Oletko huolissasi keskiviikosta?
Keskiviikkona se tapahtuu, Pluto-planeetta siirtyy Vesimiehen merkkiin. Pluto on kuoleman, uudestisyntymisen ja evoluution planeetta. Se on Vesimiehessä seuravat vajaa 19 vuotta.
Oletko miettinyt mitä tapahtuu? Tulevatko avaruusalukset maahan tänä keväänä? syttyykö kolmas maailmanriita? Ottaako tekoäly maailman hallintaansa?
Jotain suurta tulee tapahtumaan. Kaikki salaisuudet tulevat julki ja niin sinä kuin minäkin joudumme miettimään elämän perusteita uudelleen.
Elämme jänniä aikoja.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa nyt tapahtuukin seuraavan 19 vuoden aikana, syy on Pluton! Itsellä ei mitään vastuuta tapahtuneesta.
Kuulostaa ihan ihmiskunnalta. Ensin tuhotaan sademetsät, ekosysteemit, pilataan meret ja ilmat, tuhotaan loppua sotimalla.
Syy on PLUTON!
Pluto on suuttunut, kun se alennettiin pienoisplaneetaksi. Pitääkö keskiviikkona pukeutua avaruuslakanaan?
Vierailija kirjoitti:
Pluto on suuttunut, kun se alennettiin pienoisplaneetaksi. Pitääkö keskiviikkona pukeutua avaruuslakanaan?
Kyllä, kyllä! Ainakin jos on Härkä, Leo, Skorpioni tai Vesimies.
En, se on mulla tämän viikon ainoa työpäivä, sitten alkaa taas vapaat ja perään kahden viikon loma.
Tekoäly(ttömyys) on jo ottanut maailman hallintaansa! Ellette huomaa, olette jo sen vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmasko riita maailmassa vasta?
da da
Vierailija kirjoitti:
En, se on mulla tämän viikon ainoa työpäivä, sitten alkaa taas vapaat ja perään kahden viikon loma.
Mutta voitko pukeutua foliohattuun töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voitko pukeutua foliohattuun töissä?
Miksi pitäisi?
Hieman kieltämättä olen, pelkään, että keli menee kovin liukkaaksi tässä lähiaikoina ja keskiviikkona olisi pakko kävellä keskustaan ja takaisin. Mäkistä maastoa vieläpä.
Joku voittaa Viking Lotossa 5 oikein on mun ennustus jonka Jeesus ilmoitti 2000 vuotta sitten papylonialaisille kirjeitse
Rapahtui jo eilen, sunnuntaina 21.1.
Siirtyi jo viikonloppuna. Mistä keskiviikon sait päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa nyt tapahtuukin seuraavan 19 vuoden aikana, syy on Pluton! Itsellä ei mitään vastuuta tapahtuneesta.
Kuulostaa ihan ihmiskunnalta. Ensin tuhotaan sademetsät, ekosysteemit, pilataan meret ja ilmat, tuhotaan loppua sotimalla.
Syy on PLUTON!
#notallhumankind #justelites
Joka seitsemäs ihminen uskoo astrologiaan. Voiko olla totta?
Käske Mikkiä huutamaan se Pluto takaisin kotiin.