Pettäjämies oli pettänyt myös salarakasta
Ei siis pelkästään vaimoaan. Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Tuollainen mies saisi palaa helvetissä.
Kommentit (53)
Minulla tuttu, joka aloitti suhteen varattuun mieheen, vuosia kului ja lapsia syntyi, jossain vaiheessa tutulle valkeni, että lapsia oli syntynyt parille muullekin naiselle.
Epärehellinen ihminen toimii epärehellisesti, eihän siinä mitään uutta ole.
Jep. Mun salarakas petti mua meidän yhteisen tutun kanssa. Mies on siis naimisissa niin kuin minäkin, luulin että rakastuimme, kerroin kaiken miehelleni ja mieheni pyysi, että jäisin. Hetken pohdittuani aloin menemään kaiken suuren rakkauden läpi ja tajusin, että jotain outoa tässä on. Ja tosiaan, tällä salarakkaallani on ties kuinka monta naista. En tiedä tietääkö vaimonsa näistä yhtään mitään. Taitava puhuja ja taitava sängyssä, mutta loputon naisennälkä hänellä näemmä.
Mieheni kanssa yritämme jatkaa eteenpäin. Hän itsekin myönsi, ettei ole ollut viimeiset vuodet kunnolla läsnä kanssani ja ymmärtää, miksi hain rakkautta ja huomiota muualta. Nyt meidän täytyy ratkaista, onko tätä suhdetta enää järkevä jatkaa tai jos on, niin millä säännöillä. Salarakas on työkaverini ja joudun hänet kohtaamaan lähes päivittäin, mutta kaiken paljastumisen jälkeen en ole tuntenut alkuvihan jälkeen enää mitään. Onneksi olemme eri osastoilla.
Mies väittää kovasti, että pettäminen oli paha erhe, se tapahtui suhteen alussa ja nyt hän on omien sanojen mukaan muuttunut mies. Ja tuo ensimmäinen sivusuhde oli jäänyt minun takia. Suhteemme on jatkunut jo kohta kolme vuotta ja sain tietää pettämisestä vasta nyt. Kaikista(?) muista miehen aiemmista seikkailusta minulle oli kerrottu, mutta tästä viimeisimmästä hän on vaiti, mikä ihmetyttää minua. Olen hyvin rakastunut mieheen ja olemme yhdessä suunnitelleet yhteiselämän mahdollisuuksia ja aikataulutusta, mutta tämä oli kyllä nyt kylmä suihku minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa varmaan?
Ei vaan se kampaaja.
NÄPIT IRTI VARATUISTA !!!
Kuinka monta kertaa se pitää Ap:lle ja muille tyhmille täällä sanoa???
Vierailija kirjoitti:
NÄPIT IRTI VARATUISTA !!!
Kuinka monta kertaa se pitää Ap:lle ja muille tyhmille täällä sanoa???Kas, viisas moraalinvartija on tullut keskusteluun huutamaan.
Kyllähän näitä on olemassa. Kannattaisi pysyä kaukana. Eivät ole normaaleja persoonallisuudeltaan. Kaikenlaista vakavaa ongelmaa voivat aiheutaanuhreilleen.
Vierailija kirjoitti:
Alfamies
Varhaisen kiintymyssuhteen häiriintymisestä johtuvaa käytöstä. Ei parane koskaan. Surullista.
Missäs saman tehnyt nainen poltetaan?
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa varmaan?
Veikkaan Vaasaa ja tuulivoimamiehiä. Siellä soudetaan munalla Aasian *tyttöjä* ja duunikavereita.
Tapailin miestä, joka tapaili myös muita. No, yksi näistä tapailunaisista luuli seurustelevansa tämän kanssa: kestitsi mökillään, maksoi kalliit sisällöt ulkomaanmatkalla, esitteli lapselleen ja kävivät yhdessä perheenä esim. uimassa.
Naisen viimein tajuttua asioiden tilan hän muutti puoleksi vuodeksi ulkomaille ja sieltä palattuaan poisti kaikki some-tilinsä, sekä tiedon taloyhtiöstä, jonka hallituksen puheenjohtajana on. Ilmeisesti pelkää toistuvasti joutuvansa vastaavan onnenonkijan haaviin.
Vierailija kirjoitti:
Alfamies
Niin tai sitten kaikkea muuta, reppana luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Missäs saman tehnyt nainen poltetaan?
Nykyään noitavaino on poistunut ja naisten polttaminen roviolla on kiellettyä. Naiset saa elää vapaasti.
Mitä sitä voi odottaa tuossa tapauksessa? Pettäjä on usein valheellinen, toimii kaikkia kohtaan samalla tavalla koska se on hänen toimintatapansa.