Suuri Seikkailu 2024 Official
Kilpailijat julkistettu. Mukana monia tosi TV-ohjelmissa kiertäneitä, mutta myös muutamia mielenkiintoisia ihmisiä, mm. Joonas Saartamo ja Marko Maunuksela.
https://www.nelonen.fi/uutiset/jussi-palkittu-nayttelija-iskelmatahti-j…
Kommentit (715)
Mun muistikuvat tästä ohjelmasta 20 vuoden takaa on että tehtävät oli paljon pidempiä ja vaikeampia ja ne oli pääosassa? Oliko se silloinkin tälläistä "ollaan bestiksiä, mahti henki" päläpälää?
Toinen mitä ihmettelen on tää itse analysointi omasta roolista kapteenina. Kun he johtaa tyyliin yhden päivän. Ei siinä paljon joukkueen kulttuuriin ja toimintaan vaikuteta. Ja pelaajia on niin vähän että kuka tahansa voidaan haastaa. Ymmärrän että nimeäminen harmittaa mutta se otetaan ihan kauhean henkilökohtaisesti.
Kaksi samannäköistä naista Sanna Pikkarainen ja Sammi Starfish
Eiole niin kiinnostava kuin muut seikkailuohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Mun muistikuvat tästä ohjelmasta 20 vuoden takaa on että tehtävät oli paljon pidempiä ja vaikeampia ja ne oli pääosassa? Oliko se silloinkin tälläistä "ollaan bestiksiä, mahti henki" päläpälää?
Samat muistikuvat on. Jotenkin tässä ei nyt tunnu tapahtuvan yhtään mitään. Kisatkin ihan läpihuutojuttuja. Kaipaisin tähän monivaiheisempia ja pidempiä kisoja ja tuota ryhmähenkilässytystä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Toinen mitä ihmettelen on tää itse analysointi omasta roolista kapteenina. Kun he johtaa tyyliin yhden päivän. Ei siinä paljon joukkueen kulttuuriin ja toimintaan vaikuteta. Ja pelaajia on niin vähän että kuka tahansa voidaan haastaa. Ymmärrän että nimeäminen harmittaa mutta se otetaan ihan kauhean henkilökohtaisesti.
Joo, silloin ei ollut edes puolijulkkiksia vaan kaikki kilpailijat olivat kovakuntoisia. Kesti kuukauden verran kun taas nykyisellä formaatilla laitetaan purkkiin ilmeisesti parissa viikossa. Pääkilpailut olivat pitkäkestoisia ja rankkoja. Oli myös välikisoja, joissa sai erilaisia etuja. Kapteeni valittiin muistaakseni yleisöäänestyksellä, kun esitettiin liki reaaliajassa. Katsojaluvut olivat suuria, 600 000 tienoilla.
Tää on aivan hirveetä kuraa tää uusi kausi! Leiri- tai mökkielämää ei kuvata juuri lainkaan. Kapteenien mietteet pudotuksen osalta on aivan liian isossa roolissa - muutenkin ihan typerää jaarittelua. Kirsi on just niin veemäinen kuin muistinkin. Ja Markus ty-hy-mä.
Ruudun kautta jos katsoo niin pitkiä mainostaukoja tulee vajaan kymmenen minuutin välein - SOS!
Hanna Tikander korvakoruineen ja huulipunineen selittelemässä huijaustaan ja mainostamassa juomattomuuttaan aina kun mahdollista. Siis oikeasti mun tekee mieli repiä naama irti tätä katsoessa XDD
te jotka spoilaatte ruutu+ jaksoilla voisitte laittaa jotain varoitusta ennen ku kommentoitte kuka lähtee ja kuka ei. tampiot.
Tuossa kommentissa lukee että mikä päivä se on kirjoitettu. Tuntuu olevan ihan helvetin vaikeaa katsoa se päivämäärä ja lopettaa lukeminen viikoksi siihen mikä on tullut jo ruutu+ palveluun. Sitten kun tulee seuraava ruutu+ jakso niin voit taas lukea viikon verran eteenpäin ja katsoa kommentin päivämäärän. Tampio.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kommentissa lukee että mikä päivä se on kirjoitettu. Tuntuu olevan ihan helvetin vaikeaa katsoa se päivämäärä ja lopettaa lukeminen viikoksi siihen mikä on tullut jo ruutu+ palveluun. Sitten kun tulee seuraava ruutu+ jakso niin voit taas lukea viikon verran eteenpäin ja katsoa kommentin päivämäärän. Tampio.
Älä jauha paskaa. Kyse oli varoittamisesta etukäteen, viestiä ei tarvitse aloittaa näin että: "Henkilö x putosi. " Siihen alkuun voi laittaa että kyse seuraavan viikon/ tai ruutu+ jaksosta. Kyse on vain toisten huomioon ottamisesta ja käytöstavoista. Varsinkin jos kaikki edelliset viestit käsittelee vielä edellistä jaksoa ja sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta tulee viesti jossa heti ensimmäisessä lauseessa kerrotaan kuka putoaa seuraavassa jaksossa. Se on pelkästään typerää vallankäyttöä, eikä tuo edes mitään lisäarvoa keskusteluun. Kaikki jotka ko. jakson ovat jo nähneet, tietävät kuka putosi. Sitä ei tarvitse läväyttää heti kärkeen. Siitä saa kyllä keskustella, kunhan ekaan lauseeseen laittaa pienen varoituksen, että muut tietää olla lukematta enempää. Ja kyllä, minullakin on ruutu+, otin sen sinunlaistesi tampioiden takia, jotka ei osaa ottaa muita huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Minua tympii kun tämä Pelkonen on nyt tarjolla joka ohjelmaan vaikka ei osaa niitä hommia tehdä, jotain aina vähän inisee
On näköjään päässyt piireihin, vielä pahempi jos kilpailijoina olisi ollut Heikki Paasonen, Vappu Pimiä ja Anni Hautala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua tympii kun tämä Pelkonen on nyt tarjolla joka ohjelmaan vaikka ei osaa niitä hommia tehdä, jotain aina vähän inisee
On näköjään päässyt piireihin, vielä pahempi jos kilpailijoina olisi ollut Heikki Paasonen, Vappu Pimiä ja Anni Hautala.
Vappu on vielä toistaiseksi maikkarin leivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Kyse oli varoittamisesta etukäteen, viestiä ei tarvitse aloittaa näin että: "Henkilö x putosi. " Siihen alkuun voi laittaa että kyse seuraavan viikon/ tai ruutu+ jaksosta. Kyse on vain toisten huomioon ottamisesta ja käytöstavoista. Varsinkin jos kaikki edelliset viestit käsittelee vielä edellistä jaksoa ja sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta tulee viesti jossa heti ensimmäisessä lauseessa kerrotaan kuka putoaa seuraavassa jaksossa. Se on pelkästään typerää vallankäyttöä, eikä tuo edes mitään lisäarvoa keskusteluun. Kaikki jotka ko.
On minullakin ruutu+. Ja jos en ole katsonut esim sinne ilmestynyttä jaksoa, en ole vauva palstaa lukemassa koska tiedän että täällä spoilataan. Siksi katson päivämäärän milloin kommentti on kirjoitettu. Toiset on vain niin saatanan tyhmiä että eivät siihen kykene.
Älkää pölkkypäät katsoko, jos ette tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulle haasteellista noudattaa edes alkeellisia käytöstapoja. Kaikkea sitä tässä maailmassa pyörii.
Tämähän on tällainen "terapeutit höpöttää omiaan" mitään ei tapahdu. Kumbajah my lord.
Me ollaan niin ihanasti hitsauduttu yhteen . Ymym. Ja sitten seuraava länkyttää samat jutut ja sit seuraava . On varmaan tuotantoyhtiö saanut ilmaiset jääpalat ja pari naskalia. Kilpaillaan niillä😂
Ja sit taas puhutaan kauniita🤣
Ei mitään draivia koko hommassa?
Puuttuu ihan kaikki, että jaksaisi katsoa.. Ja odotin kuukausia.
Ei puuttunut kuin lopputekstistä että tunteita ja jääpaloja ei vahingoitettu ohjeman aikana. Paskaksi on mennyt kaikki nelosen hommat.
Ei osata nähtävästi käsikirjoittaa eikä ole rahaa eikä mitään muutakaan yritystä...
Mulle tulee Kirsi Salosta todella huonot fibat. Siirappista maailmoja syleilevää horinaa, mutta taustalla väijyy vahva itsekkyys ja selvät suosikit sekä aito erilaisuuden ymmärtämättömyys. Ihan kuin joku wannabe-hippi suoltaisi itse keksimäänsä tyhjää konsulttijargonia. Paljon sanoja ja feikkiä sparrausta, vähän sisältöä.
Noissa joukoissa ne aidosti hyvät kilpailijat, tsemppaajat ja puurtajat taitavat jäädä ainakin näin leikattuna näiden puhekoneiden varjoon.
Lapin maisemista plusssaa näin kesää odotellessa :)
Vierailija kirjoitti:
Kaksintaistelussa (Laura ja Janne) oli vastakkain suurikokoinen, vahva mies ja koko porukan pienikoisin nainen. Lopputulos on selvä ilman kilpailuakin.
Se on se tasavertainen ja -arvoinen kohtelu jota me naiset haluamme. Nainen pystyy samaan mihin mieskin. Vai miten se oli...
Tästä puuttuu kaikki urheilujuhlantuntu. Tuo tämän päiväinen kaksintaistelukin oli niin tylsä. Pelkonen on kyllä täysin väärä ihminen juontamaan tätä.
Mitäs mä sanoin kapteenista joitakin sivuja sitten 😂
Kirsi putosi. Aluksi olin kahden jakson verran innostunut tästä ohjelmasta. Mutta nyt on sitä loputonta jaarittelua. Niitä aik. nauhoitettuja: minä olen sellainen....
Sama kuin erikoisjoukoissa tai farmissa. Kelaan yli.