Työpaikan saunailta, ootteko alasti, bikineissä vai pyyhe päällä
En oo ollut koskaan työporukan saunailloissa, mutta nyt sain kutsun enkä yhtään tiedä ollaanko siellä bikineissä, alasti vai pyyhkeen kanssa.
Saa vastata myös jos on kokemusta:
Harrastusporukan saunailta
Kaveriporukan saunailta
Kommentit (119)
Jos saunon, niin toki alasti. Sekasaunoja en harrasta.
En osallistu. Olen vähän ujo, eivätkä työkaverit kuulu ystäviin tai perheeseen.
En käy saunailloissa. Mutta kyllä niissä uikkareita käytetään.
Saunassa ja kylpyhuoneessa olen alasti. Muulloin yleensä vaatteet päällä.
Uikkaria käyttäisin ja pyyhettä, jos menisin. Mutta en mene. Saunon vain kotona. Saunan jälkeen pitää saada jatkaa rentoutumista omissa oloissa kylpytakki päällä.
Saunailtaan voi osallistua saunomattakin. Aika moni nainen ei sauno.
Ihan sama kun en menisi koko saunailtaan.
Minusta on seksuaalista häirintää työpaikalla edes ehdottaa jotain yhteistä saunailtaa, jossa oltaisiin alasti, tai vähissä pukeissa. Jokainen tietää, mihin nuo tilanteet äkkiä johtaa. Flamingon kylpylän aikuistenosastolla oli muodostettu kahden miehen ja naisen välinen ihmistriangeli.
Meidän työpaikalla ei järjestetä saunailtoja, mutta jos järjestettäisiin, en kuitenkaan menisi. Saunominen on intiimi tapahtuma, enkä ole intiimeissä väleissä työkavereihini.
Työpaikan saunaillat ovat perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla ei järjestetä saunailtoja, mutta jos järjestettäisiin, en kuitenkaan menisi. Saunominen on intiimi tapahtuma, enkä ole intiimeissä väleissä työkavereihini.
Ei ole intiimi tapahtuma eikä siihen liity mitään seksuaalista.
Uimapuvussa olen kaveri/harrastus/työporukkojen saunailloissa, joissa kumpaakin sukupuolta
Teen töissä työt, enkä puhu kenellekään, ellei ole pakko. Mihinkään rientoihin ei tulisi ikinä mieleen osallistua.
No ne työpaikan saunaillat, missä mä olen ollut mukana, on mennyt seuraavasti:
Ruoka+joku tilannekatsaus tms johdon taholta
Sauna (meillä on erilliset saunat firman tiloissa naisille ja miehille, miesten saunassa ainakin kaikki ovat aina saunoneet alasti)
Baariin tms lähdetty sillä porukalla, joka halunnut, muut lähteneet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan saunaillat ovat perseestä.
Ne suunnittelee tietty pieni porukka, jolle ei ole ongelma olla alasti muiden seurassa. Pienen sisäpiirin oma tapaaminen.
Olen kotona, onnitellen itseäni fiksuudesta.
En käy saunailloissa. En sauno, enkä varsinkaan kenenkään kanssa.