Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pitkä nainen ( yli 180c,m) mutta ei minulla ole tuollaista kroppaa kuin victoria secret malleilla?

Vierailija
21.01.2024 |

Olen paljon sirompi ja painan vain 64kg mutta en näytä yhtään niitlä mallaileta. niin miten ihmeessä ne saa tuollaiset kropat??

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman mittainen kuin Kim Kardashian, mutta miten mun kroppa ei ole kuin hänellä?

Vierailija
22/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne. 

tarkoitinn vaikka olen aika hoikka niin silti minulla on pyöreyttä esim lantioilla ja reisissä. Noilla naisilla ei ole joten leikkaako ne läskiä pois?

No et ole tarpeeksi hoikka. Kyllä se läski lähtee kun laihduttaa, toki tähän vaikuttaa myös genetiikka. Lisäksi jos treenaat lihaksia niin se saattaa muutta myös rasvakudoksen muotoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee noista Victoria's Secret -malleista lukit mieleen, kun lukeillakin on samanlaiset ripakintut.

Vierailija
24/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä työtä sen kroppansa eteen saa kroppansa paremman näköiseksi. Pelkkä vähä syöminen ei ole työtä. Toisaalta ei kaikkien tarvitse miltään malleilta näyttäkään. Ainakin itse tykkään pääsääntöisesti näisen kehosta, jos se ei ole läski. Sitten taas liika lihaksisuus on menee kans rumaksi, mutta toki se vaatii kyllä jo omistautumista kehonsa rumantamiseen eikä tule millään normaalilla liikunnalla.

Vierailija
25/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri maissa ihmisten kroppa on erilainen. Jo etnisyyden vuoksi. Ja perimä. Jos vertaa itseään liikaa muualle, tulee ihmettelemään. 

Vierailija
26/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman mittainen kuin Kim Kardashian, mutta miten mun kroppa ei ole kuin hänellä?

Sinulla ei ole hänen plastiikkakirurgiaan eikä miljooniaan. 

Vierailija
27/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ovat alipainoisia

2) Treenaavat noita näytöksiä varten tosi paljon+ tiukka dieetti. Joku malli joskus kertoi, että useamman kuukauden, ja 2x päivässä.

Esimerkiksi Gwybet Paltrow, joka ei ole huippumalli, vain ainoastaan Hollywood starat syö päivittäin:

Aamupala: kahvi

Lounas: luuliemi

Iltapala: kasviksia +kanaa/kalaa

Gwyneth on tosi hoikka, ja 175 cm pitkä.

Että jos haluat olla tuollainen= olet alipainoinen, ja et syö juuri mitään.

Ninja Sarasalo kertoi, että eli malliaiklinaan mozzarella- juustolla ja Light-cokisella.

Mallit on alipainoisia.

Vierailija
28/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näiden VS mallien ihannointia. Silmääni tavallisia hoikkia, osa jopa todella pökkelöitä vartaloltaan.

Vierailija
29/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset voittavat geenilotossa, jotkut treenaavat/muokkaavat vartaloaan jne. Olemme erilaisia jokainen ulkonäöltämme&vartaloiltamme. Vain Barbit ovat aina samannäköisiä, miksiköhän...

Vierailija
30/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näiden VS mallien ihannointia. Silmääni tavallisia hoikkia, osa jopa todella pökkelöitä vartaloltaan.

Ideaalimallivartalo on suora pötkylä. Sellaiselle sopii vaate, kuin vaate.

Vierailija
31/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö ap mällit mällykkeet? 

Vierailija
32/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö ap mällit mällykkeet? 

Nieletkö itse?

Vierailija
33/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideaalimallivartalo on suora pötkylä. Sellaiselle sopii vaate, kuin vaate.

Niin sopii sirollekin. Ja vielä varaa olla vähän muotojakin.

Vierailija
34/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

GEENIT.

Ovatpa ihmiset yksinkertaisia elleivät ole aikuisikään mennessä huomanneet, että ihmisten ruumiinrakenne ja vartalon muoto on jokaisella erilainen, painosta ja treenaamisesta huolimatta. Myös malleilla. Ja esim vs  valikoi malleista parhaiten omiin tarpeisiinsa ja impagoonsa sopivat. Tietenkin. 

Vierailija
35/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja sen lisäksi heillä on pitkät ja kapeat raajat, sekä kädet että jalat, mielellään ei liikaa lihaksia ja ei ainakaan muotoja

Vierailija
36/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Ovat alipainoisia

2) Treenaavat noita näytöksiä varten tosi paljon+ tiukka dieetti. Joku malli joskus kertoi, että useamman kuukauden, ja 2x päivässä.

Esimerkiksi Gwybet Paltrow, joka ei ole huippumalli, vain ainoastaan Hollywood starat syö päivittäin:

Ninja Sarasalo kertoi, että eli malliaiklinaan mozzarella- juustolla ja Light-cokisella.

Mallit on alipainoisia.

Muuten tämä, mutta en usko treeniin, koska eivät näytä urheilullisilta. Lisäksi tuolla ruokavaliolla ei jaksa urheilla. Eli kitudieetti on se "treeni".

Vierailija
37/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian lihava.

Vierailija
38/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne. 

Mallit ovat aina syntyjään poikkeusyksilöitä. Kannattaa muistaa. Me normaalit emme koskaan pääse samaan lopputulokseen edes laihduttamalla, leikkauksin tai liikunnalla, tai edes huumeilla tai tupakalla.

Mallimaailmassa on kuulemma esim. paljon Kielinaisen kaltaisia naisia, joilla on miehen fysiikka naisen kasvoilla, jolloin on helppoa olla laiha, mutta hyvät hartiat ja ryhti. Mutta onhan sielläkin esim. äitejä, joilla on aivan uskomaton vartalo synnytyksen jälkeenkin.

Vierailija
39/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä joukossa ei ole juuri ketään biologisena naisena syntynyttä, siksi. 

Vierailija
40/89 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Ovat alipainoisia

Mallit on alipainoisia.

Muuten tämä, mutta en usko treeniin, koska eivät näytä urheilullisilta. Lisäksi tuolla ruokavaliolla ei jaksa urheilla. Eli kitudieetti on se "treeni".

Mutta milläs se Gwyneth sai ne leukaperänsä pois? Muistan että sillä oli ysärillä ihan erimuotoiset kasvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi