Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää koskaan aio seurustella tai harrastaa seksiä. - N30-vuotta.

Vierailija
21.01.2024 |

En kaipaa elämääni lapsia, joten pysyn lapsettomana. En pidä läheisyydestä niin paljoa, että haluaisin antaa sitä saadakseni seksiä koska siitä en piittaa nykyään lainkaan. 

Seurustelusta on ollut niin huonot kokemukset, etten kestä sitä, että joutuu ahtaalle, joutuu jatkuvasti huomioimaan toisen ja elämään toisen ehdoilla. En kaipaa seurustelua ollenkaan. 

Jos jotain voisin kaivata, niin mökkeilyä tai muuta lomailua muiden kanssa, miksi ei miesten kanssa mutta en kaipaa seksiä, en seurustelua. Vain mukavaa ajanvietettä ihmisten kanssa muutaman kerran vuodessa. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko komean pettävän jännä miehen käyttämä nainen olet? varmaan kymmenien joten ei ihme kun luovut seksistä kokonaan.

Vierailija
22/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta ja hyvää loppuelämää.

MGTOW

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en antaskaan.

Vierailija
24/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luultavasti rasittunut ja uupunut suhteista tai muuten elämästä. Terve ihminen hakeutuu toisten seuraan ja saa suhteista elämäänsä lisää.

Vierailija
25/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mitä ajattelit meidän tekevän tällä tiedolla?

Niin tännekö ei saisi tehdä aloitusta tälläsestä aiheesta tai ylipäätään aiheesta liittyen omaan hläkohtaiseen elämäänsä? Yleensä aloituksia varmaan tehdään, että saisi ajatuksia aiheeseen liittyen ja mahdollisesti peilata omia ajatuksiaan. 

Vierailija
26/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kanssa rakastan vapautta. Nyt kun olen sen vihdoin saavuttanut (päässyt eroon huonoista pitkistä suhteista) niin pitää kyllä tulla sellainen prinssi, että en edes mieti muuta. Tämä on mahtavaa. Kukaan ei kysele perään, ei tarvi selitellä, pyytää lupaa tai kysellä. Saa nukkua vaikka klo 16 iltapäivällä sunnuntaisin. En keksi mitään negatiivista, koska olin psrisuhteissanikin oman onneni nojassa. 

Vastaus: Vääriä prinssejä. 

Vierailija
27/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kanssa rakastan vapautta. Nyt kun olen sen vihdoin saavuttanut (päässyt eroon huonoista pitkistä suhteista) niin pitää kyllä tulla sellainen prinssi, että en edes mieti muuta. Tämä on mahtavaa. Kukaan ei kysele perään, ei tarvi selitellä, pyytää lupaa tai kysellä. Saa nukkua vaikka klo 16 iltapäivällä sunnuntaisin. En keksi mitään negatiivista, koska olin psrisuhteissanikin oman onneni nojassa. 

Normaalien ihmisten normaaleissa parisuhteissa kukaan ei kysele perään, ei tarvitse selitellä, pyytää lupaa tai kysellä, ja saa nukkua vaikka kello 16 iltapäivällä sunnuntaisin.

Vierailija
28/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä päätös etenkin kun suurin osa suomalaisista on joko päästään vialla / narsisteja / sosiopaatteja...

Jos kuvittelee, että suurin osa ihmisistä on jotenkin viallisia, niin on erittäin suurella todennäköisyydellä itse viallinen. Mutta itsepähän valitset oman tapasi viettää elämääsi. Me muut nautimme positiivisesta yhteistyöstä toistemme kanssa, ja meitä ei haittaa että sinä kieltäydyt siitä ja olet yksin, vihainen, katkera ja onneton.

Onkohan näin ajattelevia ihmisiä oikeasti olemassa? Eihän yksin eläminen/sinkkuus tarkoita sitä, että olisi muutenkin yksin elämässään tai että olisi vihainen, katkera ja onneton. Voi olla noita kaikkia, mutta niin voi olla parisuhteessa olevakin. Joku toinen voi nimenomaan kaivata kotona yksin olemista, hiljaisuutta, että jaksaa paremmin arkea.

Vierailija
29/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas aion panna niin paljon kuin ikinä ehdin ja niin kauan kun k.ulli vaan seisoo.

Vierailija
30/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tännekö ei saisi tehdä aloitusta tälläsestä aiheesta tai ylipäätään aiheesta liittyen omaan hläkohtaiseen elämäänsä? Yleensä aloituksia varmaan tehdään, että saisi ajatuksia aiheeseen liittyen ja mahdollisesti peilata omia ajatuksiaan. 

Mitä ajatuksia haluat kuulla tai "peilata"? Aloituksessa ei ilmaistu mitään mielenkiintoa toisten ajatuksiin, siinä vain kerrottiin omista ajatuksista.

Ja tietenkin saa. Minäkin saan kirjoittaa tähän vaikka että ASDFGHJKL

Vierailija
31/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin mökkeillä ja marjastaa. silleen platonisesti. 

Vierailija
32/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pihtareita... 

Vierailija
33/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä päätös etenkin kun suurin osa suomalaisista on joko päästään vialla / narsisteja / sosiopaatteja...

Jos kuvittelee, että suurin osa ihmisistä on jotenkin viallisia, niin on erittäin suurella todennäköisyydellä itse viallinen. Mutta itsepähän valitset oman tapasi viettää elämääsi. Me muut nautimme positiivisesta yhteistyöstä toistemme kanssa, ja meitä ei haittaa että sinä kieltäydyt siitä ja olet yksin, vihainen, katkera ja onneton.

Onkohan näin ajattelevia ihmisiä oikeasti olemassa? Eihän yksin eläminen/sinkkuus tarkoita sitä, että olisi muutenkin yksin elämässään tai että olisi vihainen, katkera ja onneton. Voi olla noita kaikkia, mutta niin voi olla parisuhteessa olevakin. Joku toinen voi nimenomaan kaivata kotona yksin olemista, hiljaisuutta, että jaksaa paremmin arkea.

Ei tietenkään sinkkuus tarkoita katkeruutta, mutta katkeruus tarkoittaa katkeruutta. Lainaamani kirjoittaja on katkera.

Vierailija
34/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mitä rakastuminen ja perhe-elämä on,enkä tule tietämäänkään.

Vierailija
35/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä mitä rakastuminen ja perhe-elämä on,enkä tule tietämäänkään.

Ja on vain pehmoeläimiä.

Vierailija
36/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että olet valmis luopumaan maailman nautinnollisimmasta asiasta. Varmaan taustalla joku seksitrauma sulla, mikä on varmasti ikävää. Ehkä terapia voisi auttaa?

Vierailija
37/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletkin jo kurppaiässä niin en usko, että kukaan jää kaipaamaan.

Vierailija
38/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia haluat kuulla tai "peilata"? Aloituksessa ei ilmaistu mitään mielenkiintoa toisten ajatuksiin, siinä vain kerrottiin omista ajatuksista.

Ja tietenkin saa. Minäkin saan kirjoittaa tähän vaikka että ASDFGHJKL

En ole ap, mutta minä jos teen aloituksen, en mitenkään määrittele, mitä ajatuksia haluan kuulla vaan ihan kaikkea mitä muille tulee mieleen, siitähän sitä eri näkökulmia saa, kun kuuntelee ja pohtii toisten, erilaisten ihmisten, ajatuksia samasta aiheesta. Toki asiattomat trolli-viestit sikseen, ne voi jättää omaan arvoonsa, ellei sitten itteäkin vituta, jolloin saattaa lähteä trolleja lisää syöttämään 😅

Ja tietysti, jos mua pohdituttaisia joku erityinen asia, silloin esittäisin selkeän kysymyksen. Muuten kelpaa kaikki vastaukset, paitsi trollit, mutta eipä niitä valitettavasti voi estää.

Vierailija
39/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuitenkin ajatella, että antaisit jonkun mukavan miehen hyväillä rintojasi ilman, että siitä edettäisiin pidemmälle?

Vierailija
40/45 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin hyvinkin seksuaalinen ja halut hyrräsi. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa yhdessäolo tai seksi miehen kanssa. Halveksin heitä ja tunnen ällötystä. Jos huomaan jonkun katselevan mua pidempään niin kyllä täältä tulee niin murhaavaa katsetta että ei varmaan katso toistamiseen. Yök.