Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pitkä nainen ( yli 180c,m) mutta ei minulla ole tuollaista kroppaa kuin victoria secret malleilla?

Vierailija
21.01.2024 |

Olen paljon sirompi ja painan vain 64kg mutta en näytä yhtään niitlä mallaileta. niin miten ihmeessä ne saa tuollaiset kropat??

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
42/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VS-malleilla on maailman upeimmat kropat. Sinne ei pääse edes kaikki mallit, vaan heistäkin kilpailutetaan parhaimmat kropat. VS-näytökseen pääsy on mallille samanlainen lottovoitto kuin Voguen kansi kuukaudesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne. 

tarkoitinn vaikka olen aika hoikka niin silti minulla on pyöreyttä esim lantioilla ja reisissä. Noilla naisilla ei ole joten leikkaako ne läskiä pois?

Rasva kerääntyy geneettisesti eri kohtiin eri ihmisillä. Jos sinulla kerääntyy reisiin ja lantion seudulle, ja sinulla on selvästi ylimääräistä niissä kohdissa, et ole vielä yhtä hoikka kuin ne mallit. Eli jos poltat vielä lisää rasvaa, niin lopulta ne lähtee noista viimeisistäkin paikoista. Suositeltavaa kuitenkin treenata samalla lihaksia ja syödä oikein.

Kaikista nyt vain ei tule VS-mallin mallisia, vaikka laihduttaisi aivoistakin rasvan pois.

Vierailija
44/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nuorena olit kuten he. Hyväksy ikäsi.

Vierailija
45/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne. 

tarkoitinn vaikka olen aika hoikka niin silti minulla on pyöreyttä esim lantioilla ja reisissä. Noilla naisilla ei ole joten leikkaako ne läskiä pois?

Rasva kerääntyy geneettisesti eri kohtiin eri ihmisillä. Jos sinulla kerääntyy reisiin ja lantion seudulle, ja sinulla on selvästi ylimääräistä niissä kohdissa, et ole vielä yhtä hoikka kuin ne mallit. Eli jos poltat vielä lisää rasvaa, niin lopulta ne lähtee noista viimeisistäkin paikoista. Suositeltavaa kuitenkin treenata samalla lihaksia ja syödä oikein.

Kaikista nyt vain ei tule VS-mallin mallisia, vaikka laihduttaisi aivoistakin rasvan pois.

Ei tule VS-mallin kaltaista, mutta jos ongelma on rasva reisissä, niin ei se lähde valittamalla ja vetoamalla geeneihin. Se lähtee polttamalla rasvaa. Ja unohtamatta sitä lihastreeniä, ettei muutu pelkäksi luurangoksi, ja lihakset muutenkin kuluttavat energiaa hyvin, niin rasvan polttokin onnistuu.

Vierailija
46/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule VS-mallin kaltaista, mutta jos ongelma on rasva reisissä, niin ei se lähde valittamalla ja vetoamalla geeneihin. Se lähtee polttamalla rasvaa. Ja unohtamatta sitä lihastreeniä, ettei muutu pelkäksi luurangoksi, ja lihakset muutenkin kuluttavat energiaa hyvin, niin rasvan polttokin onnistuu.

"Ongelma" voi olla myös lihakset reisissä. Jos niitä on, jalat eivät ole niin kuin VS-malleilla.

Vierailija
47/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 55 kiloinen nainen on läski.

🥱

Ja alle 25-senttinen mies on eunukki.

Vierailija
48/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain osa totuutta. Luustolla ja vartalon mittasuhteilla on suuri merkitys. 

Vierailija
49/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ongelma" voi olla myös lihakset reisissä. Jos niitä on, jalat eivät ole niin kuin VS-malleilla.

Jos on lihaksikkaat reidet, niin ihan hyviltä ne näyttävät siinä vaiheessa, kun rasvakerros alkaa olla poissa. Vaikka ne ovat isommat kuin VS-malleilla, niin on ne näyttävän näköiset, kun muukin vartalo on siinä vaiheessa rasvaton.

Vierailija
50/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat merkittävän alipainoisia. Lisäksi vähintään rintaimplantit. Pituus on vain yksi yhteinen määre. 

Höpö höpö. Ihmisten käsitys normaalipainoista on hämärtynyt. Luullaan, että ylipaino on normaalia. No ei ole. Olen 177cm pitkä ja painan vähän alle 60kg ja olen ihan normaalipainoinen, mutta usein olen saanut kommentteja että hyi miten laiha olen ja syönkö mitään ja plaaplaa.

Vierailija
51/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain osa totuutta. Luustolla ja vartalon mittasuhteilla on suuri merkitys. 

No tietysti, mutta usein rumat ja läskit itkevät miten huippukauniit ovat kaiken saaneet ilmaiseksi jne. Oikeasti vaatii kovaa kurinalaista elämää, johon siideriä litkivillä wt:eillä ei ole mitään mahdollisuuksiia. 

Vierailija
52/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on miehiä? Sekö on se Victorian salaisuus ollut aina?

Vierailija
53/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivat olekaan naisia. Transformereita. 

Vierailija
54/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 190 senttiä. Miksi minulla ei ole samanlaista kroppaa kuin huippu-urheilijalla?

Olen reilut 170 cm. Varmaan osa huippu-urheilijoistakin on joten miksi minulla ei ole sponsoreita eikä satasen aikani yllä Olympialaisiin?

Vierailija
55/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 190 senttiä. Miksi minulla ei ole samanlaista kroppaa kuin huippu-urheilijalla?

Olen reilut 170 cm. Varmaan osa huippu-urheilijoistakin on joten miksi minulla ei ole sponsoreita eikä satasen aikani yllä Olympialaisiin?

Hyvä kysymys. Sinulla on varmaan vain huono tuuri, ettet ole olympiavoittaja.

56/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 179cm ja painan 87kg. Varmaan joku 75kg olisi mulle sopiva paino 

Vierailija
57/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta 8 - 10 kiloa. Ei yksikään noista malleista paina yli 60 kiloa.

Anoreksiaa pukkaa tuollaisilla painoilla.

Anoreksia on mielisairaus, ei mikään tietty paino. 

Alipainon pitäminen normaalina ja sen tavoittelu on anoreksiaa.

Tuota osa ihmisistä pysyy ylipainoisina vaikkei tavoitteilisi sitä. Anoreksia on eri asia, anorektikot jättävät syömättä ja liikkuvat koko ajan. Minä olin nuorena aina alipainon puolella, vaikka söin kuinka paljon, nyt sentään paino on normaalin ajarajoilla 

Vierailija
58/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, liikunta, nuoruus.

Paras keino saada hyvä kroppa on pitää painoindeksi matalana (mutta ei välttämättä mallitasoisena) ja treenata tavalla joka tuo lihaksia peppuun ja reisiin. Se tarkoittaa raskaampia painoja, ei tyypillisiä "naisten lajeja". Lihasten hankkiminen on haastavaa miehillekin, eli tuo vaatii työtä. Isot liikkeet, 8-12 toistoa siten että viimeisen jälkeen et pystyisi tekemään yhtä lisää edes pyssy ohimolla. Eli kyllä, bodarin treeni.

Monilla nuorilla naisilla on tuo yhdistelmä hoikkuus+pyöreä peppu+muodokkaat sääret puhtaasti nuoruuden takia. Osalta ne lähtevät jo kaksvitosina, lopuilta välillä 30-40v. Kropasta tulee tasapaksumpi tai keskivartalopainotteinen, kun rasvat siirtyvät vähemmän naisellisiin paikkoihin. Sitten vaaditaan treeniä, jolloin rasvaa korvataan lihaksilla.

Vierailija
59/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat merkittävän alipainoisia. Lisäksi vähintään rintaimplantit. Pituus on vain yksi yhteinen määre. 

Höpö höpö. Ihmisten käsitys normaalipainoista on hämärtynyt. Luullaan, että ylipaino on normaalia. No ei ole. Olen 177cm pitkä ja painan vähän alle 60kg ja olen ihan normaalipainoinen, mutta usein olen saanut kommentteja että hyi miten laiha olen ja syönkö mitään ja plaaplaa.

Eli sinun BMI on n. 19, se on 0,5 yli alipainon rajan (18,5), eli tosiaan hyvin ihanteellinen paino varsinkin, jos sinulla on siro ruumiinrakenne. 

Näin muuten otteen jostain vanhasta amerikkalaisesta lääkäreiden paino-oppaasta, että joskus 50/60-luvulla nuo painorajat oli vielä alempana. Normaalipainoinen siihen aikaan olisi ns. laiha nyt.

Syynä on kaiketi se, että tuon jälleen tuli kaikki se vehnä- ja sokerimössö helposti saataville ja paljon isommaksi osaksi ruokavaliota. Paljon helpommin saatavilla korkeakalorista ja helposti lihottavaa ruokaa.

Olen joutunut välillä vääntämään tästä painoasiasta. Yksi kaveri sanoi, että olen alipainoinen, kun olin vähän laihduttanut ja BMI oli 22. Tuokaan ei ole edes vielä ihanteellinen paino hoikalle normaalivartaloiselle miehelle, on selvästi ylimääräistä rasvaa vielä.

Vierailija
60/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ulisi kun Reino aloitti työstön. Nussimun persettä Reiska, aloittaja vaikersi, sun kulli tekee niin hyvää, aaaahhh! Aloittajan rakkausreikä oli puolestaan Ismon käytössä ja Ismon paksu kulli pumppasi vimmatusti kosteaa onkaloa litinän täyttäessä huoneen. Miehet nussivat aloittajaa välillä nisistä puristellen. Miehet olivat aloittajan naapureita, aloittaja oli...noh antelias luonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän