Suuri Seikkailu 2024 Official
Kilpailijat julkistettu. Mukana monia tosi TV-ohjelmissa kiertäneitä, mutta myös muutamia mielenkiintoisia ihmisiä, mm. Joonas Saartamo ja Marko Maunuksela.
https://www.nelonen.fi/uutiset/jussi-palkittu-nayttelija-iskelmatahti-j…
Kommentit (715)
Tänään oli sentään kunnon kuntokisa. Mutta kun oli kovin erikuntoisia, yksi meinasi saada sydänlaakin. Eikä se ollut kaukana Lavikaiseltakaan.
Mä en ymmärrä miksi huonokuntoiset vanhat ihmiset tai ylipäätään vanhat ihmiset lähtee tälläisiin rääkättäväksi.
Miksi tuo juontaja ei eläydy noihin kisoihin kuten Selviytyjän juontaja tekee.
Ei kai tämä nyt oikein mene, kun yksi joutuu yön yli sairaalaan sydämen takia ja saa jatkaa kilpailua? Luulisi ettei lääkäri anna lupaa.
Tikanderille tärkeintä että miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi putosi. Aluksi olin kahden jakson verran innostunut tästä ohjelmasta. Mutta nyt on sitä loputonta jaarittelua. Niitä aik. nauhoitettuja: minä olen sellainen....
Sama kuin erikoisjoukoissa tai farmissa. Kelaan yli.
Hyvä, että ylimielinen heikoin lenkki Kirsi hävisi ja joutui kotiin. Olen todella iloinen tästä. Pilkkasi toista joukkuetta ja kehui kuinka hyviä he ovat. Sattui nyt omaan nilkkaan. Daniel on mahtava ja toivon hänen voittavan koko kisan.
moi
Juontaja sössöttää todella pahasti ja välispiikit puhuu kuin kertoisi iltasatuja lapsille. Ei vaan pysty kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni edellisestä jaksosta olisi voinut taikurin esityksen jättää välistä. Tuntui vähän ylimääräiseltä ja keksityltä jutulta.
Mikäs se semmonen taikuri mahtoi olla? Ite en huomannu.
Kirjoittaja ollut pienessä, sekoitti Tähdet tähdet kilpailun tähän.
moi
Vierailija kirjoitti:
Minulla muuttui tunnelma ja käsitys vihreästä joukkueesta aika paljon kolmannessa jaksossa. Aluksi ajattelin että siinä porukassa todella on loistava joukkuehenki, kun taas oranssissa tuli heti draamaa Sannan valinnasta ja tunnelma leirissä latistui. Kun Sanna asteli voittajana takaisin ja vihreissä Kirsi ja Laura kyynelehti Keletin pudottua, ehdin jo miettiä että nuohan on kuin yhtä perhettä. En tajunnut vielä että itkivät eri syystä. Laura taisi jo siinä tajuta että Kirsistä tulee kapteeni ja hän on itse seuraava kaksintaistelija.
Olin vähän pettynyt tähän käänteeseen, koska aluksi tykkäsin vihreistä huomattavasti enemmän. Muutenkin vähän ihmettelin sitä Kirsin voiman painottamista, koska olivat moraalisesti voittaneet jo joka kisan, siis voimasta ne tappiot eivät olleet johtuneet, vaan inhimillisistä virheistä. Ilman Hannan sääntörikettä ja Markuksen unohdusta he olisivat voittaneet ne kisat. Toki Hanna sai etua siinä että riuhtoi
Jossittelua, jos tädillä olisi munat jne. Häviö on häviö, tapahtui se mistä syystä tahansa. Ei todella mitään moraalisia voittoja, höpönhöpöä. Noissa toisissa kilpailuissa esim. taksin mokaukset voivat hävittää kilpailijat.
moi
Hyvä kun heikoin lenkki Kirsi putosi
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi huonokuntoiset vanhat ihmiset tai ylipäätään vanhat ihmiset lähtee tälläisiin rääkättäväksi.
Janne Hurme on 50-vuotias. Ei mikään vanha siis.
"kenen pusshukka ssshuhhahtaa" :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä nyt oikein mene, kun yksi joutuu yön yli sairaalaan sydämen takia ja saa jatkaa kilpailua? Luulisi ettei lääkäri anna lupaa.
Luultavasti ei palaa kilpailuun. Nyt on voimasuhteet 6-5 oransseille, jos Janne ei palaa. Ennakkokuvausten mukaan on vielä kolme kaksintaistelua. Ilmeisesti 5-5 asetelmista mennään joukkuekisaan, jossa toinen joukkue lähtee kokonaan.
Minusta olisi todella kamalaa joutua olemaan tuollaisissa olosuhteissa Kirsi Salon ja hänen juttujensa kanssa. Hänen poisjääntinsä voi olla henkisesti hyvä vihreille, vaikka toki hänelläkin on tietysti omat vahvuutensa.
Koko ohjelma on pelkkää etukäteen nauhotettua selittelyä vuoronperään.
Vain 2 ensimmäistä jaksoa olivat katsottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydänoireita voi tulla nuoremmillekin. Eniten tuossa Hurmeessa ihmetytti se, että miksi lähteä noihin olosuhteisiin jos on noin ruokarajoitteinen. Pelkkiä energiageelejä imeskelemällä ei tuolla pitkään jaksa.
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla muuttui tunnelma ja käsitys vihreästä joukkueesta aika paljon kolmannessa jaksossa. Aluksi ajattelin että siinä porukassa todella on loistava joukkuehenki, kun taas oranssissa tuli heti draamaa Sannan valinnasta ja tunnelma leirissä latistui. Kun Sanna asteli voittajana takaisin ja vihreissä Kirsi ja Laura kyynelehti Keletin pudottua, ehdin jo miettiä että nuohan on kuin yhtä perhettä. En tajunnut vielä että itkivät eri syystä. Laura taisi jo siinä tajuta että Kirsistä tulee kapteeni ja hän on itse seuraava kaksintaistelija.
Olin vähän pettynyt tähän käänteeseen, koska aluksi tykkäsin vihreistä huomattavasti enemmän. Muutenkin vähän ihmettelin sitä Kirsin voiman painottamista, koska olivat moraalisesti voittaneet jo joka kisan, siis voimasta ne tappiot eivät olleet johtuneet, vaan inhimillisistä virheistä. Ilman Hannan sääntörikettä ja Markuksen unohdusta he olisivat voittanee
Ja ilman Hannan sääntörikettä vihreät olis ratkomassa sitä tehtävää yhä edelleen. Eli vihreät ei ole olleet mitään moraalisia voittajia kahdessa edeltävässä tehtävässä. Kaikkia kisoja ei ratkaista voimalla, mutta ei noissa mistään inhimillisistä virheistä ole kyse. Olishan oranssitkin eilen voittaneet mikäli olisivat juosseet nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydänoireita voi tulla nuoremmillekin. Eniten tuossa Hurmeessa ihmetytti se, että miksi lähteä noihin olosuhteisiin jos on noin ruokarajoitteinen. Pelkkiä energiageelejä imeskelemällä ei tuolla pitkään jaksa.
Jo pelkästään se että joukkuekaverit joutuu huolehtimaan aikuisen miehen syömisistä on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, jos Mikkoska olisi ollut tuossa viimeisessä kilpailussa. Olisi siinä ollut riippakivi porukalla. Hänen kokoisensa ihmisen paikka ei ole tuollaisissa olosuhteissa. Rahanahneudessaan lähtee mukaan mihin vaan pyydetään.
moi
No mitä sinä sanoit?