Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heleep mee! Olen raskaana ja syön kuin hullu!

Vierailija
09.01.2007 |

Toinen raskaus menossa ja tämän kohdalla on nyt iskenyt joku aivan sairas nälkä oireeksi. Siis niin kamala nälkä iskee, että meinaa taju mennä.

Paino on noussut nyt rv 16 jo 3 kg! Onko jollain ollut samanlaista " oiretta" ja menikö ohi jossain vaiheessa, vai jtkuuko tämä paisuminen vielä seuraavat 24 viikkoa?!?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi meni ekaan neuvolaan rv 11,niin oli jo 9 kg tullu lähtöpainoon lisää. Lopussa oli saldo +22kg. Arvaa, monestiko mainittiin tästä neuvolassa... Mutta ei mulla ollu nälkä, enkä mä mättäny ruokaa ylenmäärin.. Mä vaan olen tällanen sieni, että neste imeytyy muhun.

Mutta sun tilanteeseen.. Onhan se syötävä, jos nälkä on! Älä ny ala ittees kiduttamaan. Valkkaat vaan vähäkalorista, hedelmää, vihanneksia, puuroja, leipää, broileria.. ja jätät ne " hössönmössöt" kokonaan pois, niin ei pitäis tulla sanomista kellään.

Vierailija
2/2 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa sama juttu, mutta nyt hiukan kovempana. Syötyä tulee mitä kulloinkin on nopeasti saatavilla. Ruoanlaitto oksettaa, joten välillä tulee turvauduttua valmisruokiin. Suklaata tulee välillä naposteltua ja jätskiä. Vaa' alla en ole käynyt, torstaina sitten ekassa neuvolassa...

Jos jotain lohduttavaa, niin ekassa raskaudessa paino nousi lopulta 6 kg, joten toivotaan, että sama tahti tässä raskaudessa.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla