Työpaikan saunailta, ootteko alasti, bikineissä vai pyyhe päällä
En oo ollut koskaan työporukan saunailloissa, mutta nyt sain kutsun enkä yhtään tiedä ollaanko siellä bikineissä, alasti vai pyyhkeen kanssa.
Saa vastata myös jos on kokemusta:
Harrastusporukan saunailta
Kaveriporukan saunailta
Kommentit (119)
Työpaikan pippalot. Saunoin yksin miesten jälkeen.
Alasti saunoin.
Lihakset öljystä kiiltävänä, 27cm puoliheijarissa.
M55 185cm, 95kg, 27cm hopis
Vierailija kirjoitti:
No ne työpaikan saunaillat, missä mä olen ollut mukana, on mennyt seuraavasti:
Ruoka+joku tilannekatsaus tms johdon taholta
Sauna (meillä on erilliset saunat firman tiloissa naisille ja miehille, miesten saunassa ainakin kaikki ovat aina saunoneet alasti)
Baariin tms lähdetty sillä porukalla, joka halunnut, muut lähteneet kotiin.
Näin juuri. Työpaikan saunailloissa on aina erikseen miehet ja naiset. Jos siis puhutaan oikeista vakavasti otettavista työpaikoista.
Yleensä polvillani ilman housuja.
M42
Mulle ei ole ongelma olla alasti jos muutkin on, mutta jos muut ei ole niin ei oo myöskään tarvetta kekkuloida
Minulle ei makseta riittävästi jotta viettäisin vapaa-aikaani jossain työporukan saunailloissa.
Saunailtoja työporukalla on vuosien varrella ollut paljon. Jos on mahdollisuus saunoa naisten kesken, niin alasti ollaan.
Sekasaunassa uikkarit päällä.
En sauno, hengaan vain virkistystilassa juomassa drinksuja ja kuuntelemassa musaa. Yleensä bikinit on naisilla ollu päällä.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan saunaillat ovat perseestä.
Ei ole pakko osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Akat ne on niin kainoja 😁
Mulla syynä kylläkin se, että inhoan saunomista yli kaiken. Kropan esittelyssä ei ole ongelmaa, uimaan voin tulla ihan hyvin.
Ei saunassa ole tarkoitus olla pukeutuneena vaan alastomana.
Koska ole suomalainen niin saunon tietysti alasti
Näihin kaikkiin vastaus:
saunassa aina alasti (koska naiset/miehet saunovat aina eri aikaan). Välillä tullaan jäähylle pyyheliinat päällä ja takas saunaan, alasti tietenkin. Sit vaatteet päälle kun saunottu tarpeeksi. Ja baanalle. Ei mitään ongelmaa.
Jos olis tiedossa sekasauna niin olisin uikkarit päällä.
En halua saunoa työkavereiden kanssa. En uikkareissa enkä alasti. Saunon vain yksin tai oman perheen kanssa.
Saunoessa ei teillä ilmeisesti lämmöt nouse kiukaan takia, vai mitä intiimiä istumisessa on?