Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kevytversion parisuhteen

Vierailija
21.01.2024 |

Ajattelin, että kun on esim kevytyrittäjiä, niin miksei voisi olla myös kevytversio parisuhteesta? Tai toki ehkä voi, mutta se tuskin on kovin suosittua.

Eli kevytversion parisuhteeseen kuuluisi, että ollaan sitoutuneita siihen parisuhteeseen, mutta kummallakin olisi sen rinnalla myös oma selkeä elämä. Asuttaisiin omissa asunnoissa ja ei esimerkiksi aina tarvisi sitouttaa kaikkia omia menoja ensisijaisesti sen parisuhteen ehdoilla. Toki kumppania nähtäisiin säännöllisesti ja hänenkin kanssaan tehtäisiin asioita, koska muutoin se ei olisi parisuhde.

Kommentit (219)

Vierailija
21/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittäisi kevytversio naisesta, kaikki kun tuntuvat olevan jotain 120-kiloisia av-mammoja.

Sun tasosi on se, että saat vain tuollaisia naisia= olet itse plösö, jurpo- juntti suomimies.

Vierailija
22/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin nykyajalta. Haluan palkkaa 5k kuussa, mutten halua kouluttautua viittä vuotta/työskennellä joka päivä ja haluan valita itse työajat. Haluan parisuhteen, mutten halua panostaa siihen. Haluan tavata silloin kun mulle sopii ja huvittaa. Mitä jos paria huvittaa eri aikaan? 

Rusinat pullasta meininkiä,  mutta onhan noita suhteita toisaalta ennenkin ollut, joissa asutaan eri osoitteissa. 

En halua muuttaa yhteen ja sitten riidellä jatkuvasti kotitöistä. Haluan sisustaa omalla tyylilläni, mitään pelituoleja ja pleikkareita ei mun kotiin tule. Oma rauhaakin kaipaa ihminen joskus eikä jaksa nyhjätä jonkun vieressä tai olla sosiaalinen. 

En minäkää mitää pleikkaria haluais vaan xboxin ja pelaamiset hoidan sohvalla löhöten. Sisustaa en jaksais yhtään. 

Kevytsuhteessa olis upeaa ko vois jättää omat sotkut miten haluaa ja piipahtaa miesystävän luona panemassa aina ko haluttaa. Mulla se olis melkein joka toinen päivä paitsi menkkojen aikaan en poistuis kotoa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mulla tuollainen on. Asutaan erikseen mutta kävelymatkan päässä. Vietetään paljon aikaa yhdessä mutta myös erikseen kun molemmilla on kavereita ja lapset. Lapset tosin on jo melkein aikuisia.

Viestitellään ja jutellaan päivittäin. 

Vierailija
24/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli fuckbuddy

Ei. Tässä parisuhteessa olisi parisuhteen säännöt ja voitaisiin yhdessä tehdä vaikka lomamatkojakin, mutta silti osana myös se oma rauha, jota esim yhdessä asuessa ei ole.

Ap

Vierailija
25/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä on löytynyt hyvin näitä kevytsuhteita. FWB/FB. Joskus myös matkusteltu yhdessä. M43

Vierailija
26/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä on pilven pimein jotka käy heittää kerran viikkoon rojut sisään. Jos keittää kahvit niin asentaa jotain ikean kalustetta jos tarvii jne.

Vierailija
27/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän näitä on pilven pimein jotka käy heittää kerran viikkoon rojut sisään. Jos keittää kahvit niin asentaa jotain ikean kalustetta jos tarvii jne.

Miksi ihmeessä Ikean kalusteiden kasaamiseen tarvitaan mies?! 😂 Itse kasaamalla se menee kerralla oikein.

Vierailija
28/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Ikean kalusteiden kasaamiseen tarvitaan mies?! 😂 Itse kasaamalla se menee kerralla oikein.

Haihattelijoille on aina vaikeaa ymmärtää seuraavat termit; mm, esim sekä jne.

Vierailija
29/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen minäkin haluaisin (ja olisin halunnut jo nuorenakin) mutta miehille sellainen ei passaa.

Ne haluaa joko vapaan suhteen tai sitten saman katon alle asumaan, mutta tuo välimalli ei sovi.

Vierailija
30/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamman dilemma: On seksuaalisia ja läheisyyteen liittyviä tarpeita, mutta yhteen ei voi muuttaa saati naimisiin mennä, koska oma rauha katoaisi ja alkaisi ankara valtataistelu sisustusratkaisuista.

Vierailija
31/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kevyt versio parisuhteesta ole ns. fuck buddy. Sopii varmaan useimmille miehille hyvin.

32/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Minäkin haluan kuvaillun mukaisen parisuhteen. Mutta mies haluaa "all in". Huoh... miksi miesten pitää olla sellaisia avuttomia riippakiviä

Hän ajattelee, että saa sinusta elättäjän itselleen kun muutatte yhteen. Sinä saat sitten ostaa kaikki ruuat ja maksaa laskut , kotitöitä unohtamatta 

Vierailija
33/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mulla tuollainen on. Asutaan erikseen mutta kävelymatkan päässä. Vietetään paljon aikaa yhdessä mutta myös erikseen kun molemmilla on kavereita ja lapset. Lapset tosin on jo melkein aikuisia.

Viestitellään ja jutellaan päivittäin. 

Tämmöinen on minullakin, mutta en sitä mitenkään kevytversioksi miellä. Paljon vietetään aikaa omien juttujen parissa, molemmilla on omat kaveripiirit, eikä kumpikaan yhden perhe-elämävaiheen kokeneena kaivata arjen jatkuvaa jakamista.

Fb-suhteesta tämä kuitenkin eroaa sillä, että toisillemme ollaan ainoat, ja päivittäin vähintään viestitellään, ja ollaan toinen toisillemme kuitenkin sellainen tuki ja turva jonka puoleen voi kääntyä missä vaan tilanteessa.

Toisella on uniapnea, joten samassa makuuhuoneessa emme nuku silloinkaan kun näemme. Ei asumis- ja makuuhuonejärjestelyjen perusteella voi kenenkään parisuhteen tai sitoumuksen vakavuutta ulkopuolinen määrittää.

Vierailija
34/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollainen sopii silloin, jos suhteen ei ole tarkoitus olla vakava. Sellainen satunnainen tapailusuhde, ei mikään avioliitto tai rakkaussuhde. 

35/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Myös samoilla linjoilla AP:n kansss.

Kerran kävin Tinder -ensitreffeillä 39-vuotiaan miehen kanssa. Hän oli aivan äimän käkenä, kun minä sanoin, etten ole kiinnostunut saman talouden jakamisesta, eli avoliitosta. Sitä paitsi se olisi tosi monimutkaista, kun mun pitäisii  myydä tai vuokrata mun asunto. Helpompaa on kun molemmilla on omat asunnot. Tähän mies sanoi että hänen mielestään parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä ja se ei ole parisuhde jos ei asuta yhdessä. Lisäksi hän kertoi, että on elämänsä aikana muuttanut 20 kertaa. 

Vierailija
36/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Semmoista kutsutaan seurustelusuhteeksi, ap.

Mitä erikoista sellaisessa nyt sitten muka on? Seurustelevia pareja on vaikka kuinka paljon, jotka asuvat erillään ja hoitavat omat laskunsa, vaikka ovat yhdessä eli seurustelevat vakavasti.

Vierailija
37/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on Aku ja Iines suhde ilman Hannua

Kelpais mulle

Vierailija
38/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yksi kevyt nainen tänne minulle kevyt suhteeseen. T: sinkkumies 48.

Vierailija
39/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis niiiin paljon sopivampi mulle ko normiparisuhde 😀

t. N31, toisinaan aika intovertti

Vierailija
40/219 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja haluan juuri tuollaisen parisuhteen. Näen mahdottomaksi sen, että oltaisiin kiinnostuneita täysin samoista asioista ja täysin samalla tavalla. Oltaisiin lisäksi fyysisesti kiinnostuneita toisistamme ja henkisesti samalla aaltopituudella. Kaikki velvollisuudet, elämäntavat ja aikataulutkin pitäisi olla samanlaiset, että se 24/7 yhteiselämä olisi mahdollista.

Näistä syistä näen ainoana vaihtoehtona kevytparisuhteen, jossa nähdään sitten kun sopii, ja vaikka nähdään harvemmin, se ei ole keneltäkään pois.