Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jai sitten tyopaikka saamatta, raskauden takia. Eika edes kierrelty asiasta vaan sanottiin suoraan. Nastaa... Vahan epailinkin, etta nain kay, mutta kyl silti ottaa pannuun...

Vierailija
09.01.2007 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että se vaan aiheuttaa työnantajalle saman vaivan kuin paha moka. Paitsi että pahalle mokalle voi sanoa heihei, mutta raskaana olevasta joutuu maksamaan.

Tähän tilanteeseen pitäisikin saada ehdottomasti joku muutos. Vaikka se, että miehen ja naisen työnantaja maksaa puoliksi kustannukset.

Vierailija
22/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli naisten turha mussuttaa asemastaan, jos asenne tuommoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olin raskaana kun menin tekemään äitiyslomansijaisuutta, ja sitten vuorottelimme ihan sattumalta 2 äippälomaa peräkkäin molemmat. nyt olen vakituinen tuossa yrityksessä, ja työnantaja on muuten mies=)

Vierailija
24/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan kehottanut työttömiä olemaan hakematta töitä vaan totesin että onko ihmisen (ap) järkeä hakea töitä jos tietää OLEVANSA raskaana ja tietää että pystyisi tekemään töitä n2-3 kk jos sitäkään!

Joo ja kyllä tuo työnhaku vaikuttaa lähinnä rahanhaulta äippälisään kun sitä työtä haetaan muutama kuukausi enne lapsen syntymää!!

Vierailija:

olisikin, että työttömänä pyörisi päivät pitkät " kun on tässä mahdollisesti perheenlisäystä tulossa" , niinkuin joidenkin mielipiteistä tässä ketjussa näemmä pitäisi ymmärtää.

Eikö ihmisen teidän mielestänne oikeasti kuulu saada töitä vain sen takia että hän on raskaana? Minusta on pikemminkin moraalisesti arvelluttavaa, että maataan kotona perse homeessa eikä edes vaivauduta hakemaan töitä " kun on tämä raskauskin" .

Vierailija
25/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijästäkö ei ole mitään iloa sen jälkeen kun äitiysloma joskus sitten loppuu?

Ja, ei en ymmärtänyt tahallaan väärin, enkä ole taukki. Yritin olla ironinen, mutta taisi mennä yli hilseen.

Vierailija
26/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jostakin toisesta voisi olla iloa myös sen raskauden ajan.

Vierailija
27/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekkään miehelle ei tulisi edes mieleen kyseenalaistaa omaa oikeutustaan työnhakuun, oli tilanne sitten mikä tahansa.

Pitääkö naisten aina olla niin säälittävän nöyriä?

Sitä saa mitä tilaa, todellakin.

Vierailija
28/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä yhtään miksi hakea työpaikkaa 2-3kuukaudeksi?!?!? Todella itsekästä, ja vielä olisi pitänyt jättää raskaus kertomatta? Eikö hävetä (siis ei ap, vaan muut täällä vouhkaajat)?

En minä ainakaan kehtaisi hakea töitä ja sitten kun olen laittanut allekirjoituksen niin lällättää, että hah lähdenkin äippälomalle, kiitti ansiosidonnaisista. Todella ITSEKÄSTÄ.

Just tollasta naisten kieroilua. Mun puolesta miehet saa pärjätä bisnesmaailmassa ja ne naiset jotkat eivät kieroile selän takana ja aseta työnantajia tukalaan paikkaan.

Jos on pakko töihin mennä niin ottakaa sijaisuuksia kauppojen kassoilta tms, ja menkää kunnon töihin sitten kun ei ole lapsia mahassa. Huoh.

Vierailija
29/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä yhtään miksi hakea työpaikkaa 2-3kuukaudeksi?!?!? Todella itsekästä, ja vielä olisi pitänyt jättää raskaus kertomatta? Eikö hävetä (siis ei ap, vaan muut täällä vouhkaajat)?

Vierailija
30/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En minä ainakaan kehtaisi hakea töitä ja sitten kun olen laittanut allekirjoituksen niin lällättää, että hah lähdenkin äippälomalle, kiitti ansiosidonnaisista. Todella ITSEKÄSTÄ.

Just tollasta naisten kieroilua. Mun puolesta miehet saa pärjätä bisnesmaailmassa ja ne naiset jotkat eivät kieroile selän takana ja aseta työnantajia tukalaan paikkaan.

Jos on pakko töihin mennä niin ottakaa sijaisuuksia kauppojen kassoilta tms, ja menkää kunnon töihin sitten kun ei ole lapsia mahassa. Huoh.

Vierailija
31/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihan aito halu saada se työpaikka, eikä suinkaan pedata itselleen hyvät ansiosidonnaiset/äp-rahat? Kyllä pitää aikamoinen pummi olla jos työpaikkoja ainoastaan moisten hurjien etujen takia hakee.

Vierailija
32/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muulla se ei-raskaana olevalla on se halu pikkasen isompi!

Vierailija:

ole ihan aito halu saada se työpaikka, eikä suinkaan pedata itselleen hyvät ansiosidonnaiset/äp-rahat? Kyllä pitää aikamoinen pummi olla jos työpaikkoja ainoastaan moisten hurjien etujen takia hakee.

Vierailija
33/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäähän ei tietenkään ole sen raskauden ja äitiysloman jälkeen, eikä varsinkaan työelämää.

Vierailija
34/34 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te vittu ihan sekaisin vai kännissä vai mikä???????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi