Työpaikan saunailta, ootteko alasti, bikineissä vai pyyhe päällä
En oo ollut koskaan työporukan saunailloissa, mutta nyt sain kutsun enkä yhtään tiedä ollaanko siellä bikineissä, alasti vai pyyhkeen kanssa.
Saa vastata myös jos on kokemusta:
Harrastusporukan saunailta
Kaveriporukan saunailta
Kommentit (119)
Missä työpaikoilla edes järjestetään nykyään jotain tunkkaisen ysäreitä saunailtoja? En ole vuosikausiin törmännyt ilmiöön.
Oma vastaukseni kysymykseen: en menisi ollenkaan.
Älä mene. Ei kuulu työntekoon mitenkään
En menisi vaikka uimahallissa olen tottunutkin olemaan suihkutiloissa alasti. Ihme, että tällaisia edes järkätään. Mielummin johonkin syömään.
no aina niissä löytyy joku nainen jonka mielestä sekasauna alasti on täysin luontevaa, no huomiota saa monella tavalla.
Bikineissä olin viimeksi saunaillassa.
Työpaikkani porukka koostuu kateellisista ja elämäänsä kyllästyneistä, selkäänpuukottavista miehistä, jotka saavat virtaa muiden epäonnistumisista. En menisi, vaikka maksettaisi.
UIMAPUKU PÄÄLLÄ! TAI UIMAHOUSUT
Sillä se on Avantouimarien sauna ja käy miehiä , että naisia avannossa ja saunassa .
Ap tässä:
En siis haluaisi mennä työkamujen kanssa alasti saunaan, mutta mitä jos oon ainoa bikineissä ja muut alasti?
Ehkä skippaan kokonaan.
Aluksi menet bikineissä, saunan jälkeen pyyhe päällä, ja lopuksi sitten alasti, kun alatte jyystöhommiin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pyrin olemaan pippeli paljaana. Ainakin jos on naisten ilta.
Pikkupojilla on pippeli, miehillä mulukku. Olet siis jonne.
Sekasaunassa muiden kuin oman perheen kesken käytän bikinejä/ uimapukua. Pyyhe olis myös ok (jos miehillä ja naisilla omat suihkut), mutta se on aika hazardi pysymään päällä. Naisporukalla olen alasti.
Meidän porukka käyttää sellaisia tiloja, että siellä on myös takkahuone ja saunailtaan voi siis osallistua saunomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä:
En siis haluaisi mennä työkamujen kanssa alasti saunaan, mutta mitä jos oon ainoa bikineissä ja muut alasti?
Ehkä skippaan kokonaan.
No miksi sä et kysy työkavereilta, että miten ovat yleensä olleet? Sinuna kyllä skippaisin koko typerän saunaillan, niitten olisi pitänyt jäädä 80-luvulle.
Mä en tiedä kuin yhden työpaikan, jossa järjestetään saunailtoja. Se on mun miehen metallialan äijävoittoinen pulju, missä vanhat jäärät haluaa työnantajan maksamat makkarat, perunasalaatit ja kaljat kerran vuodessa, kun niin on aina ollut. Siellä keski-ikä pyörii viidenkympin kieppeillä, mutta kun vanhat jää pois työelämästä, niin loppuu varmaan saunaillatkin. Nuoret lähtee mieluummin vaikka hohtokeilaamaan tms, kuin istumaan joukkosaunaan.
Mitä ihmeen vastauksia täällä on? Totta kai saunaan mennään alasti. Vaikka kuin monen työpaikan saunailloissa ollut ja aina kaikki alasti. Toki täällä palstalla enemmistö on konservatiivisia persuja ja sellaisia ei mun työpaikoilla onneksi oo ollut
Olen ollut kahdessa työpaikassa joissa oli hulppeat saunatilat. Tästä on jo aikaa. Mitään sekasaunontaa ei ollut vaan naiset saunoivat ensin ja sitten miehet. Näin naisväelle jäi aikaa laittaa hiukset ja meikit sillä välin kun miehet saunoivat. Sitten yleensä syötiin jonka jälkeen lähtivät baariin ne ketkä halusivat. Hauskaa meillä oli aina mutta sehän riippuu ihan porukasta. Naisten saunassa olimme ihan alasti kuten saunassa yleensä ollaan. Oli muutama joka tuli mukaan mutta jotka eivät saunoneet, eikä siinä mitään. He sitten saunan ajan viettivät aikaa takkahuoneessa jutellen.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi menet bikineissä, saunan jälkeen pyyhe päällä, ja lopuksi sitten alasti, kun alatte jyystöhommiin.
Ne on työkavereita, ei panokavereita.
Sekasaunassa tottakai alasti, ei minulla ole mitään hävettävää koska käyn säännöllisesti brassisokeroinissa.
M52
On intiimiä istua saunassa alasti tai melkein alasti.