Oletko huolissasi keskiviikosta?
Keskiviikkona se tapahtuu, Pluto-planeetta siirtyy Vesimiehen merkkiin. Pluto on kuoleman, uudestisyntymisen ja evoluution planeetta. Se on Vesimiehessä seuravat vajaa 19 vuotta.
Oletko miettinyt mitä tapahtuu? Tulevatko avaruusalukset maahan tänä keväänä? syttyykö kolmas maailmanriita? Ottaako tekoäly maailman hallintaansa?
Jotain suurta tulee tapahtumaan. Kaikki salaisuudet tulevat julki ja niin sinä kuin minäkin joudumme miettimään elämän perusteita uudelleen.
Elämme jänniä aikoja.
Kommentit (37)
Jee, pääsen vihdoin evolvaamaan Zygarden...
Keskiviikko. En ole koskaan oikein saanut otetta keskiviikosta.
Höpö höpö. Ota iltalääkkeesi ja mene nukkumaan.
Joo, huolestuttaa keskiviikko jo nyt. Mulla silloin hankala oikeudenkäynti ja sieltä pitäisi ehtiä ratsastustunnille.
asianajaja
Satan is coming, are you ready? 🤘👹🤘
Ei pelota, minulla on Kärkkäisellä ostettua folio kiko perheelle ja 26 litraa hopeavettä... 😄
eikös se siirtynyt jo nyt viikonloppuna?
Ei pelkoa. Voi ajatella vaikka Pluto koiraa sillä aikaa.
Varmaan seuraavan 19 vuoden aikana joku tulee syntymään ja joku kuolemaan. Ehkä salaisuuksiakin paljastuu, oli Pluto sitten Vesimiehessä tai ei.
Maailmanriita😂 Naurahdin tälle, vaikkei varmaan saisi. Jotenkin tragikoominen sananvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikko. En ole koskaan oikein saanut otetta keskiviikosta.
Minusta taas keskiviikko on jotenkin sympaattinen päivä. Alkaa tuntua siltä, että voiton puolella ollaan ja viikonloppu on ihan kulman takana.
Ei huolta koska on myös Rahu ja Ketu.
Olen ollut aika huolissani keskiviikosta - se nimittäin on pakollinen lähityöpäivä. Yleensä saa itse valita koska on konttorilla kunhan joka viikko näyttäytyy.
Se luultavasti tarkoittaa YT:itä, sillä joulumyynti sakkasi pahasti ja ja koko vuosi on jäänyt kovasti tavoitteista. Katselin jo valmiiksi että mitä muuta työtä vaativaan asiakapalveluun tottunut keski-ikäinen ihminen voisi tehdä - ei mitään. Hirveän vähän on tarjolla paikkoja. Olen kerran aieemminkin ollut työtön ja silloinkin tuli monet pakit mtuta ainakin haettavia paikkoja oli tarjolla, vaikka joka päivälle. Nyt ei oikein aspan paikkoja ole, lähinnä kokkeja, hoitajia ja kesäduunareita. En osaa mitään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Evoluution planeetta 🤣
Onko se samalla tavalla kun tyhjästä tullut ameeba alkueläin päätti tulla yhtäkkiä apinaksi, noin vain ilman välikäsiä.
Se vaan päätti, niin kuului PUM ja se pamahti apinaksi.
Ja taas se apina toivoi oikein kovasti ja rystyset valkeina tulevansa ihmiseksi ja PUM.
Sitten se tuli kun oikein toivoi.
Uskottavaa, eikö totta?
On niin vaikea uskoa, että Kaikkivaltias on luonut kaiken - helpompi uskoa tähän 150 vuottas sitten keksittyyn evoluurioteoriaan, kun Luoja-Jumalaan.
Miksi? Pride on siinä syynä. Ihmisen ylpeys, sama synti johon saatana lankesi, kun Jumala heitti sen alas taivaasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, huolestuttaa keskiviikko jo nyt. Mulla silloin hankala oikeudenkäynti ja sieltä pitäisi ehtiä ratsastustunnille.
asianajaja
Aika paha. Saikuta se oikeudenkäynti.
Pluto potkittiin helvettiin planeettojemme joukosta. Ei siitä tarvitse välittää.
Luultavasti joku känniääliö tulee hakkaamaan ulko ovea