Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli 8 viime vuotta: 2 kertaa juryn suosikki voitti, 3 kertaa yleisön suosikki voitti, 2 kertaa kummankaan suosikki ei voittanut ja tasan yhden kerran kaikki olivat samaa mieltä."
Jep, nämä äänestykset on lopulta menneet hyvin tasaisesti sen mukaan että kuka sai haluamansa voittajan. Tämä kärjistyi vain nyt kun Käärijä ja BL olivat yleisön suosikkeja. 6 muuta kertaa yleisö sai mitä halusi tai voittaja ei ollut kummankaan suosikki.
Ei se vaan voi niin mennä että siellä on jury mutta juryn pisteet ei saa vaikuttaa voittajaan. Ja tämä pätee myös viime vuoteen, vaikka kirveleekin.
BL oli yleisön suosikki muutamalla pisteellä ja Israelin jälkeen myös Ukraina takana.
käärijä oli + 100 pistettä suosikki
Sehän toki riippuu siitäkin, millaisia muut biisit kyseisenä vuonna ovat. En edes muista Ukrainan viime vuoden esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Ylen toiminta muutenkin, myös UMK rahoitetaan verovaroin. Kuinka paljon seitsemän kilpailevaa esitystä ja useita muita ohjelmanumeroita sisältänyt spektaakkeli sitten maksoi?
Reilut miljoona euroa, kertoo Ylen luovien sisältöjen ja median johtaja Ville Vilén.
miljoona euroa törsätty yhteen konserttiin??
mahdollista vain ylessä
Tuolla miljoonalla olisi saanut köyhille lapsiperheille ruokaa. Samoin linnan juhlat, turhaa rahan menoa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä kyseisessä kommenttiketjussa on haukkunut Käärijää. Ei kukaan. Itse haukut BL:ää sekä muita kirjoittajia.
Et niin. Vittuilet vaan miten K juhlinut kakkossijaa kun on niin murtunut ja pettynyt ja sun Balkanin boelius taas juhlii kuin hullu.
Juhlii kuin hullu = eilen oli hyväkuntoisen ja -tuulisen oloisena jo pakkaamassa toimistolla merchiä pakettiin.
Mistä näet tämän??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on ohi, äänet annettu, laskettu ja tarkastettu. Tulos on selvillä. Mitä järkeä on nyt enää jaella pisteitä uudestaan ja uudestaan?
Sama syy kuin kaikessa spekuloinnissa. Se on mielenkiintoista.
Ei ihan niin mielenkiintoista kuin kuvittelet. Rasittavaa. Juupas eipäs ja eipäs juupas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä kyseisessä kommenttiketjussa on haukkunut Käärijää. Ei kukaan. Itse haukut BL:ää sekä muita kirjoittajia.
Et niin. Vittuilet vaan miten K juhlinut kakkossijaa kun on niin murtunut ja pettynyt ja sun Balkanin boelius taas juhlii kuin hullu.
Juhlii kuin hullu = eilen oli hyväkuntoisen ja -tuulisen oloisena jo pakkaamassa toimistolla merchiä pakettiin.
Mistä näet tämän??
Mitäpä luulet 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on ohi, äänet annettu, laskettu ja tarkastettu. Tulos on selvillä. Mitä järkeä on nyt enää jaella pisteitä uudestaan ja uudestaan?
Ei ihan niin mielenkiintoista kuin kuvittelet. Rasittavaa. Juupas eipäs ja eipäs juupas.
Aika vähiin jutut jäisi tässäkin ketjussa, jos ei spekuloitaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ollos hyvä ja lue muita keskusteluja?
Vierailija kirjoitti:
En mäkään muista ja mä oon paljon vanhempi.
Meni ihan mönkään. Vastasin johonkin mut en muista mihin. Mä haluan uskoa että ihmiset ja raadit sun muut antaa pisteitä musiikille eikä siksi että joku on jonkun toisen vihollinen ja sit ne toiset on naapureita. Ehkä olen naiivi mut en jaksa tällästä vääntöä kun kaikki esim.nyt nää viisut, väännetään poliittiseksi taisteluksi.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/a2d87539-a3ff-4bc9-a5da-53929b6e9e26
Sveitsin viisujärjestelyt alkoivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näet tämän??
BL:n instatarinoista.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Hamas sieppasi hyökkäyksessään Israeliin 7. lokakuuta noin 240 panttivankia. Hamasin hyökkäyksissä kuoli yhteensä noin 1 400 ihmistä.
ja tätä siis juryt ihannoivat ja kannattavat
Palestiinalaiset boikottiin heidän israelilaisiin kohdistuvan terrorin ja Israelin alueiden Juudean ja Samarian laittoman miehityksen takia.
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1crdf7j/ive_been_seeing_pe…
niille jotka jankuttaa ns homoviisuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään muista ja mä oon paljon vanhempi.
Meni ihan mönkään. Vastasin johonkin mut en muista mihin. Mä haluan uskoa että ihmiset ja raadit sun muut antaa pisteitä musiikille eikä siksi että joku on jonkun toisen vihollinen ja sit ne toiset on naapureita. Ehkä olen naiivi mut en jaksa tällästä vääntöä kun kaikki esim.nyt nää viisut, väännetään poliittiseksi taisteluksi.
Kyllä vähintään 25 vuotta on väännetty joka vuosi, toki joka vuosi vähän eri teemalla. Esim. Dana Internationalin voittoa yleisöäänillä pidettiin merkkinä lopun ajoista, vielä kun vuosi 2000 oli sopivasti tulossa. Ja ihan sama kuka voitti, syyteltiin poliitikoinnista ja suosimisesta tai syrjimisestä. Moni äänestää biisiä mutta moni ei. Israelin suuret äänimäärät esim OLI poliittisia. Se on faktaa eikä mitn vääntöä.
Vierailija kirjoitti:
Todella lapsellinen tämä Israeliin kohdistunut täysin tekopyhä ja terroristeja tukeva boikotti. Naurettavan lapsellista käytöstä myös käärijältä.
Palestiinalaiset täys boikottiin heidän israelilaisiin kohdistuvan terrorin ja Israelin alueiden laittoman miehityksen takia niin rauha tulisi Lähi-itään, mutta kyllä vasemmisto-islamistit jotain keksisi tilalle saadakseen taas sodan käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli 8 viime vuotta: 2 kertaa juryn suosikki voitti, 3 kertaa yleisön suosikki voitti, 2 kertaa kummankaan suosikki ei voittanut ja tasan yhden kerran kaikki olivat samaa mieltä."
Jep, nämä äänestykset on lopulta menneet hyvin tasaisesti sen mukaan että kuka sai haluamansa voittajan. Tämä kärjistyi vain nyt kun Käärijä ja BL olivat yleisön suosikkeja. 6 muuta kertaa yleisö sai mitä halusi tai voittaja ei ollut kummankaan suosikki.
Ei se vaan voi niin mennä että siellä on jury mutta juryn pisteet ei saa vaikuttaa voittajaan. Ja tämä pätee myös viime vuoteen, vaikka kirveleekin.
BL oli yleisön suosikki muutamalla pisteellä ja Israelin jälkeen myös Ukraina takana.
käärijä oli + 100 pistettä suosikki
Kaikkihan tietää
Kroatia oli jo alusta alkaen yleisön suosikki, joten ei sitä pelkästään sen takia äänestetty että pelättiin Israelin voittoa. Ja kannattaa katsoa kaikkia sometykkäyksiä videoihin sun muuhun, sekin kertoo jo paljon. Kroatia oli ylivoimainen yleisön suosikki, hyväksy se.
Ei ollut ylivoimainen, Israel hyvin lähellä
Käärijällähän ne isot paluujuhlat oli hyvinhän Käärijä toisen sijan otti ei mitä
Juuri näin. Jopa kehui lortsua. Onko tämä Kroatian ikääntynyt tuure boelius kehunut Nemoa? Epäilen.
Miksi olisi pitänyt kehua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käärijä oli + 100 pistettä
no miksi tämä ylivoimainen ennakkosuosikki asema ei näkynyt teleäänissä? Itse kutsun käärijän ääniä (ennakko)suosikiksi
Vierailija kirjoitti:
Käärijällähän ne isot paluujuhlat oli hyvinhän Käärijä toisen sijan otti ei mitä
Juuri näin. Jopa kehui lortsua. Onko tämä Kroatian ikääntynyt tuure boelius kehunut Nemoa? Epäilen.
Miksi olisi pitänyt kehua?
Missä Kärtsän paluujuhlat oli?
No meitä ei kiinnosta kuitenkaan sinunkaltaisten trans-fanien ajatukset