Seikkailu 2024 Official

Vierailija
22.01.2024 |

Kilpailijat julkistettu. Mukana monia tosi TV-ohjelmissa kiertäneitä, mutta myös muutamia mielenkiintoisia ihmisiä, mm. Joonas Saartamo ja Marko Maunuksela.

https://www.nelonen.fi/uutiset/jussi-palkittu-nayttelija-iskelmatahti-j…

Kommentit (715)

Vierailija
81/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Mikkosta vanhempi ja kapuan Yllästunturille ihan yksin ja rivakasti 

Mikkosen peruskunto on huono kun ei tee mitään sen eteen. Tässä iässä täytyy liikkua joka päivä että pysyy kunnossa.

Muonio on ihana, käyn joka syksy vaeltamassa siellä yli 100 km meni viimeksi

Vierailija
82/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää noissa selvityjissä sun muissa kilpailuissa, että miksi edes pyydetään mukaan ylilihavia ja huonokuntoisia (jo päällepäin selvästi) mukaan. Ja missä heidän itsekritiikkinsä, että yleensä suostuvat. Onko palkkio siitä lähdöstä sen verran iso, että kannattaa käydä siellä kääntymässä vai ovatko ne tippuneet esim. sieltä viidakosta koko kilpailun ajan jossain aurinkohotellimajoituksessa lomailemassa. Siinä tapauksessa osallistuminen tietty houkuttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää noissa selvityjissä sun muissa kilpailuissa, että miksi edes pyydetään mukaan ylilihavia ja huonokuntoisia (jo päällepäin selvästi) mukaan. Ja missä heidän itsekritiikkinsä, että yleensä suostuvat. Onko palkkio siitä lähdöstä sen verran iso, että kannattaa käydä siellä kääntymässä vai ovatko ne tippuneet esim. sieltä viidakosta koko kilpailun ajan jossain aurinkohotellimajoituksessa lomailemassa. Siinä tapauksessa osallistuminen tietty houkuttelee.

Minä ihmettelen enemmän, että miten ne ylilihavat suostuvat noihin ohjemiin. Nina ihan varmasti tiesi, että tulee hidastamaan omaa joukkuettaan. 

Vierailija
84/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä ohjelma. 

Vierailija
85/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja Pelkosella ärsyttävä tapa puhuessaan, jokaisen lauseen viimeisen sanan nielaisee pihisemällä, AARGH!

Vierailija
86/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Late on paras, toivottavasti voittaa ja saa rempparahaa. Nina Mikkonen on päästänyt itsensä huonoon kuntoon ja laittaa iän piikkiin, olen saman ikäinen lenkkeilevä ja kuntosalilla käyvä nainen, olisin pärjännyt tuolla paremmin kun moni nuorempi, anteeksi omakehu. 

Ei se haittaa 😇

Vierailija
87/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma ja kunnon tehtäviä. Koskitehtävä oli varmasti todella vaativa. 

Vierailija
88/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Late Huttunen on symppis, toivon hänen voittavan 👋

Vierailija
89/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat läjät pas kaa nämä jättivät luontoon, siis mitä tulee peräpäästä.

Vierailija
90/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut vielä, mutta koska on Nelosen ohjelma niin vahva veikkaus, että on ainakin yksi kiintiömusta mukana.

Vierailija
91/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Kihlström on naispuolinen Kain. 

Vierailija
92/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juontaja Pelkosella ärsyttävä tapa puhuessaan, jokaisen lauseen viimeisen sanan nielaisee pihisemällä, AARGH!    Voisi nielaista multa. 

Vierailija
93/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laten remppaohjelmassahan hän lähtee suuri seikkailu kuvauksiin jota tulee 10 viikkoa, Late on omassa ohjelmassaan jo reilusti ennen suuren seikkailun loppua. Eli ei taida sen perusteella voittaa.

Vierailija
94/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo yksi uimataidoton nainen tekee kisassa? Miksi lähtee tällaiseen kisaan ilman uimataitoa?

Vierailija
95/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio ei tue aivoinfarktista toipuvaa potilasta koska hän ei ole palaamassa työelämään. 

Vierailija
96/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut vielä, mutta koska on Nelosen ohjelma niin vahva veikkaus, että on ainakin yksi kiintiömusta mukana.

Väärin veikattu, niitä on peräti kaksi! Toinen lähti jo kotimatkalle, hyvä näin.

Vierailija
97/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavikainen on suosikkini numero 1 ja Late heti kakkosena. Rouheet äijät. 

Vierailija
98/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiströmmiä on kiva kattoo, niinkuin tänään aamuteevessä.

Vierailija
99/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Mikkosta vanhempi ja kapuan Yllästunturille ihan yksin ja rivakasti 

Mikkosen peruskunto on huono kun ei tee mitään sen eteen. Tässä iässä täytyy liikkua joka päivä että pysyy kunnossa.

Muonio on ihana, käyn joka syksy vaeltamassa siellä yli 100 km meni viimeksi

Minäkin kapusin tunturiin kunnes nilkat alkoivat heikkenemään. Siellä kivikossa on todella vaikea kulkea kun koko ajan saa jalansijaa etsiä. Toki muutamille tuntureille pääsee polkujakin pitkin, mutta jalkojen on oltava kunnossa. Minun peruskunto on hyvä, mutta en silti enää tunturiin kapua kun jalat ei tykkää. 

Vierailija
100/715 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen enemmän, että miten ne ylilihavat suostuvat noihin ohjemiin. Nina ihan varmasti tiesi, että tulee hidastamaan omaa joukkuettaan. 

Saa varmaan ison kasan hyvälaatuisia varusteita. Näin ainakin oletan että saavat ainakin vaatteet ja jalkineet ovat ittelleen, ehkä muutakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme