Työpaikan saunailta, ootteko alasti, bikineissä vai pyyhe päällä
En oo ollut koskaan työporukan saunailloissa, mutta nyt sain kutsun enkä yhtään tiedä ollaanko siellä bikineissä, alasti vai pyyhkeen kanssa.
Saa vastata myös jos on kokemusta:
Harrastusporukan saunailta
Kaveriporukan saunailta
Kommentit (119)
Työpaikan saunaillat ja muut yhteiset bileet 😂😂
Työkaverit on vain työkavereita, ei oikeita kavereita / ystäviä. Älä koskaan kerro työkaverille itsestäsi liikaa, "puukkoa" tulee selkään varmasti jossain vaiheessa.
En käy työpaikan yhteisissä juhlissa.
En ole ollut työpaikan saunailloissa, enkä aio ikinä ollakaan. Saavat saunoa siellä miten haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kahdessa työpaikassa joissa oli hulppeat saunatilat. Tästä on jo aikaa. Mitään sekasaunontaa ei ollut vaan naiset saunoivat ensin ja sitten miehet. Näin naisväelle jäi aikaa laittaa hiukset ja meikit sillä välin kun miehet saunoivat. Sitten yleensä syötiin jonka jälkeen lähtivät baariin ne ketkä halusivat. Hauskaa meillä oli aina mutta sehän riippuu ihan porukasta. Naisten saunassa olimme ihan alasti kuten saunassa yleensä ollaan. Oli muutama joka tuli mukaan mutta jotka eivät saunoneet, eikä siinä mitään. He sitten saunan ajan viettivät aikaa takkahuoneessa jutellen.
Tämä on aika epäkohteliasta, että jotkut joutuvat odottelemaan toisten saunomista. Heille olisi pitänyt järjestää jotain kivaa. Voisiko jokainen saunoa kotonaan, miksi tuhlata toisten työaikaa tällaiseen? Aika on kuitenkin useimmilla kriittinen resurssi. Miksi käytetään aikaa meikkaamiseen yhdes
Niin, siis kyseessä oli täysin vapaaehtoinen saunailta. Sinne tulivat ne jotka halusivat saunoa, tai vaihtoehtoisesti muuten vaan seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on seksuaalista häirintää työpaikalla edes ehdottaa jotain yhteistä saunailtaa, jossa oltaisiin alasti, tai vähissä pukeissa. Jokainen tietää, mihin nuo tilanteet äkkiä johtaa. Flamingon kylpylän aikuistenosastolla oli muodostettu kahden miehen ja naisen välinen ihmistriangeli.
Joku ehdottaa työpaikalla saunailtaa ja sinä koet että se on seksuaalista häirintää?
Juuri tämä on vialla nykymaailmassa.
Olen käynyt työpaikan saunailloissa, naisten kesken toki saunottiin alasti. Sekasaunaan en työporukalla menisi.
Opiskeluaikana saunottiin sekasaunassa alasti (toki uikkaria sai halutessaan käyttää), nykyäänkin vielä läheisellä kaveriporukalla voidaan mennä sekasaunaan alasti.
No mikset ap kysy niiltä muilta osallistujilta? Että hei, miten teillä on ollut tapana, onko naisten ja miesten saunat erikseen vai sekasauna, käytetäänkö uikkaria/pyyhettä vai onko ok olla nakkena ja pitääkö ottaa oma pyyhe.
Olen ollut merisotakoulun saunassa toiseksi ainoana naisena alasti opiskelukavereiden kanssa. Ei mitään kummallista tässä. En muista oliko mukana kapiaisia tai varusmiehiä. Saunominen on saunomista.
No huhuh en menis vaikka maksettais
Vierailija kirjoitti:
Nudena eli kommandona :D
Kommandona tarkoittaa housuissa ilman alushousuja.
Riippuu varmaan ihan sen oman työporukan tavoista. Meillä on erikseen miesten ja naisten saunat ja alasti on saunottu oman sukupuolen kesken. Sekasaunaan en itse työkavereiden kanssa menisi, ainakaan alasti. Voisin harkita jos kaikilla olisi uikkarit päällä. Sinuna ottaisin bikinit mukaan ja olet sitten joko bikineissä tai alasti sen mukaan miten muut toimivat. Tässä nyt oletuksena, että kyseessä ei ole sekasauna. Sekasaunan kohdalla voit itse miettiä millä ehdoilla osallistut tai et osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan saunaillat ja muut yhteiset bileet 😂😂
Työkaverit on vain työkavereita, ei oikeita kavereita / ystäviä. Älä koskaan kerro työkaverille itsestäsi liikaa, "puukkoa" tulee selkään varmasti jossain vaiheessa.
En käy työpaikan yhteisissä juhlissa.
Outo ajatus ettei työkaverista voisi koskaan tulla "oikeaa" kaveria. Minulla on useita oikeita kavereita ja ihan ystäviä joiden kanssa on alunperin tutustuttu työkavereina. Työpaikta on vaihtuneet mutta ystävyys on pysynyt. Minusta elämä olisi kovin kylmää jos pelkästään saman työpaikan vuoksi en voisi ystävystyä ihmisten kanssa.
Sellaista työpaikkaa ei ole eikä tule että menisin työkavereiden kanssa saunaa. Oksettava ajatuskin.
Käytän vieraiden läsnä ollessa aina bikineitä. Terv. Mika
En ymärrä miksi pitäisi peseytyä yhdessä. Menen kyllä oman kodin suihkunraikkaana jatkoille, jos sellaiset on.
En ole koskaan ollut sellaisessa työpaikassa, missä olisi ollut tapana kokoontua vapaa-aikana jonnekin yhdessä peseytymään. Siksi koko ajatus tuntuu aika vieraalta. En menisi.
verkkosukkahousuissa ja pyllytappi paikallaan aina menen. ;P
M23
No jos saunan yhteydessä ei oo uintimahdollisuutta ni vähän hassua se olis uikkareissa löylyissä olla :D
Haluaisin kylllä nähdä työkaverini alasti