Suuri Seikkailu 2024 Official
Kilpailijat julkistettu. Mukana monia tosi TV-ohjelmissa kiertäneitä, mutta myös muutamia mielenkiintoisia ihmisiä, mm. Joonas Saartamo ja Marko Maunuksela.
https://www.nelonen.fi/uutiset/jussi-palkittu-nayttelija-iskelmatahti-j…
Kommentit (715)
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla muuttui tunnelma ja käsitys vihreästä joukkueesta aika paljon kolmannessa jaksossa. Aluksi ajattelin että siinä porukassa todella on loistava joukkuehenki, kun taas oranssissa tuli heti draamaa Sannan valinnasta ja tunnelma leirissä latistui. Kun Sanna asteli voittajana takaisin ja vihreissä Kirsi ja Laura kyynelehti Keletin pudottua, ehdin jo miettiä että nuohan on kuin yhtä perhettä. En tajunnut vielä että itkivät eri syystä. Laura taisi jo siinä tajuta että Kirsistä tulee kapteeni ja hän on itse seuraava kaksintaistelija.
Olin vähän pettynyt tähän käänteeseen, koska aluksi tykkäsin vihreistä huomattavasti enemmän. Muutenkin vähän ihmettelin sitä Kirsin voiman painottamista, koska olivat moraalisesti voittaneet jo joka kisan, siis voimasta ne tappiot eivät olleet johtuneet, vaan inhimillisistä virheistä. Ilman Hannan sääntöri
Oransseja hidasti se Jannen sairastuminen jo ennen kuin kello pysäytettiin. Joten siinäkin tuli ylimääräistä aikaa heille. Oli vihreillä ylimielinen ilme, kun huomasivat tulleensa ensimmäisenä maaliin. Taisivat olla pussinheitossa parempia, mutta palapelissä hitaampia.
moi
Vierailija kirjoitti:
Tikanderille tärkeintä että miltä näyttää.
En ole koskaan kuullutkaan kyseisestä ihmisestä. Meikkailee siellä metsässä. Eiköhän se tipu lähi aikoina, mokas sen yhden tehtävänkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun heikoin lenkki Kirsi putosi
Todella, heikoin lenkki. Joutikin pois.
Vierailija kirjoitti:
Juontaja sössöttää todella pahasti ja välispiikit puhuu kuin kertoisi iltasatuja lapsille. Ei vaan pysty kuuntelemaan.
Olen ihmetellyt, että miksi tämä entinen politikko on nostettu juontajaksi useampaakin humpuukiohjelmaan. Mielestäni ilman se suurempia kannuksia.
Tarkoittanet siis entistä suosikkijuontajaa, josta tuli politikko, joka palasi leipätyöhönsä.
Vähän jälkijättöisesti nyt kommentoin, mutta oli pakko avautua, koska ärsytti aivan suunnattomasti. Muuten formaatti kyllä iskee taas näin pitkän tauon jälkeen, vaikka Taru Valkeapää onkin vaihtunut mimmiin melkoseen eli Jaana Pelkoseen.
Jakso 3 Jääkausi
Minua alkoi suorastaan ärsyttää joukkueiden kapteenit.
Sanna Pikkarainen
Ihan hirveetä lässyttämistä. Menis asiaan eikä vatvois asioita sillee ärsyttävästi.
Kirsi Salo
Voi luoja miten joku voi rakastaa omaa ääntään. Pitää olla ihan kokoajan äänessä vaikka ei ole mitään järkevää sanottavaa. Samanlainen asioiden vatvoja kuin Pikkarainenkin mutta potenssiin kaksi.
Kaksintaisteluun joutuvan kilpailijan valinta oli perusteluineen ontuva. Ensin selitetään kuinka joukkueen tulee olla vahva ja, että heikoin suorittaja pitäisi laittaa pois. Loppujen lopuksi Pöyhösen mokalla ei ollut mitään väliä vaan henkilökemiat ratkaisi kuka joutuu kaksintaisteluun. Tämäkin on ihan käypä syy. Mutta tarviiko sitä sitten valehdella, käännellä ja väännellä, niin että syyt olisi muka jotain muuta mitä ne on. Tämä kuitenkin näkyi jo jakson alusta asti, että kuka sinne määrätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontaja sössöttää todella pahasti ja välispiikit puhuu kuin kertoisi iltasatuja lapsille. Ei vaan pysty kuuntelemaan.
Olen ihmetellyt, että miksi tämä entinen politikko on nostettu juontajaksi useampaakin humpuukiohjelmaan. Mielestäni ilman se suurempia kannuksia.
Minusta Euroviisujen finaalin juontaminen on jo aika iso meriitti.
Ai että on hyvä kun "voitan kaikki -lavikainen" joutuu itse muiden autettavaksi, tulee hiukan nöyryyttä mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla muuttui tunnelma ja käsitys vihreästä joukkueesta aika paljon kolmannessa jaksossa. Aluksi ajattelin että siinä porukassa todella on loistava joukkuehenki, kun taas oranssissa tuli heti draamaa Sannan valinnasta ja tunnelma leirissä latistui. Kun Sanna asteli voittajana takaisin ja vihreissä Kirsi ja Laura kyynelehti Keletin pudottua, ehdin jo miettiä että nuohan on kuin yhtä perhettä. En tajunnut vielä että itkivät eri syystä. Laura taisi jo siinä tajuta että Kirsistä tulee kapteeni ja hän on itse seuraava kaksintaistelija.
Olin vähän pettynyt tähän käänteeseen, koska aluksi tykkäsin vihreistä huomattavasti enemmän. Muutenkin vähän ihmettelin sitä Kirsin voiman painottamista, koska olivat moraalisesti voittaneet jo joka kisan, siis voimasta ne tappiot eivät olleet johtuneet, vaan inhimillisistä virheistä. Ilman Hannan sääntöri
Oranssit sai yhden sääntörikkeen anteeksi. Kun piti mennä soutaen veneellä rantaan, niin yksi kilpailija keksi juosta loppumatkan.
Tämäkin on yksi noista sarjoista, jotka ovat parempia tallenteena katsottuna. Mainokset ja ne liiat välilätinät ja päivänselvyyksien toistelut editoituu näppärästi pois.
Miksikä nykyrealityissä ei malteta näyttää niitä suorituksia niin, että katsojakin voisi muodostaa oman mielipiteensä. Sekin aika mikä kuluu milloin kenenkin puhuvaa päätä viiden sentin päästä katsellessa voisi näyttää sitä suorittamista.
Ja niin, että siinä näkyy yhtä aikaa koko tehtäväkenttä.
Samoin kuin esim se Jeffin mikäsenytoli ulkimainen selviytyjät kisasuoritteet.
Varmaan ohjaaja ja kuvaaja ovat nähneet kyllästymiseen asti itse niitä suorituksia ja haluavat esittää upeita maisemia ja niistä kiitos. Katsoja näkee ekan kerran. Juontaja siellä sitten yrittää selostaa tapahtumia kuin sokeille.
Ihan vinkkinä ja realityfanina pyydän.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi todella kamalaa joutua olemaan tuollaisissa olosuhteissa Kirsi Salon ja hänen juttujensa kanssa. Hänen poisjääntinsä voi olla henkisesti hyvä vihreille, vaikka toki hänelläkin on tietysti omat vahvuutensa.
Tämä ois todellakin raskasta!
Pelkkää valittamista ja naukumista koko palsta täynnä. Kiva ohjelma, kivat kilpailijat ja kiva juontaja. 5/5 ohjelma ja mammat valittaa.
Minustakin tämä on ihan viihdyttävää katsottavaa eikä tarviikaan olla tämän nopeampi tahti, suurin osa kilpailijoista symppiksiä tai neutraaleja. (Ja voihan sitä silti olla jotain mielipiteitä kilpailijoista tai kilpailun tapahtumista :) )
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi huonokuntoiset vanhat ihmiset tai ylipäätään vanhat ihmiset lähtee tälläisiin rääkättäväksi.
Miettikääpä, jos Mikkoska olisi ollut tuossa viimeisessä kilpailussa. Olisi siinä ollut riippakivi porukalla. Hänen kokoisensa ihmisen paikka ei ole tuollaisissa olosuhteissa. Rahanahneudessaan lähtee mukaan mihin vaan pyydetään.
Minä en ymmärrä miksi tuollaisia edes pyydetään mukaan, kun varmasti tietävät ettei pärjäisi yhtä jaksoa pidemmälle. Siksikö että saadaan ensimmäiseksi putoajaksi sellainen jolle ei tule paha mieli?
Tupuliini kirjoitti:
Ja ilman Hannan sääntörikettä vihreät olis ratkomassa sitä tehtävää yhä edelleen. Eli vihreät ei ole olleet mitään moraalisia voittajia kahdessa edeltävässä tehtävässä. Kaikkia kisoja ei ratkaista voimalla, mutta ei noissa mistään inhimillisistä virheistä ole kyse. Olishan oranssitkin eilen voittaneet mikäli olisivat juosseet nopeammin.
Noinhan se Hanna itse sanoi perustellessaan miksi huijasi, mutta mistä sitä kukaan tietää vaikka olisi arvannut sen piankin. Daniel näki yhden oikean vastauksen suoraan Hannan lukosta. Mitä jos ei olisikaan nähnyt? Olisiko Daniel siellä edelleen arvuuttelemassa?
Spoiler
.
.
.
Joukkueet sekoitetaan 6. jaksossa ja uudet joukkueet ovat:
1. Sanna ja Jesse oransseista + Hanna, Marko ja Joonas vihreistä. Kapteenina Hanna.
sekä
2. Daniel, Marja ja Yagmur oransseista + Late ja Markus vihreistä. Kapteenina Late.
Mikäli siis näin oikein teaser-pätkästä.
En pidä siitä, että vain toinen joukkue menee finaaliin. Silloinhan kaikki vahvimmat eivät pääse, vaan joukkueen mukana tulee myös ns. vapaamatkustajiakin. Olisi parempi, että joukkueet olisi ennen finaalia yhdistetty, jolloin kaikilla parhaimmilla kisaajilla olisi mahdollisuus kilpailla voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä nyt oikein mene, kun yksi joutuu yön yli sairaalaan sydämen takia ja saa jatkaa kilpailua? Luulisi ettei lääkäri anna lupaa.
Luultavasti ei palaa kilpailuun. Nyt on voimasuhteet 6-5 oransseille, jos Janne ei palaa. Ennakkokuvausten mukaan on vielä kolme kaksintaistelua. Ilmeisesti 5-5 asetelmista mennään joukkuekisaan, jossa toinen joukkue lähtee kokonaan.
Siis 4-4 asetelmista. Jollei siihen päästä kaksintaistelujen kautta, tulee ilmeisesti kaappaus toisesta joukkueesta jollakin säännöllä.
Vierailija kirjoitti:
Minua tympii kun tämä Pelkonen on nyt tarjolla joka ohjelmaan vaikka ei osaa niitä hommia tehdä, jotain aina vähän inisee.
Hän on entiseltä ja nykyiseltä ammatiltaan tv-juontaja. Kyllähän juontajan kuuluu juontaa useampaa kuin yhtä ohjelmaa, jotta saa tienattua vuoden elinkeinon. Tuskinpa yksi juontopesti (tvof) riittää tähän.
Suurin osa ohjelmasta on mainoksia ja höpö fundeerausta. Tehtävät vähintäänkin outoja.