Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan saunailta, ootteko alasti, bikineissä vai pyyhe päällä

Vierailija
21.01.2024 |

En oo ollut koskaan työporukan saunailloissa, mutta nyt sain kutsun enkä yhtään tiedä ollaanko siellä bikineissä, alasti vai pyyhkeen kanssa.

Saa vastata myös jos on kokemusta:

Harrastusporukan saunailta

Kaveriporukan saunailta

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla ei järjestetä saunailtoja, mutta jos järjestettäisiin, en kuitenkaan menisi. Saunominen on intiimi tapahtuma, enkä ole intiimeissä väleissä työkavereihini.

Ei ole intiimi tapahtuma eikä siihen liity mitään seksuaalista.

On intiimiä istua saunassa alasti tai melkein alasti. 

Vierailija
22/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työpaikoilla edes järjestetään nykyään jotain tunkkaisen ysäreitä saunailtoja? En ole vuosikausiin törmännyt ilmiöön. 

Oma vastaukseni kysymykseen: en menisi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Ei kuulu työntekoon mitenkään

Vierailija
24/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi vaikka uimahallissa olen tottunutkin olemaan suihkutiloissa alasti. Ihme, että tällaisia edes järkätään. Mielummin johonkin syömään. 

Vierailija
25/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aina niissä löytyy joku nainen jonka mielestä sekasauna alasti on täysin luontevaa, no huomiota saa monella tavalla.

Vierailija
26/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikineissä olin viimeksi saunaillassa.

Vierailija
27/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani porukka koostuu kateellisista ja elämäänsä kyllästyneistä, selkäänpuukottavista miehistä, jotka saavat virtaa muiden epäonnistumisista. En menisi, vaikka maksettaisi.

Vierailija
28/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UIMAPUKU PÄÄLLÄ! TAI UIMAHOUSUT

Sillä se on Avantouimarien sauna ja käy miehiä , että naisia avannossa ja saunassa .

Vierailija
29/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä:

En siis haluaisi mennä työkamujen kanssa alasti saunaan, mutta mitä jos oon ainoa bikineissä ja muut alasti?

Ehkä skippaan kokonaan.

Vierailija
30/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi menet bikineissä, saunan jälkeen pyyhe päällä, ja lopuksi sitten alasti, kun alatte jyystöhommiin.

Vierailija
31/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä pyrin olemaan pippeli paljaana. Ainakin jos on naisten ilta.

Pikkupojilla on pippeli, miehillä mulukku. Olet siis jonne.

Vierailija
32/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunassa muiden kuin oman perheen kesken käytän bikinejä/ uimapukua. Pyyhe olis myös ok (jos miehillä ja naisilla omat suihkut), mutta se on aika hazardi pysymään päällä. Naisporukalla olen alasti. 

Meidän porukka käyttää sellaisia tiloja, että siellä on myös takkahuone ja saunailtaan voi siis osallistua saunomattakin. 

Vierailija
33/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä:

En siis haluaisi mennä työkamujen kanssa alasti saunaan, mutta mitä jos oon ainoa bikineissä ja muut alasti?

Ehkä skippaan kokonaan.

No miksi sä et kysy työkavereilta, että miten ovat yleensä olleet? Sinuna kyllä skippaisin koko typerän saunaillan, niitten olisi pitänyt jäädä 80-luvulle.

Vierailija
34/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy saunailloissa.

Vierailija
35/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kuin yhden työpaikan, jossa järjestetään saunailtoja. Se on mun miehen metallialan äijävoittoinen pulju, missä vanhat jäärät haluaa työnantajan maksamat makkarat, perunasalaatit ja kaljat kerran vuodessa, kun niin on aina ollut. Siellä keski-ikä pyörii viidenkympin kieppeillä, mutta kun vanhat jää pois työelämästä, niin loppuu varmaan saunaillatkin. Nuoret lähtee mieluummin vaikka hohtokeilaamaan tms, kuin istumaan joukkosaunaan.

Vierailija
36/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vastauksia täällä on? Totta kai saunaan mennään alasti. Vaikka kuin monen työpaikan saunailloissa ollut ja aina kaikki alasti. Toki täällä palstalla enemmistö on konservatiivisia persuja ja sellaisia ei mun työpaikoilla onneksi oo ollut 

Vierailija
37/119 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdessa työpaikassa joissa oli hulppeat saunatilat. Tästä on jo aikaa. Mitään sekasaunontaa ei ollut vaan naiset saunoivat ensin ja sitten miehet. Näin naisväelle jäi aikaa laittaa hiukset ja meikit sillä välin kun miehet saunoivat. Sitten yleensä syötiin jonka jälkeen lähtivät baariin ne ketkä halusivat. Hauskaa meillä oli aina mutta sehän riippuu ihan porukasta. Naisten saunassa olimme ihan alasti kuten saunassa yleensä ollaan. Oli muutama joka tuli mukaan mutta jotka eivät saunoneet, eikä siinä mitään. He sitten saunan ajan viettivät aikaa takkahuoneessa jutellen.

Vierailija
38/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi saunaan.

Vierailija
39/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi menet bikineissä, saunan jälkeen pyyhe päällä, ja lopuksi sitten alasti, kun alatte jyystöhommiin.

Ne on työkavereita, ei panokavereita.

Vierailija
40/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunassa tottakai alasti, ei minulla ole mitään hävettävää koska käyn säännöllisesti brassisokeroinissa.

M52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme