Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan saunailta, ootteko alasti, bikineissä vai pyyhe päällä

Vierailija
21.01.2024 |

En oo ollut koskaan työporukan saunailloissa, mutta nyt sain kutsun enkä yhtään tiedä ollaanko siellä bikineissä, alasti vai pyyhkeen kanssa.

Saa vastata myös jos on kokemusta:

Harrastusporukan saunailta

Kaveriporukan saunailta

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasaunassa tottakai alasti, ei minulla ole mitään hävettävää koska käyn säännöllisesti brassisokeroinissa.

M52

Kuulostat wanhalta homolta. Eikö sua yhtään hävetä esitellä sun polvissa roikkuvia kasseja?

Vierailija
42/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä pyrin olemaan pippeli paljaana. Ainakin jos on naisten ilta.

Pikkupojilla on pippeli, miehillä mulukku. Olet siis jonne.

Sun ihan koko nimeä ei tarvitse edes arvuutella, koska tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hoitakoon peseytymisen omalla ajallaan. En ymmärrä näitä porukalla peseytymisiä. Porukalla voi sitten tehdä jotain muuta yhteistä mukavaa: syödä, keskustella, pelailla tms.

Vierailija
44/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pari kertaa kun olen virallisen osuuden ja ruoan jälkeen jäänyt saunomaan, niin ihan alasti se saunominen tapahtui. Uikkarit päälle sitten, kun mentiin järveen. Mutta kai sitten jossain saunotaan bikineissä...?? 🤷🏻 Mites peseytyminen saunomisen jälkeen, bikinit päälläkö sekin? 

Vierailija
45/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen hoitakoon peseytymisen omalla ajallaan. En ymmärrä näitä porukalla peseytymisiä. Porukalla voi sitten tehdä jotain muuta yhteistä mukavaa: syödä, keskustella, pelailla tms.

Mä olen sun kanssa liikuttavan yksimielinen. Kimppakyykkyvatkaaminen ei ole mun käsitys rentouttavasta illanvietosta työkavereitten kanssa.

Vierailija
46/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sauno. Musta kaikki kimppasaunat on ihan käsittämättömiä, saatan siis mennä mukaan mutten todellakaan mene saunaan.

Vierailija
47/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimapuvussa olen kaveri/harrastus/työporukkojen saunailloissa, joissa kumpaakin sukupuolta

Miten peseydyt?

Vierailija
48/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, en ikinä menisi saunomaan työkavereiden kanssa.

Vierailija
49/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman saunaillat menevät käytännössä aina naistenvuoro/miestenvuoro -systeemillä. Siitä miten naiset omalla vuorollaan pukeutuvat saunaan minulla ei ole tietoa.

Vierailija
50/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen mukavasti. Työpaikan saunailta tulee vähän ennen helvetin jäätymistä.

Vierailija
51/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla ei järjestetä saunailtoja, mutta jos järjestettäisiin, en kuitenkaan menisi. Saunominen on intiimi tapahtuma, enkä ole intiimeissä väleissä työkavereihini.

Ei ole intiimi tapahtuma eikä siihen liity mitään seksuaalista.

On intiimiä istua saunassa alasti tai melkein alasti. 

No eikä ole. Jos muna on pillussa niin sitten se on intiimiä, muuten se on tavallista saunomista.

Vierailija
52/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti (hih) olen ollut. Olen geeneiltäni aasialainen minkä ansiosta vartalossani ei ole mitään häpeällistä.

Vierailija
53/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon työpaikan saunailloissa, hotellien saunoissa, jne. Bikinit päällä vain kun on kiellettyä olla alasti. Esim. työ- ja ystäväporukan kanssa saunat alasti. 

Vierailija
54/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pllusillaan ja munasillaan.

-sosiaaliala

Vierailija
55/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti tietenkin. Naiset ja miehet omilla vuoroillaan, ei ole koskaan kukaan edes leikillään ehdottanut mitään sekasaunomista. Sinne menisin bikinit päällä.

Tällä hetkellä olen työpaikkani ainut nainen, joten saunailtoina jätän saunomiset väliin.

Vierailija
56/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä mulla suomalaisia 

Vierailija
57/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yli 10 vuotta sitten olin työpaikan saunaillassa naispuolisten työkavereiden kanssa ja kaikkihan siellä saunassa oli alasti mutta nyt en enää kyllä vastaavaan menisi, nyt jälkikäteen kadun että silloin osallistuin saunailtaan.

Vierailija
58/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kahdessa työpaikassa joissa oli hulppeat saunatilat. Tästä on jo aikaa. Mitään sekasaunontaa ei ollut vaan naiset saunoivat ensin ja sitten miehet. Näin naisväelle jäi aikaa laittaa hiukset ja meikit sillä välin kun miehet saunoivat. Sitten yleensä syötiin jonka jälkeen lähtivät baariin ne ketkä halusivat. Hauskaa meillä oli aina mutta sehän riippuu ihan porukasta. Naisten saunassa olimme ihan alasti kuten saunassa yleensä ollaan. Oli muutama joka tuli mukaan mutta jotka eivät saunoneet, eikä siinä mitään. He sitten saunan ajan viettivät aikaa takkahuoneessa jutellen.

Tämä on aika epäkohteliasta, että jotkut joutuvat odottelemaan toisten saunomista. Heille olisi pitänyt järjestää jotain kivaa. Voisiko jokainen saunoa kotonaan, miksi tuhlata toisten työaikaa tällaiseen? Aika on kuitenkin useimmilla kriittinen resurssi. Miksi käytetään aikaa meikkaamiseen yhdessä, kun sen voisi jokainen tehdä kotonaan. Mitä yhteisöllisyyttä tällainen yhdessä meikkailu on ja mitä järkeä?

Vierailija
59/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkamppeissa ollaan. Olemme malleina kuvataidekursseilla.

Vierailija
60/119 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunailtaan voi osallistua saunomattakin. Aika moni nainen ei sauno.

Ei kukaan täysjärkinen mene työpaikan saunailtaan jos ei aio saunoa, sehän se koko idea siinä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä