Olen pitkä nainen ( yli 180c,m) mutta ei minulla ole tuollaista kroppaa kuin victoria secret malleilla?
Olen paljon sirompi ja painan vain 64kg mutta en näytä yhtään niitlä mallaileta. niin miten ihmeessä ne saa tuollaiset kropat??
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Liikunnalla. Olen 175 cm ja 58 kg, mutta hoikkuudesta huolimatta mulla on pyöreät pakarat ja lantio, koska olen treenannut.
I think i like you 🤗
Nyt vain luulientä lappamaan, niin voit saada ihanaluonteisen aikuisen miehen. Jos siis tahdot, päinvastaisissa kun on enemmän valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ulisi kun Reino aloitti työstön. Nussimun persettä Reiska, aloittaja vaikersi, sun kulli tekee niin hyvää, aaaahhh! Aloittajan rakkausreikä oli puolestaan Ismon käytössä ja Ismon paksu kulli pumppasi vimmatusti kosteaa onkaloa litinän täyttäessä huoneen. Miehet nussivat aloittajaa välillä nisistä puristellen. Miehet olivat aloittajan naapureita, aloittaja oli...noh antelias luonne.
Onpas rietaslutka tämä aloittaja. Nussisin itsekin, ei siinä
Ossi 65
Vierailija kirjoitti:
Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne.
Et ole koskaan kuullut vartalomeikeistä? On todella sinisilmäistä uskotella itselleen että pelkällä treenillä saisi vartalonsa mallin näköiseksi, siihen kun pitää olla tietynlaiset geenit jo valmiiksi. Läheskään kaikki hoikat ole kauniita vaikka kuinka treenaisivat.
Sä valehtelit että oot raskaana ja mä valehtelin että mä rakastan.
Mitä sä vielä siinä odotat ???
Vierailija kirjoitti:
Suomessa "normaaliksi" luokitellaan 155 pituinen pläski taapero joka lyllertää väärine säärineen lumihangessa niin että vain pipo vähän näkyy..
Onko se kauneutta ? Oksetusta se on.
Lähdetään nyt liikkeellä siitä, että kaikki alle 170 pituiset ovat aina enemmän taikka vähemmän rumia ja kauneus alkaa kääntämään päitä vasta tuon 170cm kohdilla. Ei selityksiä.
Kuvailit juuri 2000-luvun kauneusihanteen, Kim Kardahianin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ulisi kun Reino aloitti työstön. Nussimun persettä Reiska, aloittaja vaikersi, sun kulli tekee niin hyvää, aaaahhh! Aloittajan rakkausreikä oli puolestaan Ismon käytössä ja Ismon paksu kulli pumppasi vimmatusti kosteaa onkaloa litinän täyttäessä huoneen. Miehet nussivat aloittajaa välillä nisistä puristellen. Miehet olivat aloittajan naapureita, aloittaja oli...noh antelias luonne.
Onpas rietaslutka tämä aloittaja. Nussisin itsekin, ei siinä
Ossi 65
Työmies tekisi tarpeet joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule VS-mallin kaltaista, mutta jos ongelma on rasva reisissä, niin ei se lähde valittamalla ja vetoamalla geeneihin. Se lähtee polttamalla rasvaa. Ja unohtamatta sitä lihastreeniä, ettei muutu pelkäksi luurangoksi, ja lihakset muutenkin kuluttavat energiaa hyvin, niin rasvan polttokin onnistuu.
"Ongelma" voi olla myös lihakset reisissä. Jos niitä on, jalat eivät ole niin kuin VS-malleilla.
Jos on lihaksikkaat reidet, niin ihan hyviltä ne näyttävät siinä vaiheessa, kun rasvakerros alkaa olla poissa. Vaikka ne ovat isommat kuin VS-malleilla, niin on ne näyttävän näköiset, kun muukin vartalo on siinä vaiheessa rasvaton.
Joo kyllä, mutta se on sitten ihan eri tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa "normaaliksi" luokitellaan 155 pituinen pläski taapero joka lyllertää väärine säärineen lumihangessa niin että vain pipo vähän näkyy..
Onko se kauneutta ? Oksetusta se on.
Lähdetään nyt liikkeellä siitä, että kaikki alle 170 pituiset ovat aina enemmän taikka vähemmän rumia ja kauneus alkaa kääntämään päitä vasta tuon 170cm kohdilla. Ei selityksiä.
Kuvailit juuri 2000-luvun kauneusihanteen, Kim Kardahianin...
Kuvailin Sandra Bullockin mieti ne silmätkin <3 ei mitään turhaa, ei mitään liikaa.
Kunhan on nöyrä, palveluhenkinen,lempeä luonteinen ja hyvä Bärsse 🍑 niin kaikki on hyvin .
Siksi koska he ovat ladypoikia. Alunperin siis miehiä, leikattu naisiksi. Tästä syystä et voi olla saman mallinen kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnalla. Olen 175 cm ja 58 kg, mutta hoikkuudesta huolimatta mulla on pyöreät pakarat ja lantio, koska olen treenannut.
I think i like you 🤗
Et tykkää, kun olen myös kiltin ja vaatimattoman näköinen rillipää enkä pukeudu paljastaviin asuihin. Et edes huomaa mun läsnäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I think i like you 🤗
Et tykkää, kun olen myös kiltin ja vaatimattoman näköinen rillipää enkä pukeudu paljastaviin asuihin. Et edes huomaa mun läsnäoloa.
Sekin viellä ?? Tollasen oon aina halunnu 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne.
Elävät röökillä ja huumeilla, etkö tiennyt?
Ja se on sinusta kurinalaista elämää?
Eiköhän nuo naiset ole jotain 178-185 cm pitkiä ja painonsa siinä 50kg nurkilla. Eli varsin aliravittuja.
Mun tekis mieli ryöstää Siwa. Haittaaks se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näiden VS mallien ihannointia. Silmääni tavallisia hoikkia, osa jopa todella pökkelöitä vartaloltaan.
Ideaalimallivartalo on suora pötkylä. Sellaiselle sopii vaate, kuin vaate.
Niin sopii sirollekin. Ja vielä varaa olla vähän muotojakin.
Ei. Mallivartalo on hoikka, suora , kuten iso I-kirjain. Sovitusmallit on zero size, ja nöytösmallitkin jo nykyä samaa kokoa. Olen ollut buukkaajana töissä mallitoimistossa, Englannissa, joten tiedän. Ne suunnittelijan mallikappaleet pitää mahtua päälle. Eivät halua " kurvikkaita". Näin se on muotimaailmassa.
Upee muija! Pitkä ja kapee .
* Narko Marko*
Viina maistuu ja sienet kuivuu.
Järkkyä, miten pitkä! 😱
Järkkyä! 😱