Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pitkä nainen ( yli 180c,m) mutta ei minulla ole tuollaista kroppaa kuin victoria secret malleilla?

Vierailija
21.01.2024 |

Olen paljon sirompi ja painan vain 64kg mutta en näytä yhtään niitlä mallaileta. niin miten ihmeessä ne saa tuollaiset kropat??

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä, miten pitkä! 😱

Järkkyä! 😱

Vierailija
62/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnalla. Olen 175 cm ja 58 kg, mutta hoikkuudesta huolimatta mulla on pyöreät pakarat ja lantio, koska olen treenannut. 

I think i like you 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain luulientä lappamaan, niin voit saada ihanaluonteisen aikuisen miehen. Jos siis tahdot, päinvastaisissa kun on enemmän valinnanvaraa.

Vierailija
64/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ulisi kun Reino aloitti työstön. Nussimun persettä Reiska, aloittaja vaikersi, sun kulli tekee niin hyvää, aaaahhh! Aloittajan rakkausreikä oli puolestaan Ismon käytössä ja Ismon paksu kulli pumppasi vimmatusti kosteaa onkaloa litinän täyttäessä huoneen. Miehet nussivat aloittajaa välillä nisistä puristellen. Miehet olivat aloittajan naapureita, aloittaja oli...noh antelias luonne.

Onpas rietaslutka tämä aloittaja. Nussisin itsekin, ei siinä

Ossi 65

Vierailija
65/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne. 

Et ole koskaan kuullut vartalomeikeistä? On todella sinisilmäistä uskotella itselleen että pelkällä treenillä saisi vartalonsa mallin näköiseksi, siihen kun pitää olla tietynlaiset geenit jo valmiiksi. Läheskään kaikki hoikat ole kauniita vaikka kuinka treenaisivat.

Vierailija
66/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni ja nussi! 

Vierailija
67/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä valehtelit että oot raskaana ja mä valehtelin että mä rakastan.

Mitä sä vielä siinä odotat ???

Vierailija
68/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa "normaaliksi" luokitellaan 155 pituinen pläski taapero joka lyllertää väärine säärineen lumihangessa niin että vain pipo vähän näkyy..

Onko se kauneutta ? Oksetusta se on.

Lähdetään nyt liikkeellä siitä, että kaikki alle 170 pituiset ovat aina enemmän taikka vähemmän rumia ja kauneus alkaa kääntämään päitä vasta tuon 170cm kohdilla. Ei selityksiä.

Kuvailit juuri 2000-luvun kauneusihanteen, Kim Kardahianin...

Vierailija
69/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ulisi kun Reino aloitti työstön. Nussimun persettä Reiska, aloittaja vaikersi, sun kulli tekee niin hyvää, aaaahhh! Aloittajan rakkausreikä oli puolestaan Ismon käytössä ja Ismon paksu kulli pumppasi vimmatusti kosteaa onkaloa litinän täyttäessä huoneen. Miehet nussivat aloittajaa välillä nisistä puristellen. Miehet olivat aloittajan naapureita, aloittaja oli...noh antelias luonne.

Onpas rietaslutka tämä aloittaja. Nussisin itsekin, ei siinä

Ossi 65

Työmies tekisi tarpeet joo.

Vierailija
70/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule VS-mallin kaltaista, mutta jos ongelma on rasva reisissä, niin ei se lähde valittamalla ja vetoamalla geeneihin. Se lähtee polttamalla rasvaa. Ja unohtamatta sitä lihastreeniä, ettei muutu pelkäksi luurangoksi, ja lihakset muutenkin kuluttavat energiaa hyvin, niin rasvan polttokin onnistuu.

"Ongelma" voi olla myös lihakset reisissä. Jos niitä on, jalat eivät ole niin kuin VS-malleilla.

Jos on lihaksikkaat reidet, niin ihan hyviltä ne näyttävät siinä vaiheessa, kun rasvakerros alkaa olla poissa. Vaikka ne ovat isommat kuin VS-malleilla, niin on ne näyttävän näköiset, kun muukin vartalo on siinä vaiheessa rasvaton.

Joo kyllä, mutta se on sitten ihan eri tarina.

Vierailija
71/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa "normaaliksi" luokitellaan 155 pituinen pläski taapero joka lyllertää väärine säärineen lumihangessa niin että vain pipo vähän näkyy..

Onko se kauneutta ? Oksetusta se on.

Lähdetään nyt liikkeellä siitä, että kaikki alle 170 pituiset ovat aina enemmän taikka vähemmän rumia ja kauneus alkaa kääntämään päitä vasta tuon 170cm kohdilla. Ei selityksiä.

Kuvailit juuri 2000-luvun kauneusihanteen, Kim Kardahianin...

Kuvailin Sandra Bullockin mieti ne silmätkin <3  ei mitään turhaa, ei mitään liikaa. 

Vierailija
72/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on nöyrä, palveluhenkinen,lempeä luonteinen ja hyvä Bärsse 🍑 niin kaikki on hyvin .

Vierailija
73/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska he ovat ladypoikia. Alunperin siis miehiä, leikattu naisiksi. Tästä syystä et voi olla saman mallinen kuin he. 

Vierailija
74/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunnalla. Olen 175 cm ja 58 kg, mutta hoikkuudesta huolimatta mulla on pyöreät pakarat ja lantio, koska olen treenannut. 

I think i like you 🤗

Et tykkää, kun olen myös kiltin ja vaatimattoman näköinen rillipää enkä pukeudu paljastaviin asuihin. Et edes huomaa mun läsnäoloa.

Vierailija
75/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I think i like you 🤗

Et tykkää, kun olen myös kiltin ja vaatimattoman näköinen rillipää enkä pukeudu paljastaviin asuihin. Et edes huomaa mun läsnäoloa.

Sekin viellä ?? Tollasen oon aina halunnu 🤗

Vierailija
76/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne. 

Elävät röökillä ja huumeilla, etkö tiennyt?

Ja se on sinusta kurinalaista elämää?

Vierailija
77/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo naiset ole jotain 178-185 cm pitkiä ja painonsa siinä 50kg nurkilla. Eli varsin aliravittuja. 

Vierailija
78/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli ryöstää Siwa. Haittaaks se?

Vierailija
79/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näiden VS mallien ihannointia. Silmääni tavallisia hoikkia, osa jopa todella pökkelöitä vartaloltaan.

Ideaalimallivartalo on suora pötkylä. Sellaiselle sopii vaate, kuin vaate.

Niin sopii sirollekin. Ja vielä varaa olla vähän muotojakin.

Ei. Mallivartalo on hoikka, suora , kuten iso I-kirjain. Sovitusmallit on zero size, ja nöytösmallitkin jo nykyä samaa kokoa. Olen ollut buukkaajana töissä mallitoimistossa, Englannissa, joten tiedän. Ne suunnittelijan mallikappaleet pitää mahtua päälle. Eivät halua " kurvikkaita". Näin se on muotimaailmassa.

Vierailija
80/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee muija! Pitkä ja kapee .

* Narko Marko*

Viina maistuu ja sienet kuivuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä