Suuri Seikkailu 2024 Official
Kilpailijat julkistettu. Mukana monia tosi TV-ohjelmissa kiertäneitä, mutta myös muutamia mielenkiintoisia ihmisiä, mm. Joonas Saartamo ja Marko Maunuksela.
https://www.nelonen.fi/uutiset/jussi-palkittu-nayttelija-iskelmatahti-j…
Kommentit (715)
Nina M. kävi hakemassa osallistumispalkkion pois. Kyseessä on joukkue kilpailu, ja yksi on siellä turistina, ei pystynyt soutamaan ja oli täysin muiden autettavana maastossa heti ensimmäisenä päivänä. Joukkueena ei oransseilla olisi ollut jatkossa mitään saumaa voittaa yhtään kilpailua niin kauan kun Nina on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Nina M. kävi hakemassa osallistumispalkkion pois. Kyseessä on joukkue kilpailu, ja yksi on siellä turistina, ei pystynyt soutamaan ja oli täysin muiden autettavana maastossa heti ensimmäisenä päivänä. Joukkueena ei oransseilla olisi ollut jatkossa mitään saumaa voittaa yhtään kilpailua niin kauan kun Nina on mukana.
Tuotanto teki virheen pyytäessään noin lyhyen kilpailijan mukaan. Noin lyhyillä jaloilla liikkuminen epätasaisessa maastossa ei onnistu muiden tahtiin. Ottaen huomioon Ninan ylipainon ja iän oli selvää, että hän oli autettava tuolla maastossa.
Ton soutamisesta laistamisen ja rinteellä tuettuna kulkemisenkin jälkeen Nina on omasta mielestään ikäisekseen hyvässä kunnossa. Katsojat saattavat olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Marja Kihlström vaikuttaa ihan tolkun naiselta sen julkkisroolin alla. Näyttääkin hyvältä ilman pakkelia.
Minä, minä,minä
Vierailija kirjoitti:
Marja Kihlström vaikuttaa ihan tolkun naiselta sen julkkisroolin alla. Näyttääkin hyvältä ilman pakkelia.
Ei näytä, ei kanssa eikä ilman.
Tämä olisi hauska jos osallistujat olisivat amerikkalaisia julkkiksia tai taviksia suomen olosuhteissa.
Hyvä ensimmäinen jakso, olen positiivisesti yllättynyt.
Voi kun nelonen saisi nuo ääniongelmat kuntoon, tai edes tekstityksen Ruutuun! Aivan sietämätöntä yrittää seurata ohjelmia nykyisellään. Voicessakin laulajan ääni jää musiikin pauhun alle.
Ihan mukavan oloinen ohjelma. Jää kuitenkin katsomatta juontajan ärsyttävän opetellun s-vian takia.
Vierailija kirjoitti:
Ton soutamisesta laistamisen ja rinteellä tuettuna kulkemisenkin jälkeen Nina on omasta mielestään ikäisekseen hyvässä kunnossa. Katsojat saattavat olla eri mieltä.
Juuri näin. Katsoin, että hän on syntynyt -64. Minä olen syntynyt -67, ja varmasti pystyn soutamaan ja kävelen 10-12 km maastossa kevyesti. Esimerkiksi lapissa käydään mieheni kanssa ja päivän retket on tyypillisesti 10-12 km, joskus pidempiäkin. En pidä itseäni mitenkään erityisen hyvässä kunnossa olevana vaan ihan oman ikäisenä fyysisesti. Hiihdän talvella ja pyöräilen kesällä melko paljon, mikä auttaa pitämään normaalia peruskuntoa yllä.
saivat kerran viikossa soittaa.
Olen katsonut kaksi jaksoa enkä ole pitkästynyt.
Parempi kuin Selviytyjät. Kauniissa Lapissa kuvattu.
Toivottavasti jatkuu yhtä hyvänä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Alun perin tämä ohjelma oli täynnä taviksia. En ymmärrä miksi piti ottaa tähänKIN jotain julkkiksia?
En vain jaksa ymmärtää tätä että samat naamat nähdään kaikissa ohjelmissa. Selviytyjät Muonio on parempi nimi tälle. Esimerkiksi alkuperäisestä Suuresta Seikkailusta ponnahti meille julkkikseksi eräs Jutta (ei Urpilainen).
Minä taas en oikein jaksa ymmärtää tätä kovaa kritiikkiä sen suhteen, että ei ole ns. taviksia tai kaikki ei ole taviksia. Minusta on paljon mielenkiintoisempaa seurata, miten jo jollain lailla tunnetut henkilöt toimivat tällaisissa tilanteissa, minkälaisia puolia heistä löytyy. Monesti saanut yllättyä, puoleen ja toiseen. Lisäksi ainakin minulle tässä sarjassa on enemmän tuntemattomia kuin tunnettuja henkilöitä. Siitä olen kyllä iloinen ettei tässä sarjassa ole joka tosi-tv:n höyliä kuten Nikoa tai muutamia muita jotka kiertää tuotantojen kutsumana kaikki sarjat läpi.
Todella raskasta kuunneltavaa ihan järjettömän taustamusiikin takia..
Luulisi, että ihminen, tässä tapauksessa Mikkonen, olisi itse ymmärtänyt, että hän ei kuulu tuollaiseen kilpailuun. Pilaa vain toisten mahdollisuudet. Hänellä on todella heikko kunto, ylipainoa ja turhan suuret luulot itsestään. Se ei tee voittajaksi, että on joku turha julkkis ja ukkonsa reittä myöten julkisuuteen noussut. Pysypä Niina kotonasi vastedes!
Vierailija kirjoitti:
No ei se Nina ole hyvässä kunnossa alkuunkaan. Eihän se jaksanut mitenkään kävellä rinnettä ylös,, puuskutti kuin höyryveturi
vaikka sitä molemmin puolin käsistä autettiin ja tuettiin. Eihän sinne ole tullut ketään kilpailemaan siksi, että joutuvat huonokuntoisia vetämään perässään.
Souturetkessäkään Ninasta ei ollut apua, koska sen jalat oli liian lyhyet, ei pystynyt liikuttamaan airoja, kun jalat eivät yltäneet mihinkään.
Jos ei ole ole sopiva kisaaja Nina Mikkonen niin ei ole tuo uimataidoton nainenkaan.
Kyllä tuollaisissa kilpailuissa täytyy osata uida, miksi sellainen otetaan mukaan kilpailuun.
Nyt sitten on toisten tehtävänä vahtia, jos veteen joutuu menemään, että se yks ei huku.
Aikamoista lastentarhaa.
Ninalla on tehty iso tekonivelleikkaus muutama vuosi sitten, olikohan lonkkaan/molempiin (vai polveen?), mutta joka tapauksessa vaikuttaa liikuntakykyyn, enkä todellakaan olisi lähtenyt tuonne sellaisen jälkeen, epätasainen maasto aika vaarallista, jää kiinni vaikka kiven väliin niin se on tekonivel poissa paikaltaan. Ihan hyvä, että tippui, ehkä väärä ohjelma hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Katsoin, että hän on syntynyt -64. Minä olen syntynyt -67, ja varmasti pystyn soutamaan ja kävelen 10-12 km maastossa kevyesti. Esimerkiksi lapissa käydään mieheni kanssa ja päivän retket on tyypillisesti 10-12 km, joskus pidempiäkin. En pidä itseäni mitenkään erityisen hyvässä kunnossa olevana vaan ihan oman ikäisenä fyysisesti. Hiihdän talvella ja pyöräilen kesällä melko paljon, mikä auttaa pitämään normaalia peruskuntoa yllä.
Ninalle on tehty tekonivelleikkaus eli on kyllä eri asia, eikä maastossa liikkuminen epätasaisella ole hänelle hyväksi.
On kyllä upeat maisemat ja hyvin kuvattu. Musiikki sopii hyvin ohjelmaan.