Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintamamiestalo jatkuvien flunssien lähteenä?

Vierailija
21.01.2024 |

Asun 70-luvulla remontoidussa rintamamiestalossa, josta löytyy muovimatot ja ajalle tyypillisiä rakenteita. Voiko rintamamiestalo aiheuttaa sairastelua? Kokemuksia kenelläkään?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Riippuu siitä minkälaatuista hometta on.

Vierailija
2/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi. kyllä ne materiaalien haihtuvat aineet on jo aikapäiviä sitten haihtuneet.

Vierailija
4/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajalle tyypilliset rakenteet (ilmeisesti 50-l tyypilliset?) ei yleensä ole sisäilmaongelmien syynä, ne 70-l remontit voi hyvin ollakin. 

Vierailija
5/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aiheuttaa. Asun 60-luvulla rakennetussa talossa ja olen kaikki talvet kipeänä, asuin välillä muualla ja silloin olin terve. Ei kyse välttämättä ole homeesta vaan vedosta. 

Vierailija
6/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa homemittaus. Meidän rintamamiestalossa on lattioilla muovimatot, mutta muuta muovista ei löydy aiemmin tehdyn remontin jäljiltä. Sisäilma on hyvä.

Vierailija
7/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi tutkia tai tutkituttaa. Onko hometta, kosteutta, hiiriä, kuoriaisia, lepakot, rakennusmateriaalit, putkistot, ilmanvaihto, kolot, radon jne. Jos on asbestia, se kuuluu ammattilaisille.

Vierailija
8/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi tutkia tai tutkituttaa. Onko hometta, kosteutta, hiiriä, kuoriaisia, lepakot, rakennusmateriaalit, putkistot, ilmanvaihto, kolot, radon jne. Jos on asbestia, se kuuluu ammattilaisille.

Mistä lepakot kertoo?

Vierailija
10/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata. En tajua miksi ihmiset haluavat elää noissa homeloukoissa. Rintamamiestalot pitäisi polttaa ja rakentaa uusi talo tilalle.

Vierailija
11/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi aiheuttaa. Asun 60-luvulla rakennetussa talossa ja olen kaikki talvet kipeänä, asuin välillä muualla ja silloin olin terve. Ei kyse välttämättä ole homeesta vaan vedosta. 

Miten veto aiheuttaa flunssia? 

Vierailija
12/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsilla korvatulehduksia jotka loppuivat muuttoon. Vuokra-asunto. 

Vierailija
13/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvata. En tajua miksi ihmiset haluavat elää noissa homeloukoissa. Rintamamiestalot pitäisi polttaa ja rakentaa uusi talo tilalle.

Ne on idyllisiä ja hengittäviä

Vierailija
14/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lapsilla korvatulehduksia jotka loppuivat muuttoon. Vuokra-asunto. 

Mun pojalla oli jatkuvasti uudessa kerrostalossa asuessamme korvatulehduksia. Ne loppui vähän päälle parivuotiaana, kun pojan kitarisat leikattiin ja korvat putkitettiin.

Vierailija
15/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lepakot kertoo?

Hyvästä ilmavaihdosts

Vierailija
16/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotkaa.

Vierailija
18/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivotkaa.

Miksi?

Vierailija
19/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliskin niin helppoo suomessa :D olen kans miettiny mikä tekninen ikä näillä on vaikka kuinka remppais

Vierailija
20/44 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oliskin niin helppoo suomessa :D olen kans miettiny mikä tekninen ikä näillä on vaikka kuinka remppais

0 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi