Miten kannattaa kertoa työpaikalla, että on saanut työn muualta ja aikoo lopettaa nykyisessä paikassa työskentelyn?
Hallinnollinen esihenkilö ja ns. lähiesimies ovat eri henkilöitä. Pääosin heihin ollaan yhteydessä etänä.
Kommentit (36)
Itse kertoisin ensin Teamsissä lähiesimiehelle, koska asia vaikuttaa häneen eniten. Lähiesimieheltä kysyisin, miten hoidan virallisen irtisanoutuminen. Ehkäpä laittaisin sähköpostilla irtisanomislmoituksen lähiesimiehelle ja HR:lle. Hallinnollinen esimies on itselläni niin etäinen, etten ilmoittaisi hänelle lainkaan.
Kertominen vasta, kun työsopimus on allekirjoitettu.
Laulaen: Good byee my lover good byeee my love
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertomalla tämän vaikka etänä. On sulla kuitenkin irtisanomisaika tässä nykyisessä oltava.
Mutta kummalle se pitää kertoa ensin, hallinnolliselle esimiehelle vai sille, joka ohjaa työtä?
Hallinnolliselle eli sille joka on työsopimuksen allekirjoitusoikeus. Työnjohdollisilla esimiehillä ei yleensä ole työnantajan nimenkirjoitusoikeutta.
You have been the one for me
You have beeen the one for me 🎶
Goodbye my lover
goodbye my friend 🌭
"Olen saanut työn muualta ja aion lopettaa tässä nykyisessä paikassani."
Näin.
😛😛😛
goodbye my lover
goodbyeeee my friend
you have been the one for meeeeee 😨😎😊😛
Vierailija kirjoitti:
😛😛😛
goodbye my lover
goodbyeeee my friend
you have been the one for meeeeee 😨😎😊😛
Itse laulaisin:
Goodbyeeee my lover
goodbyeeee my friend
you have been the one
you have been the one for me
Eihän tuollaista kannata kertoa kenellekään, jättää vaan menemättä vanhaan työpaikkaan kyllä ne huomaa sen kertomattakin. Eivätkä voi muuta kuin jättää 2 viikon palkan maksamatta.
Ei siinä tarvitse sanoa, että siirtyy toisiin töihin. Riittää vaan että irtosanoo itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertomalla tämän vaikka etänä. On sulla kuitenkin irtisanomisaika tässä nykyisessä oltava.
Mutta kummalle se pitää kertoa ensin, hallinnolliselle esimiehelle vai sille, joka ohjaa työtä?
Hallinnolliselle eli sille joka on työsopimuksen allekirjoitusoikeus. Työnjohdollisilla esimiehillä ei yleensä ole työnantajan nimenkirjoitusoikeutta.
Riippuu hallinnollisen esimiehen roolista. Oma esimieheni ei hoida mitään työsopimukseen liittyviä asioita. Mutta jos työsopimus on tehty hänen kanssaan, niin silloin hän on oikea henkilö saamaan irtisanomislmoituksen.
Lähetä koko firman laajuinen sähköposti, että sait parempia hommia ja irtisanoudut NYT!
mene laulamaan keskusradioon et kuusamoo, nyt kutsuu mua kuusamoo... en oo tulos takas, hehehehehe
Ei kai siellä uudessa paikassa olla niin tyhmiä että uskottaisiin? Jo olisi oikeasti huono tekijä, niin oltaisiin vaan tyytyväisiä jos lähtee..