Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vetussa jotkut halailee työpaikalla?

Vierailija
21.01.2024 |

YT neuvotteluissa toinen lähtee varmasti.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat siviilissäkin niin hyviä ystäviä, että ystävyys säilyy jopa sen jälkeen, kun se toinenkin lähtee sitä seuraavissa yt-neuvotteluissa.

Vierailija
2/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, esimerkiksi jääkiekkoilijat ovat kovia halailemaan aina kun onnistuvat tekemään maalin, ja sitten kun voittavat ottelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työpaikasta ja tunnelmasta.

omassa työpaikassani on ihan tavallista halailla mutta tunteiden näyttäminen on sallittu; en asu Suomessa😆

Vierailija
4/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä halailisi yhtäkään työkaveria. Ei olla niin läheisiä. Juttelen työkavereiden kanssa vain skype-palavereissa ja pelkkiä työasioita. En tiedä yhtään mitään kenestäkään. 

Vierailija
5/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle koskettaminen on luontevaa. Olen kätilö ja meillä kyllä halataan, taputetaan olalle. Ei kovin kummoista asiaa tarvitse olla. Mieheni on it- konsultti. Heillä ei halailla.

Vierailija
6/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta aloitteesta halaa juuri ketään, mutta voin halata takaisin lähes ketä tahansa jos tekee aloitteen. Ei se halaus niin paljoa vaadi ettenkö voisi.

Vierailija
7/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mustasukkainen? Halaako sinua kukaan koskaan missään?

Vierailija
8/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle koskettaminen on luontevaa. Olen kätilö ja meillä kyllä halataan, taputetaan olalle. Ei kovin kummoista asiaa tarvitse olla. Mieheni on it- konsultti. Heillä ei halailla.

Miksi? Ei työkaverit ole mitään ole mitään kavereita. Kauheaa olisi olla sun kaltaisen työkaveri. 

Vierailija
9/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, esimerkiksi jääkiekkoilijat ovat kovia halailemaan aina kun onnistuvat tekemään maalin, ja sitten kun voittavat ottelun.

Niin, hehän ovat siellä kaukalossa työpaikallaan. Koita kestää.

Vierailija
10/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä halailisi yhtäkään työkaveria. Ei olla niin läheisiä. Juttelen työkavereiden kanssa vain skype-palavereissa ja pelkkiä työasioita. En tiedä yhtään mitään kenestäkään. 

Etähalailu jollain skypellä on tietty hieman hankalaa.

Vierailija
11/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei työkaverit ole mitään ole mitään kavereita. Kauheaa olisi olla sun kaltaisen työkaveri. 

Puhutko Nyt itsestäsi? 

sua tuskin kovasti halaillaan töissä? 

otan osaa 💔

Vierailija
12/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko jossain, että vain minä halaan? Olen halannut asiakkaitakin monta kertaa. Työssäni tullaan lähelle kaikilla tavoin. Ilot ja surut on isoja. Halasin vasta eilen työkaveria, jolla oli raskas tilanne.

Vierailija
13/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi halasin työkaveria, kun hän oli saanut terveen paperit syöpähoitojen jälkeen.

Vierailija
14/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko Nyt itsestäsi? 

sua tuskin kovasti halaillaan töissä? 

otan osaa 💔

Ei kai kukaan halua itseään halattavan? Varsinkaan työpaikassa. Ihmisillä on rajat, myös fyysiset. Itse näen työkavereitani 2 kertaa vuodessa, eikä todellakaan halailla. Sen verran etäisiä ollaan vaikka samaa työtä tehdään.

Vierailija
15/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin pieniä on niin suuret murheet, että niistä pitää jossain puolivillaisella keskustelupalstalla kysyä, niin on ilmeisesti asiat liian hyvin. Eli pitää hakemalla hakea jotain valittamisen aihetta, Onneksi omaan lähipiiriini työssä, eikä sen ulkopuolellakaan kuulu yhtään noin myrkyllistä ja negatiivista, muilta virtaa imevää tyyppiä.

Vierailija
16/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muistaakseni kaksi kertaa halannut työkaveria työpaikalla viimeisen viiden vuoden aikana.

Vierailija
17/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailu on tosiaan ajanhukkaa - parempi siirtyä suoraan neukkariin panemaan.

Vierailija
18/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko jossain, että vain minä halaan? Olen halannut asiakkaitakin monta kertaa. Työssäni tullaan lähelle kaikilla tavoin. Ilot ja surut on isoja. Halasin vasta eilen työkaveria, jolla oli raskas tilanne.

Yököttävää 🤢

Vierailija
19/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi halasin työkaveria, kun hän oli saanut terveen paperit syöpähoitojen jälkeen.

Mistä edes tiedät työkaverisi terveysasiat? En ikinä kertoisi työkavereilleni omasta syövästäni. 

Vierailija
20/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan silloin tuntea naistyökaverin rinnat itseäni vasten ilman syytöksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi