Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pitkä nainen ( yli 180c,m) mutta ei minulla ole tuollaista kroppaa kuin victoria secret malleilla?

Vierailija
21.01.2024 |

Olen paljon sirompi ja painan vain 64kg mutta en näytä yhtään niitlä mallaileta. niin miten ihmeessä ne saa tuollaiset kropat??

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se Adriana Lima, joka joskus kertoi, että ennen näytöstä on 3 viikkoa ilman mitään kiinteää ruokaa, ts. nestepaastolla. Eli ei ne VS mallitkaan koko aikaa ole samoissa mitoissa kuin mitä me heistä nähdään.

Vierailija
82/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ulisi kun Reino aloitti työstön. Nussimun persettä Reiska, aloittaja vaikersi, sun kulli tekee niin hyvää, aaaahhh! Aloittajan rakkausreikä oli puolestaan Ismon käytössä ja Ismon paksu kulli pumppasi vimmatusti kosteaa onkaloa litinän täyttäessä huoneen. Miehet nussivat aloittajaa välillä nisistä puristellen. Miehet olivat aloittajan naapureita, aloittaja oli...noh antelias luonne.

Upea viesti, lisää tällaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina voi sua ymmärtää

Oisit ees voinut yrittää

Vaikka joskus tuntuu

Että kaikki on turhaa

Vierailija
84/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunnalla. Olen 175 cm ja 58 kg, mutta hoikkuudesta huolimatta mulla on pyöreät pakarat ja lantio, koska olen treenannut. 

I think i like you 🤗

Et tykkää, kun olen myös kiltin ja vaatimattoman näköinen rillipää enkä pukeudu paljastaviin asuihin. Et edes huomaa mun läsnäoloa.

Sekin viellä ?? Tollasen oon aina halunnu 🤗

Lyhyitä lor ton näköisinä paljastavissa asuissaan kulkevia pulleroita on jokapaikassa, ei ne oo vaimomatskuu. Ei pysty arvostaa yhtään. 

Vierailija
85/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen juttu kuinka naiset pitävät tosi siroista sääristä, kun taas miehet pitävät siitä kun reisissä on muotoa.

Kannattaa muistaa malleissa se, että naismallien tehtävänä on myydä vaatteita naisille. Vs-malli ei välttämättä edusta ulkonäöllistä tai muutakaan ideaalia, on vain huomattu että vaatteet menevät parhaiten kaupaksi kun mallit ovat tosi hoikkia ja siroja.

86/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen 179cm ja painan 87kg. Varmaan joku 75kg olisi mulle sopiva paino 

!

Vierailija
87/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkelia ja piriä sopivassa suhteessa niin olet alta aikayksikön mallin mitoissa.

Vierailija
88/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule VS-mallin kaltaista, mutta jos ongelma on rasva reisissä, niin ei se lähde valittamalla ja vetoamalla geeneihin. Se lähtee polttamalla rasvaa. Ja unohtamatta sitä lihastreeniä, ettei muutu pelkäksi luurangoksi, ja lihakset muutenkin kuluttavat energiaa hyvin, niin rasvan polttokin onnistuu.

"Ongelma" voi olla myös lihakset reisissä. Jos niitä on, jalat eivät ole niin kuin VS-malleilla.

Jos on lihaksikkaat reidet, niin ihan hyviltä ne näyttävät siinä vaiheessa, kun rasvakerros alkaa olla poissa. Vaikka ne ovat isommat kuin VS-malleilla, niin on ne näyttävän näköiset, kun muukin vartalo on siinä vaiheessa rasvaton.

Joo kyllä, mutta se on sitten ihan eri tarina.

Tavallaan sama tarina, kun näyttää olevan yhtä vaikeaa saada itsestään VS-mallin näköinen kuin vähärasvainen, jolla erottuu jalkalihakset.

Vierailija
89/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä olen 179cm ja painan 87kg. Varmaan joku 75kg olisi mulle sopiva paino 

!

Christiina alkaa vaan olemaan jo liian vanha. Onhan se muuten mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi